Αντιμετωπίστε τον Κλασικό Πελάτη

Ο Κλασικός Πελάτης φοράει συνήθως απλά και πιο κλασικά ρούχα.

Θα τον δείτε με παρόμοια ρούχα διότι γενικότερα δεν του αρέσουν οι αλλαγές.

Αναζητάει το γνωστό, το δοκιμασμένο.

Δεν είναι ιδιαίτερα ομιλητικός και συχνά το πρόσωπό του μπορεί να είναι μέχρι και ανέκφραστο.

Τι να Προσέξουμε στην Προσέγγισή του

Ο Κλασικός πρώτα από όλα θα σας χαιρετίσει με τυπική ευγένεια.

Είναι άνθρωπος των τύπων, αναζητάει έναν ευγενικό χαιρετισμό γι’ αυτό αν μπορείτε καλωσορίστε τον εσείς πρώτος στο Φαρμακείο σας.

Δεν είναι άνθρωπος που μιλάει πολύ, δεν θα εκφράσει αμέσως την ανάγκη του.

Αν τον ρωτήσετε, το πιθανότερο είναι να σας δώσει μονολεκτική απάντηση.

Μπορείτε να τον κάνετε να σας μιλήσει και να διερευνήσετε τις ανάγκες του μέσα από ανοιχτές ερωτήσεις.

Θυμηθείτε μια βασική λέξη για να τον βοηθήσετε να εκφραστεί όπως το «δηλαδή».

Για παράδειγμα, μπορεί να σας πει: «θέλω μια πολυβιταμίνη» και μετά σιωπή…

Σε αυτήν την περίπτωση, μπορείτε να τον ρωτήσετε «δηλαδή θέλετε κάτι για να σας τονώσει;», θα τον βοηθήσετε να σας πει τι ακριβώς ζητάει ή τι πρόβλημα αντιμετωπίζει.

Ο Κλασσικός Πελάτης δεν μιλάει πολύ, αν έχει αντίρρηση για κάτι δεν θα την εκφράσει ανοιχτά.

Δεν ζητάει ποικιλία, ζητάει αξιοπιστία.

Μπορείτε να του προτείνεται κάτι λέγοντας του ότι είναι ήδη δοκιμασμένο, το έχετε δοκιμάσει κι εσείς, το έχετε ελέγξει και έχει σίγουρο αποτέλεσμα.

Επίσης, δεν του αρέσει να του προτείνουν επιπλέον προϊόντα.

Δύσκολα θα πετύχετε συμπληρωματική πώληση με έναν τέτοιο πελάτη.

Μπορείτε ωστόσο να προτείνετε να του δώσετε δείγματα προϊόντων που ίσως τον ενδιαφέρουν ώστε να τα δοκιμάσει και να έχει όλο το χρόνο να αποφασίσει αν είναι τα κατάλληλα για εκείνον.

Μην ξεχάσετε να τον ευχαριστήσετε και να τον αποχαιρετήσετε ευγενικά, τονίζοντάς του πως θα είστε εκεί για να του λύσετε κάθε απορία ή προβληματισμό.

Κατεβάστε τώρα το Application!

Με την περιήγησή σας στο pharmamanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.