Τα Κατάλληλα Κανάλια Επικοινωνίας για να Προβάλετε μια Νέα Υπηρεσία σας

Για να αναπτύξετε νέες δεξιότητες στον τομέα των πωλήσεων, είναι καλό να γνωρίζετε πως να μπορείτε να αξιοποιήσετε τις προβολές, μέσα από μια στρατηγική με σωστή και επαρκή επικοινωνία.

Ας δούμε ορισμένες συμβουλές.

Μερικές φορές τα φαρμακεία έχουν την τάση να δημιουργούν προσφορές με ευκαιριακό τρόπο, παραλείποντας να δουλέψουν και να αναπτύξουν μια ολοκληρωμένη στρατηγική προβολής.

Σας προσκαλούμε λοιπόν, να αντιληφθείτε την έννοια του μάρκετινγκ που συνδέεται με το περιεχόμενο και την εικόνα που θέλετε να προωθήσετε σε μια προσφορά, αλλά και με τις προσδοκίες που έχετε μέσα από αυτή.

Τα Κατάλληλα Κανάλια Επικοινωνίας για να Προβάλετε μια Νέα Υπηρεσία σας

Έτσι, πριν ξεκινήσετε να στήσετε μια προβολή, για παράδειγμα με προϊόντα φυτοθεραπείας ή καλλυντικά, είναι απαραίτητο να σκεφτείτε σε ποιό σημείο θα την τοποθετήσετε, τους στόχους και τα μέσα για την επιτυχία της ενέργειάς σας.

Μεταξύ των ερωτήσεων που πρέπει να θέσετε είναι «αν το μέγεθος του φαρμακείου σας, το περιβάλλον, οι δεξιότητες, οι γνώσεις και τα κίνητρα της ομάδας σας είναι κατάλληλα για αυτό το project».

Από την άλλη να αναρωτηθείτε "πώς να την προωθήσω καλύτερα και πώς θα έχω το μεγαλύτερο δυνατό κέρδος, προτείνοντας και άλλα προϊόντα συμπληρωματικά;"

Αν δεν γίνει αυτή η προεργασία, ακόμη και αν κάνετε μια προωθητική δράση με αρκετή δημοσιότητα, ρισκάρετε να χάσετε το χρόνο σας από το να έχετε θετικό αποτέλεσμα.

Άλλωστε, τα στοιχεία αυτά θα σας επιτρέψουν να αναπτύξετε μια στρατηγική προσέλκυσης πελατών, στα προσδιορισμένα «σημεία επαφής " στο εσωτερικό ή εξωτερικό χώρο του φαρμακείου σας.

Εργαλεία Βελτιστοποίησης μιας Προβολής

Πριν από όλα, υποστηρίζουμε και προτείνουμε την προβολή στο χώρο πώλησης, εκεί όπου τα εμπόδια στον χώρο είναι λίγα και είναι σημαντική η κινητικότητα των πελατών.

Αρχικά, επικεντρωθείτε στο ανθρώπινο δυναμικό, στην ομάδα του φαρμακείου σας.

Είναι απαραίτητο να ορίσετε ένα άτομο υπεύθυνο της προβολής, το οποίο θα παρακολουθήσει τα εργαλεία του μάρκετινγκ που εφαρμόστηκαν (μήνυμα , είδος σήμανσης, τύπος επίπλου προβολής , εμπορικό κίνητρο αγοράς ...)

Είναι σημαντικό λοιπόν, η ομάδα σας πέρα από το να υποδέχεται ένθερμα, ν' ακούει και να συμβουλεύει τους πελάτες , να εξελίσσεται μέσα από ενέργειες κατάρτισης και εκπαίδευσης.

Στην εξωτερική πλευρά, η βιτρίνα είναι ένα μέσο που μπορεί να παρουσιάσει και να προωθήσει μια προβολή με πολλούς τρόπους.

Οι ψηφιακές οθόνες στη βιτρίνα καθιστούν δυνατή την επικοινωνία της προβολής , ακόμη και αν το φαρμακείο είναι κλειστό, αλλά θα πρέπει να υπολογιστεί το κόστος σε σχέση με την απόδοση που μπορεί να προσφέρουν.

Στον εσωτερικό χώρο από την άλλη, πρέπει να υπάρχει ένας πάγκος συμβουλών ή ένα εκθετήριο με φυλλάδια με συμβουλές.

Η δημιουργία προσφορών σε συνδυασμό με υπηρεσίες συμβουλής στην κατηγορία της διατροφής ή της δερματολογίας για παράδειγμα, μπορεί να αποτελέσει ένα στοιχείο διαφοροποίησης, ενισχύοντας τα προϊόντα της κατηγορίας, με τη προϋπόθεση να έχετε δουλέψει το περιεχόμενο και τα μέσα για την διάδοση του.

Γιατί λοιπόν να μην δημιουργήσετε μια εκδήλωση στο φαρμακείο σας για το λανσάρισμα μιας νέας κατηγορίας προϊόντων ή και υπηρεσιών ή τακτικές εβδομαδιαίες θεματικές συναντήσεις με τους πελάτες σας στον τομέα της υγείας ή ομορφιάς;

Τα Κατάλληλα Κανάλια Επικοινωνίας για να Προβάλετε μια Νέα Υπηρεσία σας 2

Επικοινωνία εκτός Φαρμακείου

Για να επικοινωνήσετε εκτός φαρμακείου πρέπει να μείνετε σταθερός στο πλαίσιο δεοντολογίας, ακόμη και αν συχνά απαιτεί χρόνο και ουσιαστικό προϋπολογισμό για να έχετε κέρδη.

Η σωστή προσέγγιση είναι μέσω μιας ιστοσελίδας ή των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, στο περιεχόμενο που θέλατε, χωρίς να αναφέρεστε στην εμπορική προσφορά αλλά σε θέματα υγείας που συνδέονται με τα προϊόντα και ενδιαφέρουν τους ασθενείς.

Είναι σημαντικό να αποκτήσετε μια συζήτηση διάρκειας με το κοινό, το οποίο μπορεί να προστεθεί στον πελατειακό σας κατάλογο.

Σε γενικές γραμμές, οι φαρμακοποιοί δεν πρέπει να διστάζουν να συνεργάζονται με τις εταιρείες για να οργανώσουν σωστά μια προβολή, και χωρίς να τις αφήσουν το πεδίο ελεύθερο, να δημιουργήσουν σε συνεργασία μαζί μια σωστή στρατηγική μάρκετινγκ.

Κατεβάστε τώρα το Application!

Με την περιήγησή σας στο pharmamanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.