Από την Πλευρά του Πελάτη

Είναι πολύ απλό να βελτιώσουμε εύκολα την εικόνα μας στα μάτια των πελατών μας:

Αρκεί να εφαρμόσουμε όλα αυτά που συγκινούν εμάς σαν αγοραστές!

Θέλουμε άμεση εξυπηρέτηση και όχι κάποιον που μιλάει στο τηλέφωνο.

Ο κόσμος δεν μπορεί να καταλάβει ότι εάν π.χ. δε δώσουμε εκείνη την ώρα παραγγελία, το δρομολόγιο θα φύγει και θα μείνουμε χωρίς φάρμακα.

Θέλουμε χρόνο για να «χαζέψουμε»!

Δεν είναι πολύ ενοχλητική η πωλήτρια που στέκεται δίπλα μας και κάθε ένα λεπτό μάς ρωτάει εάν θέλουμε κάτι, ενώ της έχουμε ήδη εξηγήσει ότι απλώς κοιτάμε;

Θέλουμε αυτός που μας εξυπηρετεί να προσέχει μόνο εμάς!

Να μας αφιερώνει όσο χρόνο χρειαζόμαστε για να του πούμε τι θέλουμε, πάντα μέσα σε λογικά χρονικά όρια και για θέματα σχετικά με την υγεία και την ομορφιά μας, και όχι να εξυπηρετεί και άλλους δυο ταυτόχρονα.

Θέλουμε σωστή πληροφόρηση από έναν επαγγελματία υγείας ή ομορφιάς!

Θέλουμε το προϊόν που μας προτείνουν να ανταποκρίνεται στις ανάγκες μας!

Αλλά και στην οικονομική μας δυνατότητα, και να έχουμε πρόταση επιλογής ανάμεσα σε δύο προϊόντα διαφορετικής τιμής, χωρίς να χρειάζεται να φανερώσουμε την οικονομική μας κατάσταση.

Δεν θέλουμε να μας λένε ψέματα και υπερβολές, γιατί είμαστε έξυπνοι καταναλωτές.

Ξέρουμε ότι δεν μπορούμε να ξαναγίνουμε 20 χρονών ή μοντέλα βάζοντας απλώς μια καλλυντική κρέμα. Η υπερβολή δεν χαρακτηρίζει το επάγγελμα του Φαρμακοποιού.

Θέλουμε διαθεσιμότητα, δηλαδή να ξέρουμε ότι σε ώρα ανάγκης θα βρίσκεται εκεί για εμάς και θα μας βοηθήσει στο πρόβλημά μας.

Γι’ αυτό το Φαρμακείο αποτελεί ανεπίσημα και χώρο πρωτοβάθμιας περίθαλψης.

Θέλουμε να ξέρουμε πως ό,τι πούμε ή αγοράσουμε θα είναι εμπιστευτικό.

Δεν θα το μάθει π.χ. η μαμά εάν πρόκειται για ένα τεστ εγκυμοσύνης ή ο γείτονας εάν πρόκειται για ένα σοβαρό πρόβλημα υγείας.

Θέλουμε κάτι «δωρεάν»!

Μια συμπληρωματική συμβουλή υγείας δεν έχει χρηματικό κόστος για το φαρμακείο, ενώ η αξία της είναι ανεκτίμητη στα μάτια του πελάτη.

Κατεβάστε τώρα το Application!

Με την περιήγησή σας στο pharmamanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.