Πωλήσεις Φαρμάκων από το Διαδίκτυο

Παρόλο που τα ηλεκτρονικά φαρμακεία στη Γερμανία έχουν τα τελευταία χρόνια το 10% της αγοράς των OTC, δυσκολεύονται να ξεπεράσουν το 1% για τα συνταγογραφούμενα φάρμακα και μάλιστα οι δραστηριότητές τους μειώνονται σε αυτόν τον τομέα.

Συνεπώς, είναι ζωτικής σημασίας για αυτούς να βελτιώσουν τις πωλήσεις τους σε φάρμακα, χωρίς όμως να έχουν το δικαίωμα νομικά να κάνουν εκπτώσεις, γεγονός που περιορίζει το ενδιαφέρον των ασθενών, σε αντίθεση με τις αυξημένες πωλήσεις των OTC.

Πωλήσεις Φαρμάκων από το Διαδίκτυο

Ηγέτης σε πωλήσεις στο διαδίκτυο, η γερμανική αλυσίδα Doc Morris, επινοεί συνεχώς πολύπλοκα συστήματα για να μπορέσει να κάνει εκπτώσεις στα συνταγογραφούμενα φάρμακα και κάθε φορά οδηγείται στα δικαστήρια από καταγγελίες παραδοσιακών φαρμακοποιών.

Τον Νοέμβριο του 2014 η Doc Morris καταδικάστηκε ακόμη 2 φορές λόγω των εκπτώσεων σε συνταγές, κάτι που τελικά καταλήγει να της κοστίζει ακριβά.

Από το 2010 έως το 2012 πρότεινε για παράδειγμα ένα bonus αγορών 20 ευρώ στους πελάτες της και πλήρωσε σε πρόστιμα εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ συν τα δικαστικά έξοδα, που τελικά δεν αντιστάθμισαν το εμπορικό της όφελος από αυτές τις πρωτοβουλίες.

Αρχές του 2013 επινόησε και λάνσαρε" φαρμακευτικά ηλεκτρονικά ερωτηματολόγια" όπου οι ασθενείς απαντώντας σε ορισμένες ερωτήσεις, επωφελούνταν από ένα bonus αγορών 15 ευρώ, το οποίο στην ουσία ήταν μια επικαλυμμένη έκπτωση.

Τα δικαστήρια όμως της απαγόρευσαν να συνεχίσει αυτή την πρακτική.

Αυτή τη χρονιά όμως "ξαναχτύπησε" βάζοντας εκπτωτικά κουπόνια σε περιοδικά ιδιωτικών ασφαλιστικών εταιρειών. Και για μια ακόμη φορά οδηγήθηκε στα δικαστήρια.

Κατεβάστε τώρα το Application!

Με την περιήγησή σας στο pharmamanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.