Βιολογικά Καλλυντικά

Στην καρδιά της Cosmetique Active εδώ και πολλά χρόνια ο Αντώνης Φουστέρης μας αποκαλύπτει τα μυστικά και τις ευκαιρίες ανάπτυξης μιας νέας κατηγορίας καλλυντικών στο χώρο του φαρμακείου, αυτή των βιολογικών καλλυντικών.

Μια νέα μόδα ή πράγματι μια ανάγκη για την υγεία του δέρματος;

Pharmacy Management: Η πράσινη οικολογία θεωρείτε ότι έχει πλέον λάτρεις αρκετούς και στην Ελλάδα, εκτός από την «έξαρση» της στην Ευρώπη;

Αντώνης Φουστέρης: Όπως και στην Ευρώπη βλέπουμε και στην Ελλάδα μια αυξημένη ζήτηση και ένα σκληρό πυρήνα καταναλωτών που συνειδητά εμπιστεύονται προϊόντα με εγγυήσεις ασφάλειας, ποιότητας, ήθους, χωρίς χημικά πρόσθετα , προϊόντα που δεν επιβαρύνουν το περιβάλον.

Είμαι σίγουρος οτι η στάση αυτή των συναθρώπων μας δεν είναι μόδα αλλά ανάγκη και στάση ζωής.

Όλοι μας έχουμε αναρωτηθεί ποιες θα είναι οι μακροπρόθεσμες συνέπειες τις χρήσης προιόντων με χημικά πρόσθετα ή η κατανάλωση τροφών γεννετικά τροποποιημένων...

Ποιες θα είναι οι συνέπειες για τα παιδιά μας και πως θα μπορούσαμε να αντιδράσουμε;

P. M. KAI E.:Το όραμα του βιολογικού καλλυντικού ευαισθητοποιεί ιδιαίτερες ομάδες καταναλωτή σήμερα;

Α. Φ.: Ένα μεγάλο σύνολο καταναλωτών δεν είναι επαρκώς «εκπαιδευμένο» για να μπορεί να ξεχωρίσει ένα φυσικό προϊόν από ένα προϊόν με βιολογικά συστατικά και ένα πραγματικό βιολογικά πιστοποιημένο προϊόν στο έως και 100% της σύστασης του.

Κατά συνέπεια ο αριθμός καταναλωτών που σήμερα στην Ελλάδα αγοράζει βιολογικά και όχι απλά φυσικά καλλυντικά είναι μικρός.

Πρόκειται για καταναλωτές που είναι ήδη ενημερωμένοι και ευαισθητοποιημένοι, ηλικίας 30+. Σε γενικές γραμμές είναι άνθρωποι που δημιουργούν τάσεις.

P. M. KAI E.: Κρίνετε τα βιολογικά καλλυντικά σαν καινοτομία concept καθώς και μια ευκαιρία ανάπτυξης της αγοράς του φαρμακείου σε σύγκριση με τα άλλα κανάλια διανομής;

Α. Φ.: Τα Βιολογικά καλλυντικά δεν είναι απλά ένα «εύρημα marketing». Δεν είναι μόδα.

Δημιουργήθηκαν και λανσάρονται σε μια εποχή που οι καταναλωτές στρέφονται σε πιο αγνά και εγγυημένα προϊόντα χωρίς να «παραβιάζουν» το περιβάλλον.

Είναι λοιπόν η αγνότερη απάντηση στις σύγχρονες ανάγκες της εποχής μας. Αποτελούν καινοτομία στο χώρο των καλλυντικών και της φροντίδας υγείας και ομορφιάς του δέρματος, ενώ δείχνουν ότι ευρωπαϊκά πλέον κινούνται με μεγάλους ρυθμούς ανάπτυξης.

Είναι σίγουρο ότι στο πολύ άμεσο μέλλον τα βιολογικά καλλυντικά θα έχουν κερδίσει ένα μεγάλο μερίδιο στο σύνολο της κατανάλωσης καλλυντικών προϊόντων.

Αυτή ακριβώς είναι και η μεγάλη ευκαιρία του φαρμακείου!

Το φαρμακείο μπορεί καλύτερα απο κάθε άλλο κανάλι να μιλήσει στον καταναλωτή όχι μόνο για καλλυντικό αλλά για βιολογικό καλλυντικό προϊόν που εξασφαλίζει την ασφάλεια, την αγνότητα και την υγεία του καταναλωτή.

Εάν λοιπόν οι συνεργάτες μας φαρμακοποιοί κινηθούνε γρήγορα και αποτελεσματικά, θα κερδίσουνε μεγάλο μερίδιο της μελλοντικής κατανάλωσης.

Ταυτόχρονα θα επιτελέσουν και κοινωνικό ρόλο σαν σύμβουλοι υγείας των καταναλωτών, προτείνοντας προϊόντα που δεν θα επιβαρύνουν περισσότερο την φύση και το περιβάλλον.

P. M. KAI E.: Πώς θα αποσαφηνίζατε τη διαφορά μεταξύ ενός βιολογικού και ενός φυτικού καλλυντικού;

Α. Φ.: Πολύ καλή η ερωτησή σας. Οι καταναλωτές δεν έχουν ξεκαθαρήσει ακόμα την διαφορά μεταξύ φυτικού και βιολογικού καλλυντικού.

«Φυτικό καλλυντικό» είναι κάθε προιόν με συστατικά φυτικής προέλευσης συμβατής καλλιέργειας που δεν είναι υποχρεωτικό να είναι πιστοποιημένο και που πληρεί ένα minimum 15% σε φυτικά συστατικά.

«Βιολογικό καλλυντικό» είναι κάθε προϊόν που περιέχει φυτικά συστατικά που καλλιεργούνται με τις αρχές της Βιολογικής Γεωργίας (η οποία δεν χρησιμοποιεί χημικά λιπάσματα, εντομοκτόνα, ζιζανιοκτόνα) και το οποίο πρέπει να φέρει την πιστοποίηση ανεξάρτητου οργανισμού, ο οποίος θέτει συγκεκριμένες προϋποθέσεις πληρότητας φυσικών και βιολογικών συστατικών στο σύνολο της σύστασης του προϊόντος.

P. M. KAI E.: Ποια η μοναδικότητα της μάρκας καλλυντικών Sanoflore που σχετικά πρόσφατα λανσάρισε ο όμιλός σας και ποιες οι ιδιαιτερότητές της;

Α. Φ.: Η Sanoflore είναι η μόνη πιστοποιημένη βιολογική μάρκα, σε όλες τις κατηγορίες των προϊόντων της.

Στη Sanoflore ακολουθούμε τους ρυθμούς της φύσης. Θρέφουμε το έδαφος που θρέφει τα φυτά! Σεβόμαστε την φύση από την οποία προερχόμαστε!

Τα προϊόντα μας συγκεντρώνουν σε πολύ υψηλές περιεκτικότητες ενεργά συστατικά, βιταμίνες και αντιοξειδωτικά με αποδεδειγμένες αντιοξειδωτικές, αντιμικροβιακές, καταπραϋντικές και αντιγηραντικές ιδιότητες.

Έχουμε δημιουργήσει 3 κατηγορίες προϊόντων, όλες αποκλειστικά βιολογικές και πιστοποιημένες με τις προδιαγραφές του οργανισμού Ecocert, υπερβαίνοντας σε όλες τις κατηγορίες προϊόντων μας τις προϋποθέσεις που θέτει ο οργανισμός, με στόχο να προσφέρουμε μια ολοκληρωμένη πρόταση ευεξίας και ομορφιάς.

1. Βιολογικά Καλλυντικά:

Τα βιολογικά καλλυντικά Sanoflore αποτελούν ένα εξαιρετικό μίγμα φυσικών και βιολογικών ενεργών συστατικών. Το νερό αντικαθίσταται από ανθόνερο, τα αρώματα είναι 100% φυσικά, τα φυτικά έλαια προσδίδουν πλούσια υφή αλλά και μαλακτικές, θρεπτικές και προστατευτικές δράσεις, ενώ τα αιθέρια έλαια επιλέγονται προσεχτικά ώστε να παρέχεται η μέγιστη καλλυντική τους αποτελεσματικότητα και να αξιοποιούνται οι αρωματοθεραπευτικές τους ιδιότητες.

2. Αρωματοθεραπεία:

Τα αιθέρια έλαια Sanoflore είναι 100% αγνά, φυσικά και βιολογικά και εκτός από την βάση των καλλυντικών προϊόντων μας, αποτελούν και αυτόνομη κατηγορία προϊόντων που συμβάλλουν στην βελτίωση της εσωτερικής ευεξίας των καταναλωτών ανάλογα με τις ανάγκες τους.

3. Φυτοθεραπεία:

Η εμπειρία και οι γνώσεις μας στη βιολογική καλλιέργεια και την δράση των θεραπευτικών βοτάνων μας καθιστά ικανούς για την παραγωγή σειράς αφεψημάτων, 100% βιολογικών, που ικανοποιούν κάθε ανάγκη.

P. M. KAI E.: Τι ενέργειες επικοινωνίας κάνετε και έχετε προγραμματίσει στο άμεσο μέλλον να κάνετε για δυναμική διείσδυση της μάρκας στην αγορά;

Α. Φ.: Η Sanoflore έχει «χρέος» να εκπαιδεύσει τους καταναλωτές αλλά και τους συνεργάτες φαρμακοποιούς για την διαφορετικότητα της κατηγορίας ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΑ και φυσικά να μιλήσει διεξοδικά και συγκεκριμένα για τα προϊόντα της μάρκας τα οποία προσφέρουν ολιστικά τελετουργικά εξωτερικής ομορφιάς και υγείας, σε συνδυασμό με την βελτίωση της εσωτερικής ευεξίας.

Κατά συνέπεια έχουμε ξεκινήσει να δημιουργούμε «βιολογικά events» στα φαρμακεία με στόχο την εκπαίδευση των καταναλωτών αλλά και των φαρμακοποιών για την κατηγορία και την μάρκα ,ενώ ταυτόχρονα κάνουμε ενέργειες έμμεσης δημοσιότητας σε ένα ευρύ φάσμα μέσων μαζικής ενημέρωσης.

P. M. KAI E.: Πώς βλέπετε την ανταγωνιστικότητα της Sanoflore με τις άλλες μάρκες του group της Cosmetique Active μέσα στο φαρμακείο;

Α. Φ.: Η Sanoflore αποτελεί μια ξεχωριστή κατηγορία στο σύνολο των δερμοκαλλυντικών της Cosmetique Active.

Διαφοροποιείται σαφώς σε σχέση με τις υπόλοιπες μάρκες μας και ως προς την προϊοντική της σύσταση αλλά και τον «χαρακτήρα» της σαν μάρκα.

P. M. KAI E.: Τι συμβουλές θα δίνατε στους συνεργάτες σας φαρμακοποιούς για να αναπτύξουν καλύτερα τη Sanoflore;

Α. Φ.: Πιστεύω ότι το ελληνικό φαρμακείο γρήγορα πρέπει να δημιουργήσει ένα ειδικό χώρο προβολής των βιολογικών προιόντων και να μην χάσει την ευκαιρία να διεισδύσει πρώτο σαν κανάλι σε αυτή τη νέα και συνεχώς αυξανόμενη τάση.

Η νέα αυτή κατηγορία θα χρειαστεί διαρκή προσπάθεια από τους συνεργάτες μας για να χτιστεί και να δημιουργήσει το δικό της πιστό καταναλωτικό κοινό.

Πιστεύω ότι το φαρμακείο θα πρέπει να γίνει εκείνο το κανάλι διανομής, το οποίο θα μπορεί δυναμικότερα απο κάθε άλλο κανάλι να προσφέρει προϊόντα που συνδέονται με την καλύτερη ποιότητα ζωής και την ασφάλεια των καταναλωτών, αλλά και την παγκόσμια προσπάθεια σεβασμού προς το περιβάλλον που θα αφήσουμε στις επόμενες γεννεές.

Αντώνης Φουστέρης - Διευθυντής πωλήσεων Lα Roche Posay - Sanoflore του Ομίλου Cosmetique Active

Κατεβάστε τώρα το Application!

Με την περιήγησή σας στο pharmamanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.