Μια Άποψη του Χώρου 360ο

Για τον κύριο Θάνο Πούλη, ο φαρμακοποιός είναι ένας επιχειρηματίας που θα πρέπει να προσφέρει στον πελάτη του μια ξεκάθαρη και ευκρινή προσφορά μέσα από τον χώρο του καταστήματός του.

Εκπροσωπώντας στην Ελλάδα την Mobil M, μια εταιρεία με διεθνή δραστηριότητα, εξειδικευμένη στην εμπορική αρχιτεκτονική και στο σχεδιασμό του χώρου στα φαρμακεία και όχι μόνο, ο κύριος Πούλης ίδρυσε στην Ελλάδα την A.C.A.D. Ε.Ε..(Advanced Commercial Architecture & Design).

Pharmacy Management: Πώς αποφασίσατε εσείς σαν φαρμακοποιός να ιδρύσετε την A.C.A.D. ΕΕ και να εκπροσωπήσετε την Mobil M στην Ελλάδα;

Θάνος Πούλης: Από την πρώτη στιγμή που βρέθηκα πίσω από τον πάγκο του φαρμακείου με απασχόλησαν θεμελιώδη ερωτήματα:

Ποιοι είναι οι πελάτες μας;
Ποιες είναι οι κρυφές ή φανερές προσδοκίες τους;
Πως μπορούμε να κερδίσουμε ή να ανακτήσουμε την εμπιστοσύνη τους, να νικήσουμε την αδιαφορία τους ,να διατηρήσουμε την πίστη τους, να τους ωθήσουμε στην αγορά αγαθών υγείας;
Πως μπορούμε να τους επιβραβεύσουμε, να τους εκπλήξουμε, να τους ικανοποιήσουμε στο πλαίσιο της εγγύτητας, της παροχής υπηρεσιών ,της προσφοράς προϊόντων, αλλά και στην επικοινωνία ή στην πληροφόρηση;
Πως θα δημιουργήσουμε ένα περιβάλλον προσαρμοσμένο στις ανάγκες τους, που θα τους κάνει παράλληλα να αισθάνονται όμορφα;
Οι επαγγελματίες της Mobil M προτείνουν τη δική τους εμπειρία στα ζητήματα αρχιτεκτονικής και σχεδιασμού ως μοχλό επιδόσεων.

Η εταιρεία A.C.A.D. ΕΕ παρουσιάζει την Mobil M στην Ελλάδα για να καταθέσει μία νέα λογική σκέψης, δημιουργίας και εμπορικής δράσης για την αξιοποίηση του πλέον απαραίτητου πλούτου του φαρμακείου: του πελάτη!

Pharmacy Management: Ποια είναι η Mobil M και τι το ιδιαίτερο προσφέρει στο φαρμακείο από τις άλλες εταιρείες με έπιπλα φαρμακείου;

Θάνος Πούλης: Η Mobil M ιδρύθηκε το 1968 στη Γαλλία. Σήμερα, μετά από σαράντα χρόνια, ακολουθεί την ίδια φιλοσοφία: συνεχίζει να επενδύει στη δημιουργία και στην καινοτομία της εμπορικής αρχιτεκτονικής του χώρου,

Υποστηρίζοντας το φαρμακοποιό στις μεγάλες αλλαγές του επαγγέλματος. Η εταιρεία μας έχει αναπτυχθεί παράλληλα με τις επιχειρήσεις των φαρμακείων.

Ειδικότητά μας δεν αποτελεί μόνο η διεκπεραίωση σχεδίων με συγκεκριμένους χωροταξικούς περιορισμούς, αλλά και η μελέτη με άποψη του χώρου 360ο καθώς και η τεχνογνωσία.

Σαράντα χρόνια λοιπόν δημιουργίας και ανάπτυξης εργαλείων, με σκοπό τη δημιουργία χώρων πωλήσεων οι οποίοι θα φέρουν πιο κοντά τον καταναλωτή – ο οποίος είναι πλέον πιο ευμετάβλητος και απαιτητικός – με τις ομάδες των επαγγελματιών υγείας, ο στόχος των οποίων είναι να εξυπηρετήσουν τις ανάγκες τους με τη παράλληλη σωστή συμβουλή.

Η φιλοσοφία μας είναι να κατανοήσουμε πριν να αναλάβουμε το έργο, να προσθέσουμε αξία και να καλλιεργήσουμε τη διαφορά.

Αναζητούμε το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για τον πελάτη του φαρμακείου, το οποίο δημιουργούμε από κοινού με τον φαρμακοποιό και την ομάδα του.

Σταθμίζουμε την ουσία του έργου, υπερβαίνοντας τα όρια της απλής ανακαίνισης ή ενός ασήμαντου εξωραϊσμού με όμορφα έπιπλα.

Καλά μελετημένοι χώροι, λειτουργικοί, με ισχυρή προστιθέμενη αξία, αυτή είναι για εμάς η πρόκληση.

Εάν ξεχωρίζουμε από τους υπολοίπους σήμερα, στο εσωτερικό και στο εξωτερικό, είναι επειδή αμφισβητούμε καθημερινά τη συσσωρευμένη σοφία, η οποία «παγώνει» τη σκέψη και τη δημιουργία.

Pharmacy Management: Ποια είναι τα στάδια μίας ολοκληρωμένης πρότασης των υπηρεσιών σας προς το φαρμακείο, αυτό που ονομάζετε «Μια άποψη του χώρου 360ο»;

Θάνος Πούλης: Η αποκωδικοποίηση και ο εντοπισμός των ιδεών του αύριο, η κινητοποίηση της δημιουργικής σκέψης, η αποκρυπτογράφηση των καινοτόμων στρατηγικών, η προώθηση των ιδεών και των αγορών, η δημιουργία χώρων υψηλής προστιθέμενης αξίας…

Η φιλοσοφία της Mobil M είναι η αξιοποίηση και η καλλιέργεια των διαφορών. Ένα βήμα καινοτομίας, είναι ένα βήμα το οποίο μακροπρόθεσμα δεσμεύει την εταιρεία.

Το σύνολο των υπαρχουσών δυνάμεων πρέπει να κινητοποιηθούν και να συστρατευθούν, όχι μόνο για την ανάγκη δημιουργίας, αλλά και για τη στρατηγική η οποία θα υιοθετηθεί.

Η μεθοδολογία της Mobil M είναι πάνω από όλα μία μεθοδολογία που συντροφεύει τον φαρμακοποιό. Τον βοηθά να συλλάβει ένα εξαιρετικό σχέδιο, συγκεντρώνοντας κάθε ενέργεια, καθοδηγώντας τον να ταξινομήσει τις δυνάμεις του και τις αδυναμίες του, βοηθώντας τον να αποκρυσταλλώσει το όραμα του φαρμακείου του.

Αυτή η οργάνωση των δράσεων επιτρέπει στη Mobil M να προτείνει μία ολοκληρωμένη και ακριβή απάντηση στο πλαίσιο μίας αποδοτικής χωροταξίας.

Pharmacy Management: Ποιες είναι οι νέες τάσεις στην εμπορική αρχιτεκτονική του χώρου του φαρμακείου στην Ευρώπη;

Θάνος Πούλης: Θάλεγα με μία λέξη να γίνει το φαρμακείο πιο πελατοκεντρικό!

Ο πελάτης έχει μετεξελιχθεί τα τελευταία χρόνια στο κύριο στόχο και στον κυριότερο φορέα της εμπορικής μάχης στην οποία έχουν επιδοθεί οι επιχειρήσεις και οι μάρκες.

Είναι πλέον ο νέος θεμέλιος λίθος της οργάνωσης και της στρατηγικής του φαρμακείου. Ο πελάτης, ως ο κυριότερος κριτής των αξιών, έχει δικαίωμα επιλογής ή απόρριψης του σημείου πώλησης-φαρμακείου(των προϊόντων και των υπηρεσιών του), το οποίο τιμά με την εμπιστοσύνη και την πιστότητά του.

Είτε πρόκειται για την κατάκτησή του, την ικανοποίηση του, τη διατήρηση του, ο πελάτης είναι το αντικείμενο της πιο προσεκτικής μας ακρόασης και ανακάλυψης των «θέλω» του και είναι εκείνος που πρέπει να επωφελείται από κάθε μας ενέργεια.

Το ζητούμενο λοιπόν είναι να υποστηρίξουμε το φαρμακείο ως σημείο πώλησης συνολικά, αποδίδοντας την ίδια σημασία σε κάθε τομέα του, σε κάθε δραστηριότητά του και κάθε υπηρεσία του.

Η εμπορική αρχιτεκτονική προσφέρει όλα τα εργαλεία, εκείνα που χρειάζεται ο φαρμακοποιός για να πραγματώσει αυτό τον στόχο.

Pharmacy Management: Ποιες είναι οι νέες τάσεις σε υλικά εξοπλισμού του χώρου;

Θάνος Πούλης: Ξύλο –γυαλί- μέταλλο – plexiglass, αποτελούν τα βασικά υλικά πάνω στα οποία χτίζουμε ένα project. Από εκεί και πέρα οι επιλογές είναι πάρα πολλές και σταματούν εκεί που ο κάθε φαρμακοποιός βάζει τα όρια του.

Pharmacy Management: Πώς βλέπετε να έχει εξελιχθεί το φαρμακείο μέχρι σήμερα στην Ελλάδα όσο αφορά τη διάταξη των προϊόντων και πού θεωρείτε ότι χρήζει βελτίωσης;

Θάνος Πούλης: Πιστεύω ότι οι ανάγκες της αγοράς έχουν οδηγήσει σε μία βασική κατηγοριοποίηση των προσφερόμενων προϊόντων στο χώρο του φαρμακείου.

Πρέπει όμως να κατανοήσουμε τη συμπεριφορά του καταναλωτή για να βελτιώσουμε κάποια πράγματα.

Για παράδειγμα ας γίνουμε «πελάτες» του φαρμακείου μας και ας βαθμολογήσουμε την προσφερόμενη οπτική εμπορικότητα με κριτήριο το τι βλέπουμε από την είσοδο του καταστήματός μας στα 10 , στα 5 μέτρα, στο 1 μέτρο, μπροστά από το ράφι , ακόμα και στο βάθος του ραφιού και είμαι σίγουρος πως πολλά είναι εκείνα που μπορούν να βελτιωθούν.

Ένα δεύτερο παράδειγμα είναι το κριτήριο με το οποίο ο φαρμακοποιός αποφασίζει να τοποθετήσει ένα συγκεκριμένο αριθμό προϊόντων πάνω στο ράφι.

Τίποτα από όλα αυτά δεν πρέπει να γίνεται τυχαία, γιατί η ίδια η πώληση δεν είναι τυχαία έτσι και αλλιώς.

Πρέπει οι φαρμακοποιοί να εμπιστευτούν τους ειδικούς και πιστέψτε με στην Ελλάδα υπάρχουν μερικοί από τους καλύτερους merchandisers σε όλη την Ευρώπη.

Pharmacy Management: Χρειάζεται πάντα να αναλάβετε μια γενική ανακαίνιση ή μπορείτε να προσφέρετε, σε ένα σχετικά πρόσφατα ανακαινισμένο φαρμακείο, λύσεις και υλικά για μια πιο εξελιγμένη εμπορική αρχιτεκτονική;

Θάνος Πούλης: Γεγονός είναι ότι σε μία ολοκληρωμένη ανακαίνιση μπορούμε να προσφέρουμε τα μέγιστα, γιατί τόσο τα έπιπλα όσο και τα υπόλοιπα στοιχεία (διακόσμιση, φωτισμός κ.λ.π.) αποτελούν πολύ σημαντικά εργαλεία για αυτό που αποκαλούμε εμπορική αρχιτεκτονική.

Από εκεί και πέρα όμως υπάρχουν πολλές δυνατότητες επέμβασης σε κάθε φαρμακείο που χρειάζεται και επιθυμεί να αυξήσει την εμπορικότητα του με τον εξοπλισμό που ήδη διαθέτει.

Η δημιουργία μιας ξεχωριστής οπτικής ταυτότητας(Visual identity personalization), η οπτική επικοινωνία και η σήμανση (visual communication και merchandising kit), φωτιζόμενες εικόνες και σχέδια (design print & web), είναι μόνο μερικές από τις υπηρεσίες που μπορούμε να προσφέρουμε στον φαρμακοποιό για να δημιουργήσει ένα περιβάλλον φιλικότερο στον καταναλωτή.

Pharmacy Management: Ποιο είναι το προφίλ των πελατών σας μέχρι σήμερα και γενικά σε ποιους φαρμακοποιούς απευθύνεστε;

Θάνος Πούλης: Το target group της εταιρίας μας αποτελούν οι φαρμακοποιοί – επιχειρηματίες, δηλαδή φαρμακοποιοί με όραμα, σχεδιασμό, αγάπη για τη δουλειά τους και τους πελάτες τους, ανοικτοί στην καινοτομία, που προκαλούν τον εαυτό τους στη καινοτομία και διαφοροποίηση .

Ο κύριος Θάνος Πούλης τελείωσε τη Φαρμακευτική σχολή στο Πανεπιστήμιο Αθηνών.

Παράλληλα με τη δραστηριότητα του φαρμακείου του, τα τελευταία δύο χρόνια ανέλαβε και την εκπροσώπηση της Γαλλικής Mobil M, ιδρύοντας την εταιρεία A.C.A.D. ΕΕ

Κατεβάστε τώρα το Application!

Με την περιήγησή σας στο pharmamanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.