Αποτελεσματική Επικοινωνία με τους «Ώριμους» Πελάτες σας

Η προώθηση συγκεκριμένων ομάδων προϊόντων, η προβολή τους στον χώρο και η καλή διαχείριση του μηνύματος στον πελάτη είναι μερικά μόνο από αυτά που πρέπει να κάνουν όσοι θέλουν να απευθυνθούν αποτελεσματικά στους πιο ώριμους καταναλωτές.

Κάτι που δεν είναι καθόλου εύκολη διαδικασία.

Στο Φαρμακείο η αγορά της ώριμης ηλικίας και γενικά των ηλικιωμένων είναι μια «χρυσή» αγορά.

Επικοινωνία με Ώριμους Πελάτες

Με την πάροδο της ηλικίας τα προβλήματα υγείας αυξάνονται και αυτοί οι πελάτες αναζητούν όχι μόνο τα φάρμακά τους, αλλά και προτάσεις για την καλύτερη διαχείριση των παθήσεων τους και την ποιότητα ζωής τους.

Τι πρέπει όμως να κάνετε για να προσεγγίσετε αυτή την ηλικιακή κατηγορία πελατών;

• Σχεδιασμός του Χώρου

Η ιδέα στην αρχιτεκτονική του χώρου είναι, λαμβάνοντας υπόψη σας τις ιδιαιτερότητες της κάθε ηλικίας, να κατηγοριοποιήσετε τα προϊόντα και να προτείνετε λύσεις που θα ικανοποιήσουν το σύνολο του πληθυσμού, χωρίς ηλικιακά κριτήρια, εκτός βέβαια από τον χώρο βρεφοανάπτυξης.

Μπορείτε όμως να δημιουργήσετε μια γωνία σαν χώρο χαλάρωσης, όπου οι ηλικιωμένοι θα κάνουν χρήση, χωρίς όμως να τον στιγματίσετε με σημάνσεις ότι η γωνία αυτή προορίζεται για την ώριμη ηλικία.

Οι ηλικιωμένοι θέλουν να τους αντιμετωπίζουμε σαν όλους τους υπόλοιπους πελάτες.

Φυσικά, εκεί γύρω είναι δόκιμο να εκθέσετε τα ορθοπεδικά σας προϊόντα, τα γυαλιά πρεσβυωπίας, τα προϊόντα για την ακράτεια, τα διαγνωστικά τεστ για τη γλυκαιμία, τη χοληστερίνη, τα πιεσόμετρα, ειδικά συμπληρώματα για τόνωση, ή για την αϋπνία κ.λπ.

Merchandising

Για να «γοητεύσετε» τους ώριμους πελάτες σας θα πρέπει ο χώρος να είναι φιλικός προς τον χρήστη, τα προϊόντα να είναι στημένα ξεκάθαρα και οργανωμένα, με τις κατάλληλες και ευανάγνωστες σημάνσεις, ενώ μπορεί να χρειάζεται μια συγκεκριμένη διαρρύθμιση για να υπάρχει ευκολότερη πρόσβαση σε όσους έχουν κινητικές δυσκολίες.

Ο στόχος είναι να προσπαθήσετε να δημιουργήσετε ουσιαστικά μια σύνδεσή των προϊόντων σας με την ευεξία και το ευ ζην για να κάνετε τις αγορές τους πιο ευχάριστες.

Συμβουλή και Επικοινωνία

Η ώριμη ηλικία είναι μια πελατεία «απαιτητική» στην συμβουλή από τον Φαρμακοποιό, ενώ παράλληλα αναζητά την ανθρώπινη προσέγγιση.

Οι πελάτες αυτής της ηλικίας μπαίνουν στο Φαρμακείο και εκφράζουν άνετα τις ανησυχίες και τις ανάγκες τους.

Στην επικοινωνία μαζί τους θα πρέπει να εξασκηθείτε να αποδραματοποιείτε το εκάστοτε πρόβλημα, αποφορτίζοντας έτσι τον πελάτη από το άγχος και το στρες που μπορεί να του δημιουργούν κάποιες συγκεκριμένες παθήσεις, όπως είναι για παράδειγμα η ακράτεια, η μείωση της ακοής και της όρασης, η στυτική δυσλειτουργία κ.α.

Παράλληλα, προσπαθήστε να τους καθησυχάσετε ότι όλα θα πάνε καλά δίνοντας πάντα μια δόση αισιοδοξίας.

Επικοινωνία με Ώριμους Πελάτες

Ο Φαρμακοποιός και η ομάδα του έχοντας την απαιτούμενη κατάρτιση οφείλουν να εξηγήσουν γενικά και όχι προσωποποιημένα, ορισμένες καταστάσεις που επέρχονται με την ηλικία, όπως η γήρανση του δέρματος ή η μείωση της άμυνας του οργανισμού και να προτείνουν τα κατάλληλα καλλυντικά ή συμπληρώματα διατροφής.

Προς Θεού όμως δεν πρέπει σε καμιά περίπτωση να μιλήσουμε στον πελάτη για την ηλικία του, ή για το πρόβλημα που αντιμετωπίζει, όπως θα κάναμε και σε έναν νεαρότερο πελάτη μας.

Ακόμη και αν εκείνος μας αναφέρει «Ε, τώρα στην ηλικία μου…» εσείς καλό είναι να του πείτε «Ε.. μην τα δραματοποιείτε, είστε νέος ακόμη και φαίνεστε μια χαρά».

Κατεβάστε τώρα το Application!

Με την περιήγησή σας στο pharmamanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.