Η Υγεία Απογειώνει τα Ψηφιακά Συνδεδεμένα Αντικείμενα

Το 2015, 78,1 εκατομμύρια ψηφιακά συνδεδεμένα αντικείμενα πωλήθηκαν στο κόσμο, ήτοι μια αύξηση 171,6% σε σχέση με το προηγούμενο έτος.

Καμιά αμφιβολία ότι αυτού του είδους αξεσουάρ, συνέβαλαν σε μια εξαιρετική αύξηση της αγοράς των προϊόντων υγείας, με πρώτη κατηγορία το αδυνάτισμα της Fitbit καθώς και το ψηφιακό ρολόι Apple Watch.

Οι 5 πρώτοι παγκόσμιοι διαχειριστές (Fitbit, Xiaomi ,Apple, Garmin και Samsung) σημειώνουν αυξήσεις στις πωλήσεις τους, 2 και 3 αριθμών.

Η εκτίναξη αυτή της αγοράς αποδεικνύει ότι αυτά τα προϊόντα ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών.

Οι χρήστες παραμένουν απαιτητικοί όσο αφορά την καινοτομία και το design και αναζητούν βελτιώσεις και νέες εφαρμογές.

Παρόλο που οι μετρήσεις αποστάσεων που διανύει ο χρήστης ή θερμίδων που καίει, ήταν η αρχή στον τομέα του ευ ζην και της υγείας, η αγορά εξελίσσεται και σε άλλους τομείς όπως συμβουλές υγείας σε συνδυασμό με εφαρμογές κοινωνικών δικτύων ή πληροφορίες, καθώς ακόμη και μετρήσεις των καρδιακών παλμών.

Το μπρασελέ του ψηφιακά συνδεδεμένου ρολογιού, παραμένει πρώτο σε πωλήσεις και στους 5 παγκόσμιους διαχειριστές που αναφέραμε παραπάνω.

Η έρευνα κατευθύνεται και σε άλλα ψηφιακά συνδεδεμένα προϊόντα όπως ρούχα, παπούτσια, γυαλιά και άλλα αξεσουάρ.

Κατεβάστε τώρα το Application!

Με την περιήγησή σας στο pharmamanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.