Η Αλυσίδα Φαρμακείων CELESIO Δημιουργεί ένα Νέο Concept για τα Φαρμακεία

Με οθόνες αφής, υλικά αυτοαξιολόγησης και αυτομέτρησης, ζώνες εμπιστευτικότητας, η αλυσίδα Φαρμακείων CELESIΟ αναπτύσσει ένα νέο διαδραστικό concept στα φαρμακεία της, που συνδυάζει προϊόντα, νέες τεχνολογίες και εξατομικευμένες συμβουλές.

Για παράδειγμα στο θέμα του "πόνου", ο ασθενής μπορεί να συμπληρώσει μέσω iPad ένα ερωτηματολόγιο διαδραστικής ποιοτικής αξιολόγησης, για τους χρόνιους πόνους που υποφέρει.

Η Αλυσίδα Φαρμακείων CELESIO Δημιουργεί ένα Νέο Concept για τα Φαρμακεία

Στο θέμα "δέρμα", ένα ειδικό όργανο με μικροκάμερα επιτρέπει την οπτική και αριθμητική αξιολόγηση, μετρώντας διάφορες παραμέτρους όπως: βαθμός ενυδάτωσης, ph, ελαστικότητα, πάχος κερατίνης, ποσοστό σμήγματος, ποσοστό μελανίνης, θερμοκρασία ιστών.

Όλα αυτά είναι απαραίτητα στην αξιολόγηση της κυτταρίτιδας.

Το concept αυτών των μετρήσεων ανταποκρίνεται πλέον στις απαιτήσεις των σύγχρονων ευρωπαίων ασθενών που επιθυμούν μια εξατομικευμένη ποιοτική συμβουλή συνδυάζοντας, σύγχρονα εργαλεία επικοινωνίας, με τις απαραίτητες μετρήσεις και αξιολογήσεις σε ειδικά τμήματα του Φαρμακείου που εξασφαλίζουν την εμπιστευτικότητα.

Έτσι, συνδυάζοντας τη συμβουλή του Φαρμακοποιού και τη βοήθεια της τεχνολογίας, αυξάνεται η προσέλευση πελατών, το ίδιο και οι πωλήσεις μέχρι και 120 %.

Αυτό το νέο concept εφαρμόζεται πιλοτικά σε 20 περίπου φαρμακεία μέχρι το τέλος του 2013 και προσαρμόστηκε σε 3 τύπους φαρμακείων (κάτω των 50 τμ. , μεταξύ 50 - 100 τμ., και πάνω από 100 τμ.)

Η κανονική εφαρμογή του θα αρχίσει το 2014 σε 96 φαρμακεία στο Βέλγιο, ανάμεσα στο ευρωπαϊκό δίκτυο των 2000 φαρμακείων του δικτύου.

Κατεβάστε τώρα το Application!

Με την περιήγησή σας στο pharmamanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.