Το Αποτελεσματικό Coaching στην Ομάδα σας

Αν θέλετε να έχετε ένα κλίμα συνεργασίας με τους συνεργάτες στο φαρμακείο σας, θα πρέπει να υιοθετήσετε ορισμένους επιτυχημένους τρόπους συμπεριφοράς.

Το coaching είναι μια δεξιότητα, την οποία αν αναπτύξτε σωστά, θα σας βοηθήσει να δημιουργήσετε αυτό το κλίμα.

Πολλοί πιστεύουν ότι εάν λύσουν οι ίδιοι τα προβλήματα των συνεργατών τους, αυτοί θα μπορούν να πραγματοποιήσουν τα καθήκοντα τους καλύτερα.

Συχνά αυτό οδηγεί στο να λέτε στους συνεργάτες σας ακριβώς τι να κάνουν χωρίς να τους βοηθάτε να αναπτύξουν τις δεξιότητές τους.

Το Αποτελεσματικό Coaching στην Ομάδα σας

Μια από τις πιο κρίσιμες πτυχές για την εξέλιξη ενός συνεργάτη σας είναι να αποκτήσει τη δυνατότητα να μπορεί να χειρίζεται μόνος του όλα τα ζητήματα και τις καταστάσεις που μπορούν να προκύψουν στην καθημερινότητα του φαρμακείου.

Αν αντί να δίνετε εντολές, διατυπώνετε τις κατάλληλες ερωτήσεις, οι υποδείξεις σας θα γίνονται πιο ευπρόσδεκτες, ενώ ταυτόχρονα ενεργοποιείτε τη δημιουργικότητα των συνεργατών σας.

Κάνοντας λοιπόν πραγματικό διάλογο μαζί τους, χωρίς να δίνετε “διαταγές” αλλά υποδεικνύοντας με κατάλληλο τρόπο και κατάλληλες ερωτήσεις πως να βρίσκουν μόνοι τους τις λύσεις σε κάθε πρόβλημα που ανακύπτει και αφήνοντάς τους στην συνέχεια να παίρνουν οι ίδιοι τις κατάλληλες πρωτοβουλίες, τους βοηθάτε να αυξήσουν την απόδοσή τους και να επιτύχουν καλύτερα τους ατομικούς και ομαδικούς στόχους.

Να Επικεντρώνεστε σε Συγκεκριμένα Στοιχεία του Χαρακτήρα

Η προσωπική ανάπτυξη και η προσαρμογή προς τις αλλαγές είναι μια πρόκληση για όλους.

Όλοι έχουν δυνατά σημεία αλλά και στοιχεία του χαρακτήρα που θα θέλανε να βελτιώσουνε.

Το άριστο κόουτς έχει να κάνει με την εστίαση, την εστίαση και ξανά με την εστίαση.

Με το να βοηθούμε τους συνεργάτες μας να βελτιωθούν σε έναν συγκεκριμένο τομέα της εργασίας τους μπορεί να επιφέρει τεράστια επίδραση στην απόδοσή τους.

Θα πρέπει λοιπόν το κόουτς πάντοτε να επικεντρώνεται σε συγκεκριμένα σημεία (ένα ή δύο μόνο κάθε φορά).

Μόνο έτσι μπορούμε να έχουμε καλά αποτελέσματα.

Ο Ίδιος Τρόπος Κόουτς δεν Ταιριάζει σε Όλους τους Συνεργάτες σας

Το κόουτς διαφέρει από την εκπαίδευση και την εξάσκηση.

Η εκπαίδευση στοχεύει στο να αποκτήσουν όλοι οι συμμετέχοντες τις ίδιες γνώσεις και τις ίδιες δεξιότητες.

Το κόουτς από την άλλη μεριά στοχεύει στη διάγνωση των ιδιαίτερων πτυχών που έχει ανάγκη να βελτιώσει ο κάθε συνεργάτης μας.

Είναι καθήκον σας, μαζί με τον συνεργάτη σας, να βρείτε τα σημεία που χρειάζονται βελτίωση και να προσπαθήσετε εν συνεχεία σιγά-σιγά για τη βελτίωση τους, ακολουθώντας τον κατάλληλο τρόπο ανάλογα με την κάθε περίπτωση.

Το Αποτελεσματικό Coaching στην Ομάδα σας 2

Να Επαινείτε όσο Περισσότερες Φορές Μπορείτε τους Συνεργάτες σας

Ένας διάσημος ψυχολόγος έχει πει: “για το ευαίσθητο ανθρώπινο πνεύμα, το παίνεμα είναι σαν το φως του ήλιου.

Χωρίς αυτό δεν μπορούμε να ανθίσουμε και να αναπτυχθούμε”.

Όπως έχει τονισθεί παραπάνω, ένας από τους κύριους στόχους είναι να βοηθήσετε τους συνεργάτες σας να αναπτύξουν συγκεκριμένα στοιχεία του χαρακτήρα τους τα οποία θα βελτιώσουν την αποδοτικότητά τους.

Αυτό θα το πετύχετε καλύτερα, αν επαινείτε κάθε μικρό βήμα προόδου που θα κάνει ο συνεργάτης σας.

Όλοι μας μπορούμε εύκολα να εντοπίσουμε γεγονότα στη ζωή μας, όπου λίγα επαινετικά λόγια άλλαξαν δραστικά όλο το μέλλον μας.

Ας μη διστάζουμε λοιπόν, όταν βλέπουμε ότι ο συνεργάτης μας έχει επιτύχει ένα στόχο ή έκανε κάτι σωστό, να πάτε κοντά του να του χτυπήσετε φιλικά τον ώμο, να τον κοιτάξετε στα μάτια και αφού του πείτε τι ακριβώς πέτυχε ή τι έκανε σωστό να τον αφήσετε να καταλάβει πόσο καλά αισθάνεστε γι’ αυτό που πέτυχε.

Να θυμάστε πάντα ότι όλοι αποζητούν την εκτίμηση και την αναγνώριση.

Προσοχή όμως!

Κανείς δεν θέλει να ακούει ψέματα ή κολακείες.

Γι’ αυτό έχει σημασία να δώσουμε τον έπαινο μόλις κάνει κάτι σωστό ο συνεργάτης μας.

Αν καθορίσουμε, όπως αναφέραμε, ακριβώς τι έκανε σωστό τη στιγμή που θα τον επαινέσουμε, είναι σίγουρο ότι θα καταλάβει ότι είμαστε ειλικρινείς μαζί του.

Οι ικανότητες μαραίνονται με την κριτική και ανθίζουν με την παρακίνηση.

Μη ξεχνάτε να επαινείτε και την πιο μικρή βελτίωση, να είστε ανοιχτόκαρδοι στην επιδοκιμασία και απλόχεροι στον έπαινο σας.

www.PharmaManage.gr 

Κατεβάστε τώρα το Application!

Με την περιήγησή σας στο pharmamanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.