Επιτυχημένα Meeting Εργασίας στο Φαρμακείο

Οι οργανωμένες συναντήσεις με το προσωπικό σας ή τα Meeting Εργασίας, όπως έχει καθιερωθεί να λέγονται, είναι ένα από τα πιο αποτελεσματικά όπλα που έχετε για να βελτιώσετε την ποιότητα της εργασίας στο Φαρμακείο και να έχετε καλύτερα αποτελέσματα.

Τα Meetings Εργασίας δίνουν την ευκαιρία στον Φαρμακοποιό Manager να επικοινωνήσει αποτελεσματικά με την ομάδα του.

Κάθε ομάδα εργαζομένων για να λειτουργήσει σωστά και αποδοτικά χρειάζεται πληροφόρηση, καθοδήγηση, κίνητρα, έμπνευση.

Κάθε Πότε Έχουμε Meeting;

Ο χρόνος είναι πολύτιμος για όλους, τα Meetings Εργασίας πρέπει να οργανώνονται σωστά για να είναι αποτελεσματικά.

Αν γίνονται πολύ τακτικά, θα καταλήξουν να γίνουν βαρετά.

Αν γίνονται σπανίως, δεν θα έχουν νόημα.

Σημαντικό είναι να βρείτε τον σωστό ρυθμό για τη δική σας ομάδα, ανάλογα πάντα και με τον αριθμό των ατόμων που συμμετέχουν.

Μια φορά το μήνα, για παράδειγμα την πρώτη Δευτέρα του κάθε μήνα, είναι ένας καλός ρυθμός που έχει αποτελέσματα.

Φροντίστε τα Meetings να μην διαρκούν πολύ, μία με μιάμιση ώρα είναι υπεραρκετή για να συζητήσουμε τα θέματα που έχουν προκύψει.

Σημαντικό είναι, επίσης, να το γνωρίζουν οι υπάλληλοι για να έχουν το χρόνο να προετοιμαστούν για τη συνάντηση, να ενημερωθούν, να κρατήσουν σημειώσεις, να σκεφτούν, να προτείνουν πράγματα κ.ά.

Ένα ξαφνικό Meeting συνήθως αγχώνει την ομάδα διότι την βρίσκει απροετοίμαστη.

Φροντίστε, επίσης, να είναι όλοι παρόντες σε αυτές τις συναντήσεις και να συμμετέχουν.

Οι ιδέες που προκύπτουν από τις ομάδες είναι περισσότερες και συχνά πιο δημιουργικές.

Ποια Θέματα να Εξετάσουμε;

Τα Meetings Εργασίας δεν είναι προάγγελοι κακών ειδήσεων, δεν γίνονται για να επιρρίψουμε ευθύνες ή να επιπλήξουμε την ομάδα μας.

Πρέπει να είναι ξεκάθαρο προς όλους πως στόχος του Meeting είναι να βελτιώσουμε τις υπηρεσίες μας και να οργανώσουμε τη δουλειά μας με τέτοιον τρόπο ώστε οι πελάτες μας να είναι ευχαριστημένοι.

Βέβαια, ο πιο σημαντικός στόχος των συναντήσεων εργασίας είναι να εμπνεύσουμε την ομάδα μας, να δώσουμε στους υπαλλήλους την αίσθηση ότι είναι συνεργάτες και σύμμαχοι, ότι «δεν εργάζονται για το αφεντικό τους» αλλά ότι «εργάζονται μαζί με το αφεντικό τους»!

Πριν από κάθε συνάντηση φροντίστε να έχετε έτοιμο έναν κατάλογο με τα θέματα που θέλετε να συζητήσετε με τους συνεργάτες σας.

Τέτοια θέματα μπορεί να είναι:

• Η βελτίωση στην εξυπηρέτηση του πελάτη

• Η απόδοση της εργασίας

• Η οργάνωση των προβολών

• Η εκπαίδευση σε διάφορους τομείς

Προσοχή στους Σχολιασμούς και την Κριτική

Καλό θα είναι να προσπαθήσετε να αποφύγετε κάθε προσωπική κριτική.

Ελάχιστοι άνθρωποι είναι προετοιμασμένοι να δέχονται κριτική και να μην τους ενοχλεί.

Η κριτική που απευθύνεται προσωπικά σε κάποιον, συνήθως προκαλεί δυσαρέσκεια και αντιδράσεις.

Αυτός που τη δέχεται ενδέχεται να πάρει αμυντική στάση ή να αρχίσει να απολογείται.

Και τότε θα χαλάσει όλη ατμόσφαιρα της συνάντησης.

Μιλήστε σε πιο γενική βάση και να είστε βέβαιοι ότι όσοι χρειάζεται να καταλάβουν, θα καταλάβουν.

Αν έχετε να πείτε κάτι σε κάποιον συνεργάτη σας αποκλειστικά, ίσως θα είναι καλύτερα να του μιλήσετε κατ’ ιδίαν.

Επιπρόσθετα, η προσωπική κριτική δημιουργεί αρνητικό κλίμα στην ομάδα και φρενάρει την καλή διάθεση και τις ιδέες.

Θυμηθείτε ότι είμαστε όλοι μαζί και έναν κοινό στόχο: να βελτιωθούμε!

Στόχος του Meeting είναι να κάνουμε τους συνεργάτες μας να μιλήσουν.

Να ακούσουμε τι έχουν να μας πουν.

Κάτι που στη διάρκεια της ημέρας και πάνω στη φούρια της δουλειάς δεν είναι πάντοτε εύκολο να γίνει.

Θυμηθείτε ότι εσείς είστε εκεί για να βάλετε τα θέματα στο τραπέζι και να αφήσετε τους συνεργάτες σας να μιλήσουν.

Ακούστε προσεκτικά.

Είναι πολύ σημαντικό ν’ ακούτε τους συνεργάτες σας, πιο σημαντικό από το να μιλάτε.

Καλό θα είναι επίσης, κάθε μήνα να σχολιάζεται η συνολική απόδοση της ομάδας από κάποιον διαφορετικό συνεργάτη, αν κάτι τέτοιο είναι δυνατόν.

Με τον τρόπο αυτό θα ενισχύσετε την ομαδικότητα των συνεργατών σας, θα πρέπει όλοι οι συνεργάτες σας να είναι ευαισθητοποιημένοι σε μία συνολική απόδοση της ομάδας και να μην θίγονται όταν κρίνεται η εργασία τους από τους συναδέλφους τους.

Θυμηθείτε:

Για να διατηρηθεί ένα υγιές πνεύμα στο Φαρμακείο, όπου περνάμε ένα πολύ μεγάλο μέρος της ημέρας μας, χρειάζεται όλοι να μπορούμε να μιλάμε, να μην κρυβόμαστε, να μην φοβόμαστε, να μην αμελούμε να παραδεχτούμε τα καλά, να μην διστάζουμε να αναφέρουμε τα κακά, χωρίς καμιά ειρωνεία και χωρίς καμιά κριτική.

Η Πρακτική των Αποφάσεων

Στο τέλος κάθε Συνάντησης καλό είναι να κάνετε έναν σύντομο απολογισμό και να καταγράφετε τις αποφάσεις που πήρατε.

Είναι σημαντικό να αποφασίζετε από κοινού ή έστω να φαίνεται ότι αποφασίζετε από κοινού.

Η καταγραφή θα σας επιτρέψει να έχετε και την ανάλογη δέσμευση από τους συνεργάτες σας για όλα όσα έχουν να γίνουν.

Είναι σημαντικό να γραφτεί: τι πρέπει να γίνει, πως πρέπει να γίνει, από ποιον, και πότε.

Η γραπτή σημείωση είναι επίσης απαραίτητη για να μην υπάρχει αμφισβήτηση από κανέναν στο μέλλον για τα λεγόμενα.

Στο επόμενο Meeting Εργασίας δική σας δουλειά θα είναι να ελέγξετε και να αξιολογήσετε.

Κατεβάστε τώρα το Application!

Με την περιήγησή σας στο pharmamanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.