Ποια Είναι τα Κλειδιά Επικοινωνίας για να Στραφεί ο Καταναλωτής στα Συμπληρώματα Διατροφής του Φαρμακείου;

Ο καταναλωτής επωφελείται από την αγορά των συμπληρωμάτων διατροφής μέσω του φαρμακείου, καθώς εξασφαλίζει την τεχνική και επιστημονική γνώση, που μπορεί να του προσφέρει ο φαρμακοποιός και η ομάδα του.

Κρίνεται σκόπιμο όμως να δίνονται και τα απαραίτητα κίνητρα αγοράς στον καταναλωτή.

Με αυτό εννοώ ότι θα πρέπει όχι μόνο να μπορεί να εντοπίσει το προϊόν για το οποίο ενδιαφέρεται με ευκολία, αλλά και να ενδιαφερθεί για μία κατηγορία προϊόντων που μέχρι πρότινος δεν γνώριζε, όπως πολλές φορές συμβαίνει με τα συμπληρώματα διατροφής.

Είναι στο χέρι του φαρμακοποιού να ενισχύσει το κύρος και τη σημασία των συμπληρωμάτων διατροφής, δίνοντας τους το χώρο, την κατάλληλη σήμανση και τις απαραίτητες επεξηγήσεις και ενημέρωση για να εξασφαλίσει την επιτυχημένη τους προβολή, η οποία τελικά θα οδηγήσει στην αύξηση των αυθόρμητων αγορών.

Σημαντικά εργαλεία ενημέρωσης και πώλησης αποτελούν τόσο τα παραδοσιακά μέσα προβολής όπως οι πανκάρτες, οι βιτρίνες, τα σταντ και τα ενημερωτικά φυλλάδια, όσο και η προβολή ψηφιακών μηνυμάτων μέσα από τις οθόνες των φαρμακείων.

Θα πρέπει όμως και ο φαρμακοποιός να είναι δεκτικός σε νέες δημιουργικές και έξυπνες προτάσεις προβολής και επικοινωνίας των συγκεκριμένων προϊόντων, ενώ παράλληλα οφείλει να κρατά και μία ισορροπία αναφορικά με το πλήθος των μηνυμάτων τα οποία προβάλλει στους πελάτες του, έτσι ώστε να διατηρείται η αποτελεσματικότητά τους αλλά και η καλαισθησία του χώρου.

Επιπλέον, όλο και περισσότεροι φαρμακοποιοί, γιατροί και καταναλωτές ενημερώνονται και εκπαιδεύονται μέσα από επιμορφωτικά άρθρα και σεμινάρια, τα μέσα μαζικής ενημέρωσης και το διαδίκτυο, για τα οφέλη των συμπληρωμάτων διατροφής.

Αποκτούν έτσι τις γνώσεις για να μπορούν να κρίνουν και να επιλέξουν καλύτερα τις λύσεις που τους προσφέρονται μέσα από την αγορά της υγείας.

Όλο και περισσότεροι στρέφονται πλέον σε φυσικές προτάσεις που θα τους βοηθήσουν να αντιμετωπίσουν τις διάφορες διατροφικές τους ελλείψεις και τις καταστάσεις υγείας, που μπορεί να απορρέουν από αυτές, καθώς ζούμε σε ένα περιβάλλον που υποβαθμίζεται διαρκώς.

Καταναλωτής

Η επιστροφή στα βασικά, στις κλασσικές αξίες και στη φύση είναι η μεγαλύτερη τάση τα τελευταία χρόνια.

Αυτή η τάση σε συνδυασμό με την αυξανόμενη ανάγκη στήριξης του ανθρώπινου οργανισμού για να μπορέσει να αντεπεξέλθει στις προκλήσεις της σύγχρονης ζωής, κάνουν τα φυσικά συμπληρώματα διατροφής να γίνονται όλο και πιο απαραίτητα στον καταναλωτή.

Γεώργιος Κωτσιόπoυλος - Γενικός Διευθυντής - ISO-PLUS ΑΕ

Κατεβάστε τώρα το Application!

Με την περιήγησή σας στο pharmamanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.