Κτίστε τη Σχέση με τον Πελάτη σας

Διανομή στο σπίτι, πρόσβαση στο wifi, βοήθεια και συμβουλή στο τηλέφωνο…, αποτελούν συχνές υπηρεσίες πολλών καταστημάτων.

Γιατί όχι και του Φαρμακείου;

Αν η ευρεία διανομή εποφθαλμιά τον χώρο του Φαρμακείου, γιατί και το Φαρμακείο να μην υιοθετήσει πρακτικές της ευρείας διανομής;

Αρκεί βέβαια να περιοριστεί σε υπηρεσίες που αφορούν την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών του για την υγεία τους.

Ιδιαίτερα σε μεγάλα Φαρμακεία βλέπουμε ένα πλήθος προϊόντων, γίνονται μεγάλες προσφορές και ακολουθούνται αρκετές πρακτικές της ευρείας διανομής.

Είναι καιρός πλέον και το Φαρμακείο να περάσει σε ένα ανώτερο επίπεδο υπηρεσιών επικεντρωμένων στην υγεία.

Οι σύγχρονοι καταναλωτές απαιτούν όλο και περισσότερες υπηρεσίες.

Παράλληλα, αλλάζουν και οι συνήθειες τους απέναντι στην υγεία τους.

Κτίστε τη Σχέση με τον Πελάτη σας

Γίνονται πολύ πιο ευαίσθητοι στην αναζήτηση πληροφορίας για τα καθημερινά τους προβλήματα υγείας ή ομορφιάς και ανησυχούν περισσότερο για την εξωτερική τους εμφάνιση και για την πρόληψη παθήσεων.

Αυτές όλες οι αλλαγές αποτελούν μία ευκαιρία για τον Φαρμακοποιό, με την προϋπόθεση να προσφέρει τις κατάλληλες υπηρεσίες.

Ανοίξτε Διάλογο

Όλοι οι ειδικοί συμφωνούν ότι η υποδοχή, η συμβουλή και η ανθρώπινη προσέγγιση, προσελκύουν τον καταναλωτή στο κατάστημα.

Ιδιαίτερα το Φαρμακείο πρέπει να δώσει έμφαση στην πρόληψη και όχι μόνο στην αρρώστια, φροντίζοντας τον κάθε πελάτη ξεχωριστά.

Σκεφτήκατε ποτέ να ρωτάτε τους πελάτες σας για την υγείας τους, την υγεία των παιδιών τους και γενικά της οικογένειάς τους;

Ανοίγοντας συζήτηση για την υγεία με τον κάθε πελάτη σας, ανακαλύπτετε προβλήματα και ανάγκες που συχνά αυτός δεν σας εκθέτει.

Έτσι, έχετε την ευκαιρία να του προτείνετε ένα προϊόν, μια ειδική διατροφή ή γενικά μια ιδιαίτερη στάση ζωής.

Το ζητούμενο δεν είναι να πουλήσετε, αλλά να του δείξετε ότι προσφέρετε υπηρεσίες.

Οργανώστε την Πρόληψη

Εκτός από την συμβουλή, η ανθρώπινη προσέγγιση που αναζητείται τις περισσότερες φορές από τον πελάτη, μεταφράζεται σε μία ανάγκη καθησύχασης, ότι είμαστε εδώ για αυτόν.

Πώς να τον καθησυχάσουμε;

Βοηθώντας τον να εκφράσει το πρόβλημα του και να του δώσουμε λύση.

Για παράδειγμα το να οργανώσουμε ειδικά ραντεβού, έστω ένα απόγευμα την εβδομάδα με ένα διατροφολόγο της περιοχής μας, για ασθενείς με χρόνιες παθήσεις, άτομα που αθλούνται ή καταπονούνται πνευματικά, είναι μια ανεκτίμητη υπηρεσία.

Ο Φαρμακοποιός μπορεί να επικεντρώσει τις προσπάθειες του σε ευρύτερο πεδίο υγείας και ομορφιάς.

Οργανώστε τη Διάγνωση και την Κατάλληλη Αγωγή

Διακοπή του τσιγάρου, απώλεια βάρους, ρύθμιση πίεσης ή χοληστερόλης…

Αμέτρητα είναι τα πεδία υγείας που το Φαρμακείο μπορεί αξιόπιστα να επενδύσει.

Αρκεί ο Φαρμακοποιός να μην γίνει ο μεσάζοντας, χρησιμοποιώντας προωθήτριες με στολές των εταιρειών.

Θα πρέπει να διαχειριστεί από μόνος του τις σχέσεις με τον πελάτη του και να φροντίσει οι τυχόν προωθήτριες των εταιρειών να δίνουν την εντύπωση του προσωπικού του Φαρμακείου.

Στο θέμα της διάγνωσης μπορούν κάλλιστα να γίνουν προβολές με την συνεργασία των εταιρειών και να φροντίσουμε: προβλήματα μαλλιών, δέρματος, μετρήσεις σακχάρου κ.λπ.

Το πιο ιδανικό μάλιστα είναι να υπάρχει ένας ιδιαίτερος χώρος στο Φαρμακείο αφιερωμένος στη διάγνωση και στη φροντίδα του ασθενή.

Διευκολύνετε τη Ζωή των Πελατών σας

Με τα κατάλληλα ωράρια, ανάλογα τη περιοχή και την πελατεία σας, την ύπαρξη πάρκινγκ μπροστά στο Φαρμακείο, τη διανομή προϊόντων στο σπίτι… ανταποκρινόμαστε στις επιθυμίες του κοινού για να κερδίζουν χρόνο και να μπορούν να επιλέξουν γρήγορα.

Διευρύνετε το Πεδίο της Υγείας

Πολλές νέες κατηγορίες έχουν εμφανιστεί στην αγορά, που μπορεί να είναι κατάλληλες για τη διεύρυνση της προσφοράς σας, όπως για παράδειγμα τα βιοτρόφιμα (προϊόντα χωρίς γλουτένη κ.λπ.)

Πώς θα Αντιμετωπίσουμε τις Αντιστάσεις των Ασθενών, αλλά και την Αντιπαράθεση των Ιατρών;

Κτίστε τη Σχέση με τον Πελάτη σας

Καταρχάς, πρέπει να εντάξουμε στην καθημερινή μας πρακτική τη συζήτηση με τον ασθενή.

Εκεί, θα ανακαλύψουμε τους λόγους για τους οποίους δεν συμμορφώνεται σωστά στη θεραπεία του.

Συνήθως, τα άτομα αυτά έχουνε μία προκατάληψη και δύσκολα αλλάζουν γνώμη.

Το να τους πείσει η ομάδα του πάγκου είναι μια χρονοβόρα διαδικασία και πολλές φορές συμβαίνει να δεχόμαστε τελικά τη θέση του πελάτη, παρά να γινόμαστε πιεστικοί και να τον χάσουμε, σε τελική ανάλυση.

Η δική μας προσέγγιση πρέπει να είναι ενημερωτική και από εκεί και μετά είναι στο χέρι του εάν θέλει να ακολουθήσει τις συμβουλές μας.

Στην ουσία θα πρέπει να δώσουμε έμφαση στην επιμόρφωση του πελάτη πάνω στην πάθηση και τη θεραπεία του, χωρίς να γινόμαστε πιεστικοί.

Όσο για τις αντιδράσεις των Ιατρών, εάν ο Φαρμακοποιός τηρεί αυστηρά το ρόλο του, σαν ειδικός στο φάρμακο, χωρίς να επεμβαίνει στη διάγνωση και τη θεραπεία των σοβαρών παθήσεων (εκτός από τα καθημερινά μικροπροβλήματα υγείας), δεν έχει τίποτε να «φοβηθεί» από τις αντιδράσεις και την αντιπαράθεση των Ιατρών.

Το σημαντικό είναι να παραπέμπει στον ειδικό Ιατρό, εάν κρίνει ότι χρειάζεται η ιατρική συμβουλή για κάποιο περιστατικό.

Κατεβάστε τώρα το Application!

Με την περιήγησή σας στο pharmamanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.