Φαγητό και Ύπνος

Επιστήμονες από το Πανεπιστήμιο Κολούμπια των ΗΠΑ ανακάλυψαν ότι η διατροφή επηρεάζει άμεσα την ποιότητα του ύπνου μας.

Στο πλαίσιο αυτής της έρευνας, 26 άνδρες και γυναίκες πέρασαν 5 νύχτες σε ένα κέντρο ύπνου στη Νέα Υόρκη.

Αποδείχθηκε ότι όσοι είχαν καταναλώσει πολλούς υδατάνθρακες και γλυκά είχαν πιο ταραγμένο και ανήσυχο ύπνο ενώ όσοι έτρωγαν πολλές φυτικές ίνες κοιμόντουσαν πιο καλά απολαμβάνοντας έναν πιο αναζωογονητικό ύπνο.

Επίσης, παρατηρήθηκε ότι οι φυτικές ίνες μας βοηθούν να αποκοιμηθούμε γρηγορότερα και ευκολότερα αφού στη διάρκεια της έρευνας όσοι έτρωγαν ίνες χρειάζονταν 12 λεπτά λιγότερα για να τους πάρει ο ύπνος.

Επιπλέον οι επιστήμονες συστήνουν σε όσους δυσκολεύονται να κοιμηθούν να καυαναλώνουν πριν τον ύπνο ένα ρόφημα χωρίς ζάχαρη ή ένα ελαφρύ δείπνο, πλούσιο σε τρυπτοφάνη που είναι ένα φυσικό υπνωτικό.

Η τρυπτοφάνη είναι ένα από τα 22 πρωτεϊνικά αμινοξέα και ένα από τα 8 απαραίτητα αμινοξέα για την ανθρώπινη διατροφή.

Δείτε 8 φυσικές πηγές τρυπτοφάνης για να συμπεριλάβετε στη διατροφή σας:

1. Λιναρόσπορος

2. Ανανάς

3. Μπανάνες

4. Σπανάκι

5. Βρώμη

6. Σπαράγγια

7. Cottage Cheese

8. Κοτόπουλο - Γαλοπούλα

Κατεβάστε τώρα το Application!

Με την περιήγησή σας στο pharmamanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.