Το 2015, η Χρονιά των Επαγγελματιών στον Κλάδο Υγείας

Το 2015 θα είναι "η χρονιά" των Υπεύθυνων Marketing που απασχολούνται στον κλάδο της υγείας για 3 λόγους:

health care

1. H φροντίδα υγείας έρχεται πάντα πρώτη στις σκέψεις μας. Συζητάμε για την φροντίδα υγείας όταν είμαστε άρρωστοι, αλλά και όταν είμαστε καλά.

Οι ασθενείς θέλουν πλέον να ξέρουν τι είναι πρόθυμη να κάνει η κάθε μάρκα για να τους βοηθήσει να ζήσουν καλύτερα κάθε μέρα.

2. Η τεχνολογία πλέον είναι διαθέσιμη για κάθε budget. Παλαιότερα, οι υπεύθυνοι marketing στον κλάδο υγείας ήταν χωρισμένοι σε δύο κατηγορίες: αυτούς που είχαν και αυτούς που δεν είχαν.

Πλέον όμως και οι manager των μικρών εταιρειών μπορούν να χρησιμοποιούν προσιτά εργαλεία, όπως είναι οι χορηγούμενες σελίδες στο facebook και αυτόματα εργαλεία marketing ή ακόμα και ένα on line βίντεο για να αυξηθεί η αναγνωρισιμότητα της κάθε μάρκας.

3. Ένας έντονος ανταγωνισμός δημιουργεί πιο δυνατές μάρκες:

Είναι η πιο δύσκολη περίοδος για τις εταιρείες στον κλάδο υγείας προκειμένου να κερδίσουν το μερίδιο της αγοράς.

Αυτή είναι ταυτόχρονα ευχή και κατάρα.

Η κατάρα είναι ότι θα πρέπει να λύσουν πιο δύσκολα προβλήματα, ενώ η ευχή είναι ότι έτσι μπορούν να γίνουν πιο έξυπνοι σχετικά με τον σύγχρονο ασθενή.

Ή θα επιλέξουν λοιπόν να βρουν νέους τρόπους για να προσεγγίσουν τον ασθενή-πελάτη ή θα βρεθούν εκτός.

Πηγή: Healthcare Communication

Κατεβάστε τώρα το Application!

Με την περιήγησή σας στο pharmamanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.