Κινητοποιημένοι Συνεργάτες... Η Συνταγή της Επιτυχίας

Τα κίνητρα στους συνεργάτες αναμφισβήτητα οδηγούν στην αύξηση των πωλήσεων.

Τα υλικά κίνητρα συνήθως είναι τα χρηματικά bonus στο τέλος μιας περιόδου (εξάμηνο ή χρόνος) σε όλο το τζίρο της επιχείρησης ή σε μια κατηγορία προϊόντων και τα ατομικά prims για πιο βραχυπρόθεσμους στόχους, ανάλογα με την αρμοδιότητα του κάθε υπαλλήλου.

Η εντύπωση μερικών φαρμακοποιών ότι αφού έχει καλό μισθό ο υπάλληλος μου πρέπει να είναι πάντα κινητοποιημένος, δεν συνάγει συνήθως με τη πραγματικότητα.

Μόνο ο μισθός συνήθως εφησυχάζει τον υπάλληλο γιατί τον θεωρεί δεδομένο και δεν τον κινητοποιεί.

Αντίθετα τα bonus και τα prims, με την προϋπόθεση να έχει δοθεί ένας συγκεκριμένος στόχος , πάντα κινητοποιούν γιατί αποτελούν πρόκληση για τα άτομα.

Κινητοποιημένοι Υπάλληλοι


Παράδειγμα: αποφασίσατε να συνεργαστείτε με μία μάρκα με καλλυντικά με δυναμική εικόνα στην αγορά .Αν προτείνετε στην αισθητικό σας να γυρίσει 2 ή 3 φορές το stock στο ράφι μέσα σε ένα 6μηνο, μπορείτε ανάλογα με το περιθώριο κέρδους που θα έχετε, να δώσετε και σε αυτήν ένα μέρος για την προσπάθειά της.

Η επιβράβευση της προσπάθειας πάντα κινητοποιεί και αποδίδει στα άτομα, εκτός φυσικά σε αυτά που είναι τεμπέληδες ή ανίκανοι.

Αλλά ακόμη και αν δεν είναι στη φιλοσοφία σας αυτή η ενέργεια της χρηματικής επιβράβευσης, «οφείλετε» να είστε ανταποδοτικός manager με άλλους τρόπους!

Ένα μπράβο, μια φιλοφρόνηση για τον υπάλληλο, μια ιδιαίτερη ανθρώπινη μεταχείριση, κάνουν θαύματα τις περισσότερες φορές.

Κατεβάστε τώρα το Application!

Με την περιήγησή σας στο pharmamanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.