Πώς Μπορούν οι Δημόσιες Σχέσεις να Αντιμετωπίσουν την Τάση κατά των Εμβολίων

Αυτό που ξέρουμε είναι ότι τα εμβόλια είναι ασφαλή και αποτελεσματικά.

Η πρόσφατη όμως έξαρση της ιλαράς στην Disneyland μας κάνει να αναρωτηθούμε γιατί τόσοι πολλοί γονείς έχουν πάρει την απόφαση να μην εμβολιάσουν τα παιδιά τους.

vaccination pr

Η εκστρατεία κατά του εμβολιασμού για την ιλαρά ήταν από τις πιο δυνατές καμπάνιες δημοσίων σχέσεων που έχουν ποτέ εξαπλωθεί από στόμα σε στόμα.

Τώρα χρειάζεται μια αντίστοιχη δυναμική καμπάνια δημοσίων σχέσεων για να αντιστραφούν τα πράγματα.

Μια Επικίνδυνη Περίοδος: Η καμπάνια κατά των εμβολιασμών που έλαβε χώρα το 2000-2011 συνέπεσε χρονικά με την ανάπτυξη του διαδικτύου και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Ήμασταν αφελείς και υπήρξε πρόσφορο έδαφος στις κινήσεις κατά των εμβολιασμών για να επηρεάσουν τους αγχωμένους γονείς, χωρίς να υπάρχει επιστημονική βάση.

Σύμφωνα μάλιστα με το Edelman Trust Barometer, η εμπιστοσύνη του κόσμου στις φαρμακευτικές εταιρείες είναι σε πολύ χαμηλά επίπεδα.

Ξαναχτίζοντας την Εμπιστοσύνη: Μια καμπάνια δημοσίων σχέσεων είναι το πρώτο βήμα για να ξαναπιστέψει ο κόσμος στα εμβόλια.

Για να γίνει αυτό χρειάζονται να μιλάνε άνθρωποι που το κοινό τους εμπιστεύεται.

Χρειαζόμαστε επιπλέον μια ενημερωτική καμπάνια που θα έχει μεγάλη έκταση και σε μεγάλο εύρος μέσων.

Και σίγουρα, δεν μπορούμε να διαχωρίσουμε τα εμβόλια από τις φαρμακευτικές εταιρείες, αλλά οι εταιρείες αυτές πρέπει να τρέξουν τη δική τους καμπάνια για να αλλάξει η αντίληψη του κόσμου.

Τέλος, αφού τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δημιούργησαν την κίνηση κατά των εμβολιασμών, τα ίδια μέσα είναι αυτά που μπορούν να αποκαταστήσουν τη φήμη τους.

Πηγή: Healthcare Communication news

Κατεβάστε τώρα το Application!

Με την περιήγησή σας στο pharmamanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.