Λόγοι για να Αποφασίσετε μία Ανακαίνιση

Πώς πρέπει να επανασχεδιάσουμε και να ανακαινίσουμε το Φαρμακείο;

Πως με την ανακαίνιση θα αυξήσουμε τις πωλήσεις μας;

Συχνές ερωτήσεις, που συνήθως καταλήγουν στην απόφαση μίας ανακαίνισης.

Pharmacy renovation

Σε όλες τις περιπτώσεις, στόχος είναι:

  • Να αυξήσουμε το χώρο των πωλήσεων,
  • Να κερδίσουμε μέτρα στα ράφια και
  • Να διευκολύνουμε και να βελτιώσουμε την προσέγγιση του πελάτη προς τα εκτιθέμενα προϊόντα.

Με άλλα απλά λόγια, να μεγιστοποιήσουμε το χώρο πωλήσεων!

Αναμφισβήτητα, η ανακαίνιση του φαρμακείου αυξάνει πάντα τον τζίρο...

Αλλά η εμπορικά μελετημένη ανακαίνιση και όχι μόνο η «όμορφη», είναι αυτή που φέρνει την αύξηση των πωλήσεων και την γρήγορη απόσβεση της επένδυσής σας.

Μελετήστε όμως τους "πραγματικούς λόγους", που το Φαρμακείο σας θα χρειαστεί την ανακαίνιση:

Pharmacy renovation 2

  • Τζίρος σταθερός ή με πτωτική τάση.
  • Έναρξη λειτουργίας ενός νέου σύγχρονου φαρμακείου στην περιοχή σας.
  • Πελάτες που δε βρίσκουν μεγάλη ποικιλία παραφαρμακευτικών προϊόντων.
  • Πολύ περιορισμένος χώρος πωλήσεων.
  • Σχετική φθορά των επίπλων.
  • Και τελικά η μεγάλη και βασική ψυχολογική ανάγκη για αλλαγή!

Όταν θέλετε να κάνετε μια νέα κίνηση, πολλές φορές δε χρειάζεται να «ξηλώσετε» όλο το φαρμακείο!

Η βελτίωση του φωτισμού, ο νέος σχεδιασμός των πάγκων εξυπηρέτησης πελατών, μερικές νέες γόνδολες προβολής, ή η προσθήκη μίας νέας συρταριέρας για τα φάρμακα, σίγουρα θα δώσουν μια «νέα πνοή» στο χώρο σας.

Κατεβάστε τώρα το Application!

Με την περιήγησή σας στο pharmamanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.