Οι Έλληνες και τα Social Media

Πιο ώριμοι και συνειδητοποιημένοι δηλώνουν οι χρήστες του Internet στην Ελλάδα όσον αφορά τη χρήση των Social Media σύμφωνα με την έρευνα του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου και Επιχειρείν (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.

Η έρευνα, η οποία διεξάγεται για 6η συνεχόμενη χρονιά, έχει σαν στόχο την καταγραφή του τρόπου χρήσης των Social Media και των υπολοίπων εργαλείων Digital Marketing από τους χρήστες του διαδικτύου στην Ελλάδα.

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε την περίοδο Οκτώβριος-Νοέμβριος 2015 και συμμετείχαν 1200 Έλληνες online αγοραστές.

Ας δούμε παρακάτω τα πιο βασικά συμπεράσματα της έρευνας.

Για το Facebook

Η έρευνα του ELTRUN δείχνει ότι η χρήση του Facebook στην Ελλάδα βρίσκεται σε ώριμη φάση.

Πιο συγκεκριμένα:

• Το 62% των χρηστών χρησιμοποιούν καθημερινά το facebook μέσω του application που έχουν εγκαταστήσει στην κινητή τους συσκευή.

• Το 53% των χρηστών χρησιμοποιεί το facebook μέσω του web.

• Ο ένας στους δύο χρήστες χρησιμοποιεί το facebook για να παρακολουθεί τις εξελίξεις αλλά και τις κινήσεις των φίλων του.

• Σε ότι αφορά την αλληλεπίδραση των χρηστών με τους «φίλους» τους το 58% κάνει «Like», το 54% Chat, το 20% Share και το 15% Comment.

• Μόνο το 8% δηλώνει ότι προβαίνει σε ενέργειες όπως uploading photos και tagging προϊόντων.

Σε ό,τι αφορά τις επιχειρήσεις και την αλληλεπίδραση με τους χρήστες, η έρευνα έδειξε ότι:

• Το 19% των χρηστών κάνει Like σε σελίδες με εμπορικό περιεχόμενο.

• Το 12% σε σελίδες εταιρειών.

• Το 9% σε σελίδες προϊόντων.

• To 8% συμμετέχουν σε διαγωνισμούς.

• Μόνο 4% κάνει κλικ σε μπάνερς.

Ενδιαφέρον παρουσιάζουν επίσης, οι ανησυχίες των χρηστών ως προς τη χρήση του facebook.

• Το 45% ανησυχεί για την αξιοπιστία των πληροφοριών.

• Το 23% για τον χρόνο που νιώθει ότι χάνει με τη χρήση του μέσου.

• Το 20% νιώθει ότι παραβιάζεται η προσωπική του ζωή.

• Το 8% πιστεύει ότι απομακρύνεται από τους φίλους του.

Για το You Tube

Τo You Tube είναι το δεύτερο πιο δημοφιλές μέσο κοινωνικής δικτύωσης στην Ελλάδα.

• Το 92% δηλώνει ότι το χρησιμοποιεί για να ακούει μουσική και ραδιόφωνο .

• Το 79% ψάχνει βίντεο της καθημερινότητας.

• Το 67% δεν παρακολουθεί τις διαφημίσεις (κάνει Skip).

• Το 12% επισκέπτεται συχνά τις διαφημίσεις που είναι στο πλάι.

• Το 11% παρακολουθεί συχνά τις διαφημίσεις που παίζουν πριν από το video.

Σημαντική φαίνεται αν είναι η αλληλεπίδραση μεταξύ Facebook και You Tube αφού, σύμφωνα με την έρευνα, το 41% των χρηστών αναζητάει videos στο You Tube για να τα αναρτήσει στη σελίδα του στο Facebook.

Για το Twitter

Το Twitter φαίνεται να κερδίζει έδαφος στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και να μεταμορφώνεται σε μέσο πληροφόρησης που μπορεί να προσφέρει άμεση ενημέρωση.

Ο 1 σους 4 χρήστες παρακολουθεί πια τα γεγονότα και τις εξελίξεις μέσω Twitter.

Η περίοδος των capital controls που βιώσαμε το καλοκαίρι, φαίνεται να είχε αποφασιστική σημασία στην εξάπλωση του μέσου.

Οι χρήστες ήθελα να ενημερώνονται άμεσα για τις εξελίξεις και από πολλές και διαφορετικές πηγές.

Συμπερασματικά, μπορούμε να πούμε ότι το μέλλον των μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι ευοίωνο.

Τα Social Media θα συνεχίσουν να κερδίζουν όλο και περισσότερους χρήστες και να προσφέρουν νέες δυνατότητες.

Το μέλλον βρίσκεται στα Κοινωνικά Δίκτυα.

Οι εταιρείες θα πρέπει να σκεφτούν να οργανώσουν την παρουσία τους και να προετοιμάσουν τη στρατηγική τους προκειμένου να προβάλλουν τα προϊόντα τους.

Κατεβάστε τώρα το Application!

Με την περιήγησή σας στο pharmamanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.