Να Κρατάτε Πάντα τις Υποσχέσεις Σας

Το κλειδί για να καλλιεργηθεί υψηλός βαθμός αφοσίωσης του προσωπικού μέσα στο φαρμακείο είναι η αμοιβαία εμπιστοσύνη μεταξύ του φαρμακοποιού και των υπαλλήλων του.

Ως «εμπιστοσύνη» αναφέρεται η προσδοκία ότι ο φαρμακοποιός θα φανεί συνεπής στη δέσμευσή του να είναι ειλικρινής και ανοιχτός μαζί τους, να επενδύσει επάνω τους, να τους φερθεί δίκαια, και να τους ανταμείψει έγκαιρα και σύμφωνα με το έργο που παράγουν.

Ποτέ μην αφήνετε εκκρεμότητες σε ζητήματα πληρωμών και επιβραβεύσεων.

Ορίζετε από την αρχή τους στόχους και τα ζητούμενα στην εργασία, καθώς και τον τρόπο επιβράβευσης και μην αποκλίνετε για κανέναν λόγο.

Κρατάτε τις Υποσχέσεις

Εάν η μνήμη δεν σας βοηθάει φροντίστε να κρατάτε σημειώσεις για τα λεγόμενά σας και τις συμφωνίες που κάνετε.

Να είστε δίκαιοι στον τρόπο ανταμοιβών (ο υπάλληλος που προσφέρει περισσότερο, κερδίζει περισσότερο) και να έχετε ένα ενιαίο τρόπο ανταμοιβής.

Αρκετοί εργαζόμενοι αναζητούν μόνο την χρηματική ανταμοιβή, ενώ πολλοί αποζητούν κυρίως την ηθική επιβράβευση και το «ευχαριστώ».

Συζητήστε μαζί τους, ώστε να ανακαλύψετε τις ανάγκες τους και να πράττετε ανάλογα.

Βέβαια σε όλα αυτά υπάρχει και ο υπάλληλος «εξαίρεση», που παρ’ όλη τη δική σας σωστή συμπεριφορά, είναι αναξιόπιστος και τελικά μη αποδοτικός.

Μην απογοητεύεστε, απομακρύνετέ τον από την επιχείρησή σας...

Θα βρείτε πάντα κάτι καλύτερο!

Κατεβάστε τώρα το Application!

Με την περιήγησή σας στο pharmamanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.