Ο Ανυπόμονος Πελάτης

Ο κύριος Γρηγόρης είναι υπερβολικά βιαστικός...

Το φαρμακείο είναι γεμάτο και δεν έχει τον χρόνο να περιμένει...

Παραμιλάει στη θέση του, κοιτάει συνεχώς το ρολόι του και σε λίγο θα εκδηλώσει έντονα την ανυπομονησία του, μπορεί και να φύγει με έναν ιδιαίτερα επιδεικτικό τρόπο...

Αυτή η κατάσταση μπορεί εύκολα να αποφευχθεί δίνοντας τη δέουσα προσοχή σε κάθε πελάτη που μπαίνει στο φαρμακείο, ακόμα και τις ώρες μεγάλης κοσμοσυρροής.

Ένα βλέμμα, ένα χαμόγελο και ένας απλός χαιρετισμός, θα αρκέσουν για να μην αισθάνεται παραμελημένος και θα αποτελέσουν αντικίνητρο στο να φύγει μιας και γνωρίζει πως η παρουσία του έχει γίνει γνωστή.

Ακόμα κι αν πραγματικά βιάζεται και φύγει όμως είναι σχεδόν σίγουρο πως θα επιστέψει λίγο αργότερα σε εμάς για να εξυπηρετηθεί μιας και ξέρει πως τον έχουμε ήδη δει, τον έχουμε προσέξει!

Ανυπόμονος Πελάτης

Σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να δείξουμε ιδιαίτερη προσοχή στο τρόπο με τον οποίο θα χαιρετήσουμε το συγκεκριμένο άτομο.

Μια κίνηση χαιρετισμού εξαιρετικά προσωποποιημένη και ιδιαίτερα φιλική θα μπορούσε να εκληφθεί όχι μόνο από το ίδιο το άτομο αλλά και από τους άλλους πελάτες σαν ένα είδος προτεραιότητας και να υπάρξουν αντιδράσεις, ιδίως αν ο συγκεκριμένος πελάτης προσπεράσει όλους όσους προηγούνται και αρχίσει να μας λέει τι θέλει.

"Απαγορεύεται" να εστιάζουμε αποκλειστικά πάνω στο πρόσωπο το οποίο εξυπηρετούμε τη συγκεκριμένη στιγμή από φόβο μήπως συγκρουστούμε με την κακή διάθεση όσων ήρθαν αργότερα.

Ακόμα μην κάνετε πως δεν ακούτε τους άλλους. Εάν ένας πελάτης φαίνετε αγχωμένος και κυματίζει την συνταγή του λέγοντας "το παιδί μου είναι άρρωστο βιάζομαι…" πιθανότατα λέει την αλήθεια.

Δείξτε του ότι το λάβατε υπ' όψιν σας: "Μείνετε ήσυχος, θα σας εξυπηρετήσω το συντομότερο δυνατόν"

Όσον αφορά τον πελάτη που σας απασχολεί πολύ ώρα χωρίς ιδιαίτερο λόγο ή για κάτι που δεν είναι ιδιαίτερα επείγον π.χ. επιλογή ενυδατικής κρέμας, πρέπει να τον κάνουμε να καταλάβει ευγενικά ότι δεν είναι ο μοναδικός πελάτης στο χώρο.

Πέπει να του προτείνουμε να εξυπηρετήσουμε πρώτα έναν ή δύο πελάτες, οι οποίοι έχουν κάποιο επείγον πρόβλημα, ώστε να μπορέσουμε μετά να ασχοληθούμε με ησυχία με το δικό του θέμα.

Κατεβάστε τώρα το Application!

Με την περιήγησή σας στο pharmamanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.