Εκπτώσεις με Mέτρο

Υπάρχουν 3 προφίλ εκπτώσεων: "μέτρια επιθετική", "επιθετική", "πολύ επιθετική".

Το πρώτο, "μέτρια επιθετική πολιτική τιμών", αρμόζει στα περισσότερα φαρμακεία που είναι συνήθως συνοικιακά σε αστικά κέντρα ή σε μικρές επαρχιακές πόλεις, που έχουν τουλάχιστον 20% μερίδιο σε προϊόντα εκτός συνταγογραφούμενου φαρμάκου και με ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον που πλαισιώνεται κυρίως από πιο μεγάλα φαρμακεία, χωρίς να έχουν κοντά τους φαρμακεία που κάνουν συνεχώς προσφορές και μεγάλες εκπτώσεις.

Discount in with Measure

Εδώ ο στόχος είναι να υπάρχουν ενδιαφέρουσες τιμές σε προϊόντα "ευαίσθητα" στη τιμή.

Για να το πετύχουμε αυτό θα πρέπει να ξεπεράσουμε το όριο του 5% και πάνω, από τη μέση τιμή των ανταγωνιστών μας σ' αυτά τα προϊόντα.

Αντίθετα για τα υπόλοιπα προϊόντα θα πρέπει να διατηρήσουμε ένα πιο "άνετο" περιθώριο κέρδους χωρίς εκπτώσεις, που θα μας επιτρέψει, στο σύνολο των παραφαρμακευτικών προϊόντων, να διατηρήσουμε ένα μέσο όρο 25 - 32% μικτό περιθώριο κέρδους.

Το δεύτερο, "επιθετική πολιτική τιμών", αρμόζει σε φαρμακεία κεντρικά, σε αστικά ή επαρχιακά κέντρα, που έχουν τουλάχιστον κατανομή 30% σε προϊόντα εκτός συνταγογραφούμενου φαρμάκου και με ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον που πλαισιώνεται από πιο μεγάλα φαρμακεία, χωρίς να έχουν κοντά τους φαρμακεία που κάνουν συνεχώς προσφορές και μεγάλες εκπτώσεις.

Εδώ ο στόχος είναι, σε προϊόντα "ευαίσθητα" στη τιμή, να υπάρχουν χαμηλές τιμές στο όριο του 10% και πάνω, από τη μέση τιμή των ανταγωνιστών.

Όσο αφορά για τα υπόλοιπα να έχουνε τιμές χαμηλότερες της προτεινόμενης τιμής καταλόγου κατά τουλάχιστον 5%.

Σε αυτή τη περίπτωση το παραφάρμακο θα πρέπει να έχει ένα μικτό περιθώριο κέρδους από 22-28%, μέσα στο οποίο θα υπάρχουν φυσικά και προϊόντα που θα έχουν κάτω από 15% περιθώριο κέρδους(όπως αντηλιακά, αδυνατιστικά...).

Τέλος το τρίτο προφίλ "πολύ επιθετική πολιτική τιμών", αρμόζει σε φαρμακεία που έχουν κοντά τους φαρμακεία που κάνουν πολύ μεγάλες εκπτώσεις και προσφορές συνεχώς, καθώς και αλυσίδες καλλυντικών ή παραφαρμακεία.

Discount in with Measure 2
Σε αυτή τη περίπτωση τα προϊόντα "ευαίσθητα" στην τιμή, έχουν συνήθως πολύ μικρά περιθώρια κέρδους.

Όσο αφορά για τα υπόλοιπα προϊόντα, οι τιμές κατεβαίνουν και εδώ στα περισσότερα μέχρι και 10% , και το τελικό περιθώριο κέρδους κυμαίνεται από 15-22%.

Για κάθε κατηγορία εφαρμόζονται συντελεστές με στόχο να υπάρχουν πολύ ενδιαφέρουσες τιμές για τα προϊόντα "ευαίσθητα" στην τιμή και φυσικά θα πρέπει να αντισταθμιστούν τα περιθώρια κέρδους από τα υπόλοιπα προϊόντα, όπου ο παράγοντας τιμή δεν είναι τόσο σημαντικός.

Κατεβάστε τώρα το Application!

Με την περιήγησή σας στο pharmamanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.