Τι Μπορούν να μας Διδάξουν για την Καταναλωτική Εμπειρία οι Σεφ

Η καταναλωτική εμπειρία αποτυπώνει αν μια επιχείρηση φροντίζει και κατανοεί τι σημαίνει για τον πελάτη η επικοινωνία με αυτούς.

Οι περισσότερες μικρές επιχειρήσεις δεν έχουν ιδέα τι σημαίνει κάτι τέτοιο στην πράξη γιατί είναι πολύ απορροφημένες με τα οικονομικά…

Οι μεγάλες όμως εταιρείες επενδύουν χρόνο και χρήμα στην εμπειρία του καταναλωτή.

client experience

Οι καταναλωτές αισθάνονται και νιώθουν.

Το φαγητό είναι μια καταναλωτική εμπειρία που επιδρά στον μέγιστο βαθμό στις αισθήσεις του καταναλωτή.

Για αυτό και ένα εστιατόριο αποτελεί ένα εξαιρετικό παράθυρο για να κατανοήσουμε μια ολοκληρωμένη καταναλωτική εμπειρία.

Ας δούμε λοιπόν τι κάνουν οι μεγάλοι σεφ, γιατί όλοι φαίνεται να είναι πιστά προσηλωμένοι στην καταναλωτική εμπειρία.

1. Έντονη Αφοσίωση στις Προτιμήσεις του Καταναλωτή

Οι επιχειρήσεις μπορούν να πάρουν ως παράδειγμα τους σεφ στα μεγάλα εστιατόρια που δείχνουν μεγάλη προσήλωση στις προτιμήσεις του καταναλωτή, και να πράξουν αναλόγως.

Άλλωστε έχουν πλέον στη διάθεσή τους σύγχρονα τεχνολογικά εργαλεία για να ανιχνεύσουν τις προτιμήσεις του καταναλωτή, αλλά δυστυχώς δεν τα αξιοποιούν καταλλήλως.

2. Η Πρώτη Εντύπωση Είναι το Α και το Ω

Η αγορά είναι πολύ ανταγωνιστική και όπως γίνεται και στα εστιατόρια, αν δεν είναι καλή η πρώτη επίσκεψη, δεν θα υπάρξει δεύτερη ευκαιρία.

Η πρώτη εντύπωση και το πώς θα διαχειριστείτε τον πελάτη από το πρώτο λεπτό της επίσκεψής του και καθόλη τη διάρκεια της συναλλαγής μαζί του, είναι αυτή που θα καθορίσει αν ο πελάτης θα μείνει πιστός και θα επιστρέψει.

Κοστίζει περισσότερο το να κάνετε έναν νέο πελάτη από το να διατηρήσετε έναν.

3. Η Σημασία της Καλής Φήμης

Ο καλύτερος τρόπος για να διατηρήσετε μια καλή φήμη είναι να εξασφαλίσετε υψηλό επίπεδο στην εξυπηρέτηση και την εμπειρία του καταναλωτή.

Ο ευχαριστημένος πελάτης θα φέρει και νέους.

Μην το ξεχνάτε.

Ελεύθερη απόδοση από Forbes

Κατεβάστε τώρα το Application!

Με την περιήγησή σας στο pharmamanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.