Αντιμετωπίστε τον Επιφυλακτικό Πελάτη

Ο Επιφυλακτικός Πελάτης συνηθίζει να προσέχει πολύ το ντύσιμό του, από την κορυφή μέχρι τα νύχια.

Προσέχει και την παραμικρή λεπτομέρεια.

Συνδυάζει την ποιότητα με την τιμή (value for money).

Ο επιφυλακτικός προσέχει τι λέει και είναι ακουστικός τύπος, ακούει προσεκτικά όσα του λέτε και, το κυριότερο, τα θυμάται. 

Τι να Προσέξετε στην Προσέγγισή του

Ο Επιφυλακτικός Πελάτης θέλει άμεση εξυπηρέτηση, χωρίς πολλά εισαγωγικά.

Θέλει να έχει πλήρη ανάλυση για το προϊόν που θα αγοράσει, κάνει πολλές ερωτήσεις.

Να θυμάστε ότι τις περισσότερες τις κάνει μόνο και μόνο για να δει αν ξέρετε την απάντηση.

Αν δεν είστε σίγουροι για όσα λέτε, καλύτερα να πείτε ένα ειλικρινές «δεν γνωρίζω», διαφορετικά, αν καταλάβει ότι υποκρίνεστε, το χάσατε το παιχνίδι.

Αν έχει αμφιβολίες (που σχεδόν σίγουρα θα έχει), θα τις εκφράσει ανοιχτά και με πολλά επιχειρήματα.

Θέλει το καλύτερο, το πιο δοκιμασμένο, το πιο οικονομικά συμφέρον, αυτό που ταιριάζει απόλυτα στις ανάγκες του.

Ο Επιφυλακτικός πάντα θα έχει μια αμφιβολία μέσα του πως δεν του δώσαμε το καλύτερο.

Μπορεί να επισκεφτεί κάποιο Φαρμακείο δυο ή τρεις φορές πριν πάρει την τελική του απόφαση, να έχει πάει και αλλού πριν αποφασίσει ή να φύγει και να σας πει πως θα το σκεφτεί και θα ξαναπεράσει.

Ο Επιφυλακτικός είναι ο πελάτης που θέλει τον χρόνο του για να αποφασίσει.

Αν έχετε αρκετό χρόνο στη διάθεσή σας, μπορείτε να του προτείνετε και συμπληρωματικά προϊόντα.

Αρκεί να γνωρίζετε πως θα χρειαστεί ακόμη περισσότερο χρόνο για να τα αποδεχθεί.

Είναι τυπικός και σίγουρα θα ελέγξει αν έχετε βάλει την απόδειξη στη σακούλα και αν του κάνατε την έκπτωση που του είπατε.

Αν καταφέρετε βέβαια να τον κάνετε πελάτη σας, να είστε σίγουροι πως θα μείνει κοντά σας για πολύ καιρό.

Κατεβάστε τώρα το Application!

Με την περιήγησή σας στο pharmamanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.