14 Απλοί Τρόποι για να Αυξήσετε το Κέρδος σας

1. Διαχειριστείτε το απαραίτητο stock προϊόντων ανάλογα με την εποχή και ανάλογα με το είδος πελατείας της περιοχής σας.

2. Δημιουργήστε έναν ιδιαίτερο και ευχάριστο χώρο στο φαρμακείο σας, όπου θα παρέχονται πιο εμπιστευτικές συμβουλευτικές υπηρεσίες ή θεραπείες στους πελάτες σας.

3. Διαχειριστείτε σωστά τα αποθέματα φαρμάκων και παραφαρμακευτικών προϊόντων.

4. Διευρύνετε την επικοινωνία σας με τους πελάτες για προϊόντα OTC, δερμοκαλλυντικά και διαγνωστικά προϊόντα.

5. Εφαρμόζετε στους πελάτες σας διαγνωστικά tests για τον έλεγχο ορισμένων παθήσεων (διαβήτης, υπέρταση κ.λπ.).

6. Προτείνετε βοηθητικά εργαλεία για τη σωστή λήψη των φαρμάκων (εβδομαδιαίο κουτί λήψης φαρμάκων).

Τρόποι για να Αυξήσετε το Κέρδος

7. Ασχοληθείτε με τον πελάτη, εξηγώντας του την αναμενόμενη ανταπόκρισή του στη θεραπεία με τα προϊόντα που του δίνετε και κάντε τον να αισθανθεί ότι το φαρμακείο σας θα είναι το πρώτο σημείο αναφοράς για τις ανάγκες υγείας του.

8. Παρέχετε συστηματικά στους πελάτες σας συμβουλές για την υγεία και τον τρόπο ζωής τους, προσαρμόζοντας τις ανάλογα με την προσωπικότητα και την καλλιέργεια του εκάστοτε πελάτη.

9. Δημιουργήστε μία σχέση συνεργασίας με τους ιατρούς, παρέχοντάς τους πληροφορίες που καταχωρείτε μηχανογραφικά στα Αρχεία Ασθενών.

10. Αποφεύγετε να σχολιάζετε στον πελάτη τα προϊόντα με χαρακτηρισμούς όπως «φθηνό» ή «ακριβό». Αναφερθείτε μόνο στις διαφορές που ενδεχομένως υπάρχουν όσον αφορά στην ποιότητα και την αξιοπιστία των προϊόντων, ανάλογα με την κρίση σας.

11. Εφαρμόστε την τακτική συμπληρωματικής πώλησης, όπως π.χ. την πρόταση αγοράς βιταμίνης C μαζί με αντιγριπικά φάρμακα.

12. Κάντε προωθητικές και εμπορικές ενέργειες, όπως για παράδειγμα 10 - 15% έκπτωση εάν ο πελάτης αγοράσει μία κρέμα κατά της κυτταρίτιδας μαζί με ένα συμπλήρωμα διατροφής για αδυνάτισμα και μία ειδική ελαστική φόρμα, είναι πάντοτε αποδοτικές.

13. Τα προϊόντα που δεν κινούνται καθόλου καλό είναι να διατίθενται σαν προσφορές ή δώρα με την αγορά άλλων προϊόντων και όχι να μένουν στα ράφια του φαρμακείου.

14. Η αποδοχή πιστωτικών καρτών κινητοποιεί τους πελάτες για αγορές και άλλων προϊόντων.

Κατεβάστε τώρα το Application!

Με την περιήγησή σας στο pharmamanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.