10 Χρυσές Συμβουλές Αναδιοργάνωσης του Φαρμακείου

1. Διαχωρίστε στο χώρο - στις ραφιέρες - τις κατηγορίες προϊόντων και τοποθετήστε εμφανείς σημάνσεις στην κορυφή τους, όπως:

  • Δερμοκαλλυντικά
  • Βιταμίνες – Συμπληρώματα
  • Προϊόντα Αυτοθεραπείας
  • Στοματική Υγιεινή
  • Βρεφικά Είδη
  • Φροντίδα Ποδιών
  • Ορθοπεδικά
  • Διαιτητικά
  • Διαγνωστικά
  • Κτηνιατρικά κ.λπ.

2. Δημιουργήστε στο χώρο πωλήσεων (αν είναι δυνατόν, πάνω σε μία γόνδολα ή σε ένα τραπεζάκι) ένα χώρο εποχιακών προβολών ή προσφορών.

Reorganization of Pharmacy

Τοποθετήστε τυχόν δώρα που δίδονται μαζί και κοινοποιήστε γραπτώς την προβολή ή την προσφορά με χρήση ενός εμφανούς χρωματικού δείκτη (σε χοντρό χρωματιστό χαρτόνι ή σε χαρτί μέσα σε ειδική θήκη από plexiglass).

3. Στο χώρο των βιταμινών και των συμπληρωμάτων και στο ύψος των ματιών, δημιουργήστε, σε 2-3 ράφια, μια θεματική κατηγοριοποίηση των συμπληρωμάτων (για την αντιμετώπιση 6-7 συχνών προβλημάτων).

  • Άσκηση - Τόνωση
  • Αϋπνία - Άγχος
  • Πίεση - Χοληστερίνη
  • Δέρμα - Νύχια - Μαλλιά
  • Αδυνάτισμα
  • Εμμηνόπαυση

Βάλτε μπροστά στο καθένα την κατάλληλη σήμανση του προβλήματος. Αυτή η θεματική κατηγοριοποίηση διευκολύνει όχι μόνο τον καταναλωτή, αλλά και εσάς τους ίδιους στην πρότασή σας.

4. Προβάλετε τα προϊόντα αυτοθεραπείας (O.T.C.).

Κοντά στον πάγκο εξυπηρέτησης και δίπλα στις συρταριέρες των φαρμάκων, δημιουργήστε 2-3 ράφια Οικογενειακής Θεραπευτικής με σημάνσεις, τοποθετώντας 3-4 προϊόντα αυτοθεραπείας που θα προτείνετε για ένα συγκεκριμένο πρόβλημα.

Π.χ. ΓΙΑ ΤΟ ΧΕΙΜΩΝΑ

  • Γρίπη - Κρυολόγημα (αντιπυρετικό, αντιγριπικό, γαργάρες, βιταμίνη C, πολυβιταμινούχο συμπλήρωμα).
  • Συνάχι (σταγόνες καθαρισμού βλεννογόνου - αποσυμφορητικό - βιταμίνη C - εισπνοές).
  • Βήχας (αντιβηχικό - αποχρεμπτικό - εισπνοές - βιταμίνη C - καραμέλες για το βήχα).
  • Πόνος - πυρετός: όλα τα παυσίπονα αντιπυρετικά.
  • Μυϊκός πόνος: αλοιφές και έμπλαστρα, αντιφλεγμονώδη, παυσίπονα.

Π.χ. ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ

  • Τσιμπήματα εντόμων (εντομοαπωθητικό - αντιισταμινικό - καταπραϋντικό).
  • Τραύματα (επιδεσμικό - αντισηπτικό - επουλωτικό).
  • Δερματικοί ερεθισμοί (αντιφλεγμονώδες - ενυδατικό - ήπιο καθαριστικό).
  • Διάρροια – Δυσκοιλιότητα.

5. Κάνετε αυστηρή επιλογή των παραφαρμακευτικών προϊόντων.

Μέσα από τα στοιχεία πωλήσεων ή αγορών σας, επισημάνετε τις μάρκες, τις κατηγορίες και τα προϊόντα που πουλάνε περισσότερο ή αυτά που εσείς θέλετε να προωθήσετε.

Δώστε τους προτεραιότητα στο χώρο. Αντίθετα, μειώστε στο ελάχιστο το stock στα προϊόντα που δεν ανακυκλώνονται τουλάχιστον 3 φορές το χρόνο και, αν είναι δυνατόν, επιστρέψτε τα ή αντικαταστήστε τα. Εδώ, απαραίτητα για την αξιολόγηση είναι τα στοιχεία «sell out» από τη μηχανογράφηση.

Προσοχή στις τοποθετήσεις νέων προϊόντων!

Reorganization of Pharmacy 2

6. Δημιουργήστε μέσα στο χώρο του Φαρμακείου σας μία θεραπευτική ή συμβουλευτική καμπίνα.

Μέσα στο εργαστήριο ή στο πατάρι, αν είναι δυνατόν, τοποθετήστε μία άνετη πολυθρόνα και ένα παραβάν για να μπορείτε να επιμεληθείτε ιδιαιτέρως τα προβλήματα των πελατών σας όπως:

  • Να πάρετε την πίεση.
  • Να κάνετε μία ένεση.
  • Να αλλάξετε ένα τραύμα ή ακόμη και
  • Να μιλήσετε ιδιαιτέρως για ένα πρόβλημα υγείας του πελάτη.

Με αυτό τον τρόπο, ο πελάτης αισθάνεται πραγματικά ότι τον προσέχετε ιδιαίτερα!

7. Τοποθετήστε ένα μαυροπίνακα ανακοινώσεων στο χώρο ή στη βιτρίνα, όπου με χρωματιστές κιμωλίες θα ανακοινώνετε τις προβολές και τις προσφορές του Φαρμακείου σας.

Μία παράλληλη πρόταση είναι και οι οθόνες πάνω από τον πάγκο εξυπηρέτησης.

8. Διευκολύνετε την προσέγγιση και την κυκλοφορία του πελάτη ανάμεσα στις διάφορες κατηγορίες προϊόντων, χωρίς να εμποδίζεται από πάγκους, stands ή αφίσες.

9. Δημιουργήστε πάνω από ένα χώρο εξυπηρέτησης στον πάγκο (αν τα άτομα που εξυπηρετούν είναι περισσότερα του ενός).

10. Βελτιώστε την επικοινωνία του χώρου, με στόχο να κάνετε τον πελάτη να παραμείνει περισσότερο στο Φαρμακείο σας.

Κατεβάστε τώρα το Application!

Με την περιήγησή σας στο pharmamanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.