Παραπλανητικές Διαφημίσεις μέσω Διαδικτύου

Αύξηση καταγράφουν οι καταγγελίες καταναλωτών, που πέφτουν θύματα παραπλανητικών διαφημίσεων κατά τη χρήση του Διαδικτύου και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Σύμφωνα με έρευνα του Δικτύου των Ευρωπαϊκών Κέντρων Καταναλωτή, που διενεργήθηκε σε έξι ευρωπαϊκές χώρες, οι καταναλωτές, τα τελευταία τρία χρόνια επιβαρύνθηκαν, κατά μέσο όρο, με €116 ετησίως, επειδή δεν άσκησαν τα δικαιώματά τους.

Παραπλανητικές Διαφημίσεις

Οι παγίδες που δελεάζουν τους καταναλωτές με προσφορές ή δωρεάν δοκιμές προϊόντων ή υπηρεσιών, συχνά έχουν ως αποτέλεσμα να επιβαρύνονται οι καταναλωτές για ανεπιθύμητα αγαθά ή να εγγράφονται συνδρομητές σε υπηρεσίες που δεν ζήτησαν.

Οι πιο συχνοί τρόποι παραπλάνησης είναι η δωρεάν συμμετοχή σε κάποιο διαγωνισμό με σημαντικής αξίας έπαθλο ή ένα διαδικτυακό τεστ νοημοσύνης ή η δωρεάν δοκιμή ενός διαδικτυακού παιχνιδιού ή υποβολή αίτησης για δωρεάν δείγματα καλλυντικών.

Συνήθως, ζητείται από τον καταναλωτή να δώσει τα στοιχεία της κάρτας του ή /και τον αριθμό του κινητού του τηλεφώνου, προκειμένου να επωφεληθεί από την προσφορά ή να ολοκληρωθεί η συμμετοχή του στο διαγωνισμό ή για να λάβει το αποτέλεσμα του τεστ.

Ο καταναλωτής παγιδεύεται, μέσω διαδικτύου ή τηλεφωνικά, σε επαναλαμβανόμενες μηνιαίες πληρωμές συνδρομής, συνήθως για όχι υψηλά ποσά, με δέλεαρ κάποια δωρεάν ή χαμηλού κόστους αρχική παροχή.

www.PharmaManage.gr 

Κατεβάστε τώρα το Application!

Με την περιήγησή σας στο pharmamanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.