6 Τρόποι για Καλύτερη Εξυπηρέτηση Πελατών στις Διακοπές

Σύμφωνα με την πρόσφατη έρευνα “2014 Holiday Infographic“ που πραγματοποιήθηκε από την εταιρεία Corvisa cloud, το 69% των καταναλωτών ανέφεραν χειρότερες καταναλωτικές εμπειρίες κατά τη διάρκεια των διακοπών.

client service

Παρόλα αυτά η εξυπηρέτηση των πελατών είναι ένας τομέας όπου οι μικρές επιχειρήσεις μπορούν να «νικήσουν» τους μεγάλους ανταγωνιστές τους, «γιατί οι μικρές επιχειρήσεις μπορούν να διαφοροποιηθούν παρέχοντας στον καταναλωτή την εξαιρετική εξατομικευμένη εξυπηρέτηση που έχει χαθεί στις μέρες μας», δηλώνει ο Ronald Goodstein, συνεργάτης καθηγητής Marketing στο Πανεπιστήμιο Georgetown.

Ακολουθούν 6 τρόποι για να βελτιώσετε την εξυπηρέτηση πελατών τον μήνα αυτό:

1. Δώστε το καλό παράδειγμα και φερθείτε όπως ακριβώς θα θέλατε να φέρεται το προσωπικό σας.

2. Αξιοποιήστε το εποχιακό προσωπικό. Βεβαιωθείτε όμως ότι θα είναι μαζί με κάποιον έμπειρο υπάλληλο.

3. Κάντε ένα βήμα πιο πέρα από τις προσδοκίες των καταναλωτών με δωράκια που δεν τα περιμένουν.

4. Δώστε τη δύναμη και τη δικαιοδοσία στους υπαλλήλους σας για να κάνουν τους πελάτες σας ευτυχισμένους.

5. Ανταμοιβή για το προσωπικό για τις πολυάσχολες ημέρες που περνάνε πολλές ώρες μακριά από την οικογένεια και τους φίλους τους.

6. Ανατρέξτε στα περσινά νούμερα και εξασφαλίστε ότι τις μέρες αιχμής θα έχετε ικανό προσωπικό έτσι ώστε να μην υπερφορτώνετε τους υπαλλήλους σας.

Πηγή: Bloomberg

Κατεβάστε τώρα το Application!

Με την περιήγησή σας στο pharmamanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.