Κατάλληλο Προσωπικό για Καλύτερη Εξυπηρέτηση Πελατών

Αφού το 70% της αγοραστικής εμπειρίας βασίζεται στο πως αισθάνεται ο καταναλωτής, γιατί οι επιχειρήσεις συνεχίζουν να προσλαμβάνουν ανθρώπους που δεν τους αρέσει να εργάζονται με ανθρώπους;

Customer Service

Η τοποθέτησή σας θα πρέπει να βασίζεται στο εξής: Η εξυπηρέτηση πελατών είναι marketing.

Είναι πολύ σημαντικό στην πρώτη γραμμή εξυπηρέτησης να είναι όσοι τους αρέσει να δουλεύουν με τους καταναλωτές.

Επιπλέον, σημαντική είναι και η πρόσληψη στελεχών που αναγνωρίζουν την αξία που φέρνουν οι πελάτες στην επιχείρηση.

Παρόλο που πολλές επιχειρήσεις παρέχουν τη δυνατότητα self service στους καταναλωτές, δεν είναι αυτή η λύση.

Και παρόλο που η τεχνολογία μπορεί να βελτιώσει την εμπειρία του καταναλωτή, δεν μπορεί να τον κάνει να νιώσει ευπρόσδεκτος όπως θα έκανε ένα άτομο.

Το καλωσόρισμα του πελάτη παίζει πολύ μεγάλο ρόλο.

Σε ένα οδοντιατρείο για παράδειγμα, χώρο που ο περισσότερος κόσμος δεν θέλει να πηγαίνει η εμπειρία του πελάτη θα μπορούσε να αλλάξει ολοκληρωτικά, αν η κοπέλα στην υποδοχή είναι φιλική, θυμάται πράγματα για τον ασθενή, προσφέρονται κάποια αφεψήματα κ.λπ.

Και όποιος υπάλληλός δεν έχει τη διάθεση να εξυπηρετήσει στον μέγιστο βαθμό τον πελάτη, δεν θα πρέπει να έχει ρόλο στην επιχείρηση σας.

Πηγή: Forbes

Κατεβάστε τώρα το Application!

Με την περιήγησή σας στο pharmamanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.