Οργανώστε μια Ανακαίνιση για Εσάς

Ζώντας σε μια εποχή έντονου εμπορικού ανταγωνισμού η όσο το δυνατόν ‘’καθαρώτερη’’, ανανεωμένη, γεμάτη ζωντάνια εικόνα ενός φαρμακείου, αποτελεί σαφώς ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στα πλαίσια σύγκρισης και τελικής προτίμησης.

Ειδικά δε όταν πρόκειται για φαρμακεία, που είναι χώροι υγείας και ευ ζην, οι πελάτες, είτε σαν ασθενείς, είτε σαν άτομα που ενδιαφέρονται για μια συμβουλή υγείας ή για την απόκτηση ενός προϊόντος, έχουν δυο φορές την ανάγκη να νοιώσουν το αίσθημα της γενικώτερης τόνωσης, ανανέωσης και ευεξίας.

Στο Φαρμακείο λοιπόν, αυτό το αίσθημα πρέπει να προκύπτει από δύο άξονες επικοινωνίας:

1. Από την επαφή με τον φαρμακοποιό, αλλά και

Ανακαίνιση για τον Φαρμακοποιό

2. Από την επαφή με τον ίδιο το χώρο.

Ανακαίνιση για τον Ίδιο τον Φαρμακοποιό:

Η αίσθηση του βαρειά και αρνητικά «φορτισμένου» χώρου εργασίας ανατρέπεται, από έναν ανανεωμένο χώρο, γεμάτο έλξη, θαλπωρή, που δημιουργεί όρεξη για δουλειά και αύξηση της αποδοτικότητας.

Η ανάγκη νέας ιεράρχησης και αμεσότητας στην προβολή προϊόντων αλλά και στην είσοδο νέων, επιλύνεται με τη σωστά σχεδιασμένη επίπλωση.

Η ανεπαρκής ή και φθαρμένη σήμανση του χώρου, αντικαθίσταται με νέας τεχνολογίας σήμανση, ευκρινέστερη και με μεγαλύτερη αποδοτικότητα.

Το χάος στον πάγκο εξυπηρέτησης εξαιτίας της μη σωστής εργονομίας του, γιατί σε όλα τα μη ανακαινισμένα φαρμακεία δεν έχουν προβλεφθεί θέσεις και είδη ραφιών, συρταριών και χώρων ικανών να υποστηρίξουν και να δεχτούν ηλεκτρονικούς υπολογιστές, πρίζες, καλώδια και άλλο σύγχρονο εξοπλισμό, με αποτέλεσμα η γενικώτερη ακαταστασία, μπορεί να εξαλειφθεί με την χρήση νέου επίπλου, προσαρμοσμένου στις νέες ανάγκες και ιδιαιτερότητες του σύγχρονου φαρμακείου.

Η κούραση που προκαλούν στο φαρμακοποιό, οι ατελείωτες διαδρομές για την προσέγγιση των προϊόντων, απαλύνεται με την ευκολία προσέγγισης των προϊόντων, που προκύπτει από τη σωστή εργονομία και οργάνωση των χώρων και τον περιορισμό της άσκοπης μετακίνησης.

Η δύσκολη πλέον στις μέρες μας συνεύρεση φαρμακοποιού – πελατών επαναπροσδιορίζεται με τη σωστή διαρρύθμιση χώρου και επιλογή επίπλων.

Η απελπισία που προκαλεί στο φαρμακοποιό η αμφιβολία για τη χρησιμότητα των ειδών, των ποσοτήτων, καθώς και των ημερομηνιών λήξης των προϊόντων που βρίσκονται στους χώρους αποθήκευσης, δίνει τη θέση της στην αμεσότητα πληροφόρησης που δύναται να παρέχει ένας σύγχρονος εξοπλισμός για το φαρμακείο.

Η τυχαία εναπόθεση των παραλαμβανόμενων προϊόντων από τον φαρμακοποιό εν ώρα εργασίας γίνεται πλέον συγκεκριμένη και έτσι αφήνει ανενόχλητες τις τρέχουσες, παράλληλες λειτουργίες του χώρου.

Η δυσκολία στις απλές καθημερινές λειτουργίες ανοιγοκλεισίματος συρταριών, ντουλαπιών, ρολών, μηχανημάτων, που πολλές φορές συνοδεύονται από αντίστοιχους ενοχλητικούς ήχους, αντικαθίσταται με τους ήσυχους, αβίαστους χειρισμούς νέων αυτοματισμών, κατασκευών και τεχνολογικών εφαρμογών.

Η μη ισορροπημένη έκθεση προϊόντων με το «στοίβαγμα» τους σε κάποια ράφια και την αντίστοιχη έλλειψή τους σε κάποιες άλλα, που τελικά τα «εξαφανίζει» αντί να τα προβάλλει, διορθώνεται με την αναδιοργάνωση του χώρου και τη σωστή εργονομικά κατανομή τους σε κατάλληλα και ορθά φωτισμένα ράφια και επιφάνειες προβολής.

Τη θέση των ξεθωριασμένων χρωμάτων στους τοίχους που έχουν γίνει γκρί απ΄τον καιρό, με το «φέγγισμα» στις γωνίες που προδίδει «το πάλαι ποτέ», παίρνει η ποικιλία και η ζωντάνια των χρωμάτων.

Η φθορά των προϊόντων βιτρίνας, που προκαλεί η υπέρυθρη ακτινοβολία και η θερμότητα που αναπτύσσεται στις δύσκολες αυτές περιοχές, αντιμετωπίζεται με τα κατάλληλα πλέον στοιχεία επένδυσης των υαλοστασίων.

Κατεβάστε τώρα το Application!

Με την περιήγησή σας στο pharmamanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.