5 Τρόποι για να Αντιμετωπίσετε τους Δύσκολους Πελάτες

Σίγουρα όλοι θα έχετε αντιμετωπίσει δύσκολους πελάτες και ίσως κατά καιρούς να έχετε υπάρξει και εσείς ένας από αυτούς.

Άλλωστε η εξυπηρέτηση πελατών δεν είναι πάντα όπως θα έπρεπε να είναι.

Δείτε 5 τρόπους για να μπορέσετε να τους αντιμετωπίσετε.

difficult client

1. Αφήστε τους να Εκφραστούν Ελεύθερα

Καμιά φορά οι πελάτες γίνονται δύσκολοι επειδή νιώθουν ότι δεν μπορούν να εκφράσουν αυτά που έχουν βιώσει.

Μπορεί να μην υπάρχει πάντα η δυνατότητα να τους δώσετε αυτό που θέλουν, μπορείτε όμως πάντα να τους ακούσετε.

Κάτι τέτοιο θα τους κάνει να νιώσουν ότι νοιάζεστε για αυτούς και θα αισθανθούν ανακουφισμένοι.

2. Ακούστε τους με Προσοχή

Είναι πιο εύκολο να το λέμε παρά να το κάνουμε, αν όμως ακούτε τους δύσκολους πελάτες προσεκτικά είναι πιο πιθανό να βρεθεί μια λύση.

Μπορείτε να τους κάνετε να νιώσουν ότι τους καταλαβαίνετε αν επαναλαμβάνετε τα λεγόμενά τους.

Έτσι θα κερδίσετε την εμπιστοσύνη τους και θα αντιληφθούν ότι προσπαθείτε να τους βοηθήσετε.

3. Αναγνωρίστε από την Αρχή τους Περιορισμούς που Έχετε

Όλοι θέλουν να τους δείξετε άμεση προσοχή και να τους ενημερώσετε από την αρχή εαν δεν μπορείτε άμεσα να ικανοποιήσετε ένα αίτημά τους, όπως για παράδειγμα η άμεση επιστροφή χρημάτων για μια αγορά τους.

4. Δράστε Γρήγορα

Ο χρόνος είναι πολύ σημαντικός όταν ένας πελάτης είναι δυσαρεστημένος.

Κινηθείτε λοιπόν γρήγορα και εξυπηρετήστε τον άμεσα για να μην χάσετε χρόνο και η δυσαρέσκειά του ενταθεί.

5. Πάρτε Μαθήματα από κάθε Δύσκολο Σενάριο

Οι δύσκολοι πελάτες μπορούν να διδάξουν πολλά στις επιχειρήσεις.

Αξιολογήστε τους δύσκολους πελάτες σας και διερευνήστε γιατί αντιδρούν έτσι.

Ίσως να ανακαλύψετε τελικά ότι δεν ευθύνονται αυτοί για τη συμπεριφορά τους, αλλά η επιχείρησή σας ή ένας υπάλληλός σας.

Αποκαλύπτοντας τα προβλήματα θα βρείτε λύσεις που θα σας βοηθήσουν να αποφύγετε τους δύσκολους πελάτες στο μέλλον.

Πηγή: Forbes

Κατεβάστε τώρα το Application!

Με την περιήγησή σας στο pharmamanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.