Η Υποδοχή του Πελάτη (2)

Η καθαρή ποδιά του φαρμακοποιού και των συνεργατών του θα πρέπει να θεωρείται δεδομένη, καθώς επίσης και η περιποιημένη εμφάνιση.

Πολύ σημαντικό είναι επίσης να φορά κάθε υπάλληλος μια κονκάρδα στη μπλούζα του, που θα αναφέρει το όνομα και την ιδιότητά του.

Με αυτόν τον τρόπο ο πελάτης αισθάνεται πιο οικεία, καθώς δεν χρειάζεται να προσπαθήσει να θυμηθεί το όνομά μας και ξέρει ποιος είναι ο αρμόδιος υπάλληλος για να τον εξυπηρετήσει.

Εάν μάλιστα εξασκηθούμε ώστε να θυμόμαστε τα ονόματα κάποιων πελατών μας και τους καλημερίζουμε χρησιμοποιώντας τα, τους κάνουμε να νιώθουν ξεχωριστοί.

Μπορεί ο πελάτης να μην απαντήσει ή να νομίζει ότι είναι η σειρά του παρακάμπτοντας όσους ήδη περιμένουν, εμείς όμως, ιδίως όταν εξυπηρετούμε κάποιον άλλο πελάτη, είμαστε υποχρεωμένοι να καλημερίσουμε όποιον μπει μέσα και να τον ενημερώσουμε ακόμη και με ένα νεύμα ότι σε λίγο θα είμαστε κοντά του.

Η Υποδοχή του Πελάτη

Αυτό είναι και ένα έξυπνο τέχνασμα, γιατί όταν έχουμε πολλή δουλειά ο πελάτης ξέρει ότι τον έχουμε προσέξει και δεν θα φύγει ή εάν δεν έχει το χρόνο να περιμένει μας ενημερώνει ότι θα επιστρέψει σε λίγο που θα έχουμε λιγότερο κόσμο.

Ο χώρος στον οποίο εργαζόμαστε είναι για τους περισσότερους πελάτες μας το μέρος όπου μπορούν να βρουν μια συμβουλή και να έχουν ηθική υποστήριξη για το δικό τους πρόβλημα.

Γι’ αυτό, είμαστε υποχρεωμένοι να αφήσουμε τα δικά μας προβλήματα στην άκρη και να είμαστε «στήριγμα» στα προβλήματα των πελατών μας.

Το χαμόγελο είναι βασικό προσόν οποιουδήποτε πωλητή, πόσο μάλλον ενός «πωλητή υγείας».

Ο τρόπος με τον οποίο προσεγγίζουμε τον πελάτη, ιδίως κάποιον που μπαίνει για πρώτη φορά στο φαρμακείο μας, και τα πρώτα 10-20 δευτερόλεπτα της συνάντησης μαζί του, παίζουν το σημαντικότερο ρόλο, για το αν ο πελάτης θα μας δει σαν τον άνθρωπό του ή σαν κάποιον που τον βλέπει σαν μια ευκαιρία πώλησης.

Ένα μεγάλο ποσοστό πελατών επιλέγουν κατάστημα, όχι λόγω της πληρότητας αγαθών ή της τιμής των προϊόντων, αλλά λόγω της εξυπηρέτησης και της ανθρώπινης σχέσης που έχουν με το προσωπικό.

Κατεβάστε τώρα το Application!

Με την περιήγησή σας στο pharmamanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.