Πώς να Προσελκύσετε και να Κρατήσετε τους Καλούς Πελάτες σας

Πώς θα αναγνωρίσετε τους καλούς πελάτες, πώς θα τους προσελκύσετε στο φαρμακείο σας και πώς θα καταφέρετε να κερδίσετε την εμπιστοσύνη τους και να τους κρατήσετε;

Ας δούμε τι πρέπει να κάνετε…

Αναγνωρίστε τους: Η ικανότητά σας να αναγνωρίζετε τον…Τέλειο πελάτη για το φαρμακείο σας θα καθορίσει και την επιτυχία σας.

good clients

Προκειμένου να αποφασίσετε σε ποιους πελάτες θέλετε να απευθυνθείτε θα πρέπει πρώτα να προσδιορίσετε τις ανάγκες και τις κύριες καταναλωτικές συνήθειες του πελατολογίου σας, ακόμα και κάποια δημογραφικά στοιχεία όπως η ηλικία, το γένος, το εισόδημα, η οικογενειακή κατάσταση, κ.λπ. για να μπορέσετε στη συνέχεια να αποφασίσετε που θέλετε να «στοχεύσετε».

Προσελκύστε τους: Αποφασίσατε λοιπόν ποιοι είναι οι ιδανικοί σας πελάτες και ήδη γνωρίζετε αρκετά στοιχεία για αυτούς.

Αυτοί όμως δεν σας γνωρίζουν.

Αν θέλετε να διευρύνετε τους πελάτες στο φαρμακείο σας, το να εισάγετε νέες υπηρεσίες είναι το ήμισυ της προσπάθειας που πρέπει να γίνει.

Η υπόλοιπη ενέργειά σας θα πρέπει να διοχετευτεί στο να γίνει αισθητή η παρουσία σας και να κάνετε τους νέους πελάτες να μπουν στο φαρμακείο σας.

Εκπτώσεις, προωθητικές ενέργειες και η συνεργασία με άλλες γειτονικές επιχειρήσεις είναι πάντα ένας καλός τρόπος για να σας προσέξουν.

Κάτι τέτοιο μπορεί να γίνει φυσικά και μέσω ενός ηλεκτρονικού καταστήματος.

Κρατήστε τους: Το να κρατήσετε τους πελάτες σας ευχαριστημένους είναι πιο αποτελεσματικό όσον αφορά τη μείωση του κόστους, σε σχέση με το να προσπαθείτε συνεχώς να προσελκύσετε νέο κόσμο.

Για να το πετύχετε αυτό θα πρέπει να παρέχετε υψηλής ποιότητας εξυπηρέτηση πελατών, και καινοτόμες υπηρεσίες.

Ταυτόχρονα, η καλλιέργεια πιο προσωπικής σχέσης θα αποπνεύσει εμπιστοσύνη και οι πελάτες σας θα μείνουν πιστοί.

Πηγή: Pharmacyowners.com

Κατεβάστε τώρα το Application!

Με την περιήγησή σας στο pharmamanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.