Πώς θα Προσελκύσετε Νέους Πελάτες σε Χαλεπούς Καιρούς

Σε μια δυνατή οικονομία είναι εύκολο να διατηρείς την αισιοδοξία σου και να ελπίζεις.

Τι γίνεται όμως σε περίοδο ύφεσης που οι περισσότερες επιχειρήσεις ακολουθούν τη φιλοσοφία «ας περιμένουμε και βλέπουμε»;

Οι επιχειρήσεις όλων των μεγεθών παλεύουν ενάντια στην οικονομική κρίση.

Υπηρεσίες ή project που θα υλοποιούνταν καθυστερούν ή αναβάλλονται.

crisis customers

Εάν η επιχείρηση δεν έχει ρευστότητα είναι δύσκολο να ανταπεξέλθει σε μια ενδεχόμενη κατάρρευση της αγοράς.

Αλλά ας μην πηγαίνουμε σε αυτό το απαισιόδοξο σενάριο, γιατί οι επιχειρήσεις έχουν την ευελιξία και τη δημιουργικότητα να προσαρμόζονται μπροστά στον επερχόμενο κίνδυνο.

Ας εστιάσουμε στο πώς θα δημιουργήσουμε νέες προοπτικές και πώς θα διατηρήσουμε τους πελάτες μας ή θα επιταχύνουμε σε περιόδους οικονομικής ανασφάλειας.

Οι καταναλωτές και οι πελάτες μπορεί να φοβούνται να κινηθούν και βέβαια έχουν και λιγότερα μετρητά.

Αν αντιληφθείτε εγκαίρως την συναισθηματική τους κατάσταση θα μπορέσετε να αναγνωρίσετε τις στρατηγικές εκείνες που θα σας βοηθήσουν να κάνετε αμοιβαία πρόοδο.

Βρείτε νέους τρόπους για να δώσετε νέα διάσταση στα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας.

Σκεφτείτε τις προκλήσεις που έχουν να αντιμετωπίσουν οι πελάτες σας και προσαρμόστε αναλόγως αυτά που τους προσφέρετε.

Δείξτε στους καταναλωτές τι χάνουν αν δεν προχωράνε μπροστά.

Είναι μεγάλο το κόστος της αδράνειας.

Αποδείξτε τους ότι είναι μικρό το ρίσκο αν σας ακολουθήσουν, ανάλογα βέβαια με το είδος της επιχείρησης που έχετε.

Κάντε διευκολύνσεις και μειώστε το οικονομικό ρίσκο για να κάμψετε την απροθυμία τους.

Δώστε στους πελάτες την ευκαιρία να είναι μέρος ενός πιλοτικού προγράμματος.

Δεν είναι ανάγκη να λανσάρετε μια νέα υπηρεσία ή ένα νέο προϊόν.

Θα μπορούσατε να επωφεληθείτε από την αξιολόγηση των πελατών σε ότι ήδη προσφέρετε με αντάλλαγμα μια extra έκπτωση.

Κάντε τους συνεργάτες σας να σας αντιμετωπίζουν σαν πλεονέκτημα και όχι σαν κόστος.

Θα πρέπει να φέρετε στο… τραπέζι κάτι παραπάνω από αγαθά και υπηρεσίες.

Σε κάποιους κλάδους όπως η υγεία και η πράσινη ενέργεια οι καταναλωτές αναζητούν συνεχώς κάτι καινούργιο.

Το ζητούμενο είναι να συνεργάζεστε στενά με τους πελάτες σας και να είστε οξυδερκείς και γεμάτοι ενέργεια όσον αφορά τις νέες ευκαιρίες, ανεξάρτητα με τη γενική εικόνα της αγοράς.

Πηγή: Forbes

Κατεβάστε τώρα το Application!

Με την περιήγησή σας στο pharmamanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.