3 Κλειδιά για Mobile Marketing στην Υγεία

Το περιεχόμενο που δημοσιεύετε και βλέπετε στην οθόνη ενός υπολογιστή, δεν φαίνεται με τον ίδιο τρόπο σε μια μικρότερη οθόνη μια φορητής συσκευής, όπως ένα tablet ή ένα smartphone.

Και όσο αυξάνονται οι χρήστες του Facebook, του Twitter και του Instagram που μπαίνουν σε αυτά από τις έξυπνες συσκευές τους, είναι σημαντικό το περιεχόμενο αυτό να προσαρμόζεται.

mobile marketing

Υπάρχουν λοιπόν 3 πράγματα που πρέπει να προσέξετε στις δημοσιεύσεις σας:

Τα Hashtags στο Facebook: Εδώ και έναν χρόνο το facebook δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να χρησιμοποιούν τα hashtags (#) για να διευκολύνονται στην αναζήτηση περιεχομένου, κάτι που σημαίνει ότι πληκτρολογώντας μια συγκεκριμένη λέξη κλειδί μπορεί να εμφανίσει άλλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που αναφέρονται σε αυτόν τον όρο.

Τα κανάλια You Tube: To video marketing επεκτείνεται ραγδαία και προσφέρει πολλές δυνατότητες και στον κλάδο της υγείας.

Και ειδικά το You Tube θέτει κάποιες μοναδικές προκλήσεις στον τομέα αυτό.

Instagram URLs: Παρόλο που οι φωτογραφίες και τα βίντεο που ανεβάζετε στο Instagram σας δίνουν άπειρες δυνατότητες προβολής, δεν μπορείτε να συμπεριλάβετε URLs με ενεργή σύνδεση στις περιγραφές σας, κάτι που δυσχεραίνει την πρόσβαση των δυνητικών επισκεπτών στο υλικό σας.

Πηγή: Healthcarecommunication.com

Κατεβάστε τώρα το Application!

Με την περιήγησή σας στο pharmamanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.