Τι Αναζητά Ο Πελάτης από το Φαρμακείο;

Αξιοπιστία:

Η δυνατότητα να προσφέρει το φαρμακείο προϊόντα και υπηρεσίες υγείας με ακρίβεια, με αμεσότητα.και χωρίς λάθη.

Ασφάλεια:

Η γνώση, η ευγένεια, η εμπιστοσύνη, η σιγουριά και ο επαγγελματισμός που αποπνέουν ο φαρμακοποιός και οι εργαζόμενοι στο φαρμακείο του.

Κατανόηση:

Τι Αναζητά ο Πελάτης

Ο βαθμός φροντίδας και η προσωπική ενασχόληση, τόσο του φαρμακοποιού όσο και της ομάδας του με τον πελάτη.

Ανταπόκριση:

Η προθυμία για παροχή βοήθειας στον πελάτη, χωρίς καθυστερήσεις και με αποτελεσματικότητα.

Σύγχρονη Εικόνα:

Οι εγκαταστάσεις, ο χώρος και η διαμόρφωσή του, η προσέγγιση στα ράφια, τα χρώματα, ο εξοπλισμός, η εμφάνιση του προσωπικού, το επικοινωνιακό - διαφημιστικό υλικό και οι προβολές των παραφαρμακευτικών προϊόντων.

Πολλές φορές, υπάρχει «απόσταση» μεταξύ της ποιότητας της υπηρεσίας, που περιμένει να δεχτεί ο πελάτης και εκείνης που τελικά λαμβάνει.

Έτσι εύλογα επιλέγει κάποιο γειτονικό φαρμακείο για την κάλυψη των αναγκών του!

Κατεβάστε τώρα το Application!

Με την περιήγησή σας στο pharmamanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.