Να Ξέρετε να Διαχειρίζεστε τις Συγκρούσεις με το Προσωπικό

Ας Εξετάσουμε 2 Περιπτώσεις:

1η Περίπτωση: Η Σύγκρουση Σας Αφορά Άμεσα.

Πρόκειται για ένα λεπτό θέμα που θα πρέπει να χειριστείτε ψύχραιμα διατηρώντας το κύρος σας. Μην αφήσετε προς θεού τον θυμό να σας καταβάλλει και σκεφτείτε πώς αυτή η σύγκρουση μπορεί να είναι μια ευκαιρία για θετική εξέλιξη των πραγμάτων.

Βήμα 1ο:

Κάντε τη διάγνωση του θέματος, παραμένοντας αντικειμενικός. Δεν θα πρέπει να νευριάζετε γιατί ένας υπάλληλος δεν δουλεύει με τον ίδιο τρόπο με σας, αλλά φυσικά να ενοχληθείτε αν δεν συμπεριφέρεται ευπρεπώς στους πελάτες.

Συγκρούσεις με το Προσωπικό

Κάντε λοιπόν σαφή διαχωρισμό μεταξύ της συμπεριφοράς ενός υπαλλήλου και των συνεπειών της.

Έτσι θα μπορείτε να διαγνώσετε αν η εργασία ή η συμπεριφορά του, κάνει κακό στην όλη οργάνωση του φαρμακείου. Γιατί υπάρχουν και περιπτώσεις όπου ένας υπάλληλος είναι πάρα πολύ ικανός και αποδοτικός στη δουλεία του, αλλά στη σχέση του μαζί σας δεν είναι και ο καλύτερος ή δεν σηκώνει και πολύ από υποδείξεις και λόγια.

Βήμα 2ο:

Κάντε μια κατ’ ιδίαν συζήτηση μαζί του. Ζητήστε το του εσείς γιατί εκείνος ίσως δεν τολμά να σας το ζητήσει. Προσπαθήστε να είστε όσο πιο ήρεμος γίνεται.

Ξεκινήστε με την αναφορά στο πρόβλημα «Έχω διαπιστώσει ότι… (αναφορά στη πράξη του).. κάθε μέρα αργοπορείς στο άνοιγμα του φαρμακείου» Εκφράστε στη συνέχεια τη δυσαρέσκειά σας για τη πράξη του ή τη συμπεριφορά του και τις συνέπειες της στη όλη οργάνωση του φαρμακείου λέγοντας «Ξέρεις ότι αυτό δεν το δέχομαι, με ενοχλεί , γιατί διαταράσσει την δουλειά όλων μας και δεν είναι δίκαιο και για τους συναδέλφους σου».

Εκφράζοντας λοιπόν τα δυσάρεστα συναισθήματά σας καταλήξτε σε μια συμφωνία «Ελπίζω αυτό να μην επαναληφθεί ξανά».

Ο υπάλληλος όποια δικαιολογία και να έχει θα καταλήξει σε θετική συμφωνία μαζί σας και σε πολλές περιπτώσεις ίσως χρειαστεί να δεσμευτείτε και εσείς σε ορισμένα πράγματα μαζί του

2η Περίπτωση: Η Σύγκρουση Αφορά τους Συνεργάτες Σας

Εδώ θα πρέπει να παίξετε τον ρόλο του ρυθμιστή!

Διαπιστώσατε μια ένταση μεταξύ δύο υπαλλήλων σας;

Σας ανέφεραν μια διαμάχη μεταξύ τους;

Θα πρέπει να επέμβετε αν το θέμα αφορά τη ομαλή λειτουργία της ομάδας και φυσικά την απόδοση τους.

Μιλήστε λοιπόν με τον καθένα ξεχωριστά και πληροφορηθείτε για το αίτιο της σύγκρουσης. Καθησυχάστε τον επεξηγώντας με αντικειμενικότητα το θέμα και χωρίς να μεγαλοποιείτε τα πράγματα.

Μην παραλείψετε να επισημάνετε πόσο δυσάρεστες συνέπειες έχει αυτή η διαμάχη στην ομαλή λειτουργία του φαρμακείου και της συμβίωσής τους εκεί και βάλτε τον να σας υποσχεθεί ότι θα προσπαθήσει να ξεκαθαρίσει ήρεμα τη κατάσταση με τον συνάδελφό του.

Αντίθετα αν το θέμα είναι καθαρά προσωπικό μεταξύ τους, θα πρέπει να τους ξεκαθαρίσετε ότι σε καμιά περίπτωση η σύγκρουση αυτή δεν θα πρέπει να επηρεάσει τη δουλειά τους στο φαρμακείο και φυσικά να τους παροτρύνετε να τα βρούνε μεταξύ τους, γιατί αναπόφευκτα εργάζονται στον ίδιο χώρο και σε μια μικρή επιχείρηση.

Κατεβάστε τώρα το Application!

Με την περιήγησή σας στο pharmamanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.