Οι Ασιάτες Καταναλωτές Καθορίζουν τις Νέες Τάσεις

Έρευνα του Ινστιτούτου Brookings δείχνει ότι μέχρι το 2030 η Ασιατική μεσαία τάξη θα αποτελεί περίπου το 66% της παγκόσμιας «πίτας», με την Ευρώπη να καταλαμβάνει μόλις το 14%.

Η Κίνα και η Ινδία μέχρι το 2030 θα έχουν το 40% της παγκόσμιας κατανάλωσης.

china consumers

Τρία δε είναι τα κύρια χαρακτηριστικά τους: η νεότητά τους, η εξοικείωσή τους με την φορητή τεχνολογία και η έμφυτη αίσθησή του τι σημαίνει καλή αξία για τα λεφτά τους.

Νεαρή Ηλικία: Οι κύριοι καταναλωτές στην Ευρώπη πρόκειται να συνταξιοδοτηθούν σύντομα και την ίδια στιγμή οι Κινέζοι καταναλωτές που έχουν γεννηθεί μετά το 1980 αντιπροσωπεύουν παραπάνω από το 50% του κινεζικού πληθυσμού το 2015.

Και το σημαντικό είναι ότι οι καταναλωτές αυτοί μεγαλώνουν σε έναν πλήρως συνδεδεμένο κόσμο, σέβονται τις δυτικές αντιλήψεις και παρέχουν μεγάλες ευκαιρίες στις εταιρείες, για τις επερχόμενες δεκαετίες.

Ψωνίζουν Ηλεκτρονικά: Άλλη μια ειδοποιός διαφορά είναι το γεγονός ότι έχουν μεγαλύτερη εξοικείωση με τις φορητές συσκευές σε σχέση με τους προσωπικούς υπολογιστές.

Και όσο τα έξυπνα τηλέφωνα γίνονται πιο προσιτά θα μεταμορφώνονται στην απαραίτητη συσκευή για τις καθημερινές τους εργασίες.

Αναζητούν την Μέγιστη Αξία: Είτε ψωνίζουν αγαθά πολυτελείας είτε ψάχνουν μια ευκαιρία θέλουν να πετύχουν το μέγιστο για τα χρήματά τους και θα ψάξουν πολύ για τις ευκαιρίες.
Οι εταιρείες λοιπόν θα πρέπει να αλλάξουν την γκάμα των προϊόντων τους για να είναι έτοιμες να προσελκύσουν τους νέους αυτούς πελάτες τους.

Πηγή: Forbes

Κατεβάστε τώρα το Application!

Με την περιήγησή σας στο pharmamanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.