Ικανοποιημένοι Πελάτες στο Φαρμακείο

Τι περιμένουν οι ασθενείς-πελάτες από το Φαρμακείο;

Τι προσδοκίες έχουν όταν περνούν την πόρτα του Φαρμακείου;

Η απάντηση είναι πολλά!

Επιστημονική συμβουλή, σωστή εξυπηρέτηση, κατανόηση, ανθρωπιά.

Το Φαρμακείο είναι χώρος υγείας και η υγεία είναι ό,τι πιο πολύτιμο έχουμε.

Για το λόγο αυτό και οι προσδοκίες των ασθενών από το Φαρμακείο τους είναι ιδιαίτερα υψηλές.

Οι μελέτες που έχουν γίνει δείχνουν ότι οι περισσότεροι πελάτες-ασθενείς αναζητούν την αξιοπιστία και την ποιότητα στην εξυπηρέτηση.

Τα κριτήριά τους δεν είναι παράλογα, αφορούν γενικότερα τη σωστή εξυπηρέτηση πελατών.

Ικανοποιημένοι Πελάτες στο Φαρμακείο

Απλώς να θυμάστε οι απαιτήσεις τους και η κριτική τους θα είναι λίγο πιο αυστηρή, ακριβώς επειδή πρόκειται για έναν χώρο που αφορά την υγεία.

Ας δούμε, λοιπόν τι προσδοκίες έχουν οι ασθενείς-πελάτες από ένα Φαρμακείο.

Η Εμφάνιση του Φαρμακείου

Το Φαρμακείο σας ως χώρος υγείας και ομορφιάς πρέπει να είναι πάντοτε πολύ καθαρό και περιποιημένο.

Ο χώρος πρέπει να είναι άνετος και φωτεινός. Τα προϊόντα τακτοποιημένα σε κατηγορίες ώστε να μπορεί εύκολα κάποιος να τα δει και να διαλέξει.

Η Σοβαρότητα και η Αξιοπιστία

Ένας σωστός επαγγελματίας, ιδιαίτερα εκείνος που προμηθεύει φάρμακα, πρέπει να αποπνέει τον αέρα της αξιοπιστίας.

Η ομάδα του φαρμακείου σας είναι ο δικός σας καθρέφτης.

Πρέπει να είναι άνθρωποι σοβαροί και αξιόπιστοι, να εμπνέουν εμπιστοσύνη στον πελάτη.

Αυτό δεν σημαίνει βέβαια ότι θα φαίνονται απρόσιτοι.

Αντιθέτως, η καλή τους διάθεση και η ενσυναίσθηση που θα δείξουν, θα τους δώσουν τους περισσότερους πόντους στα μάτια των πελατών σας.

Η Αποτελεσματικότητα

Το Φαρμακείο είναι ένα κομμάτι στην αλυσίδα της δημόσιας υγείας, δεν είναι απλώς ένας χώρος παροχής φαρμάκων.

Είστε σε θέση να βοηθήσετε έναν ασθενή σε περίπτωση ανάγκης;

Γνωρίζετε πώς να παρέχετε πρώτες βοήθειες, αν χρειαστεί;

Η ομάδα σας είναι σε θέση να βοηθήσει έναν ασθενή;

Είναι σημαντικό για τον ασθενή που μπαίνει στο Φαρμακείο να γνωρίζει ότι μπορεί να υπολογίζει στον Φαρμακοποιό του σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης. Ιδιαίτερα όταν ζει σε απομακρυσμένες και δυσπρόσιτες περιοχές.

Οι Ικανότητες

Οι ικανοί άνθρωποι στον χώρο εργασίας τους είναι εκείνοι που μπορούν να χειριστούν μια κατάσταση, να δείξουν προσαρμοστικότητα και να ανταπεξέλθουν σε οποιαδήποτε αντιξοότητα παρουσιαστεί.

Ικανοί είναι οι Φαρμακοποιοί που μπορούν να δώσουν τις κατάλληλες απαντήσεις στις ερωτήσεις του ασθενή, που ξέρουν πως να τον καθησυχάσουν ή να ανταποκριθούν στις προσδοκίες του.

Ο ικανός Φαρμακοποιός δίνει τη σωστή συμβουλή τη σωστή στιγμή, εξυπηρετεί σωστά τον πελάτη του και του δίνει τη σωστή συνταγή.

Ικανοποιημένοι Πελάτες στο Φαρμακείο

Η Ενσυναίσθηση

Όλοι οι καλοί επαγγελματίες στο χώρο της υγείας διαθέτουν ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό: την ενσυναίσθηση.

Ενσυναίσθηση δεν σημαίνει απλώς συναισθάνομαι, σημαίνει κάνω κάτι γι’ αυτό.

Οι ασθενείς πελάτες σας χρειάζονται την κατανόηση, την καλοσύνη και την ιδιαίτερη προσοχή σας.

Η Πρόσβαση και η Ευελιξία

Ένα Φαρμακείο πρέπει να είναι ανοιχτό πολλές ώρες, να κάνει εφημερίες και να είναι εύκολα προσβάσιμο προς όλους, είτε είναι πεζοί, είτε είναι οδηγοί, είτε είναι άρρωστοι ή ΑΜΕΑ.

Μην το ξεχνάτε αυτό. Είναι βασικό για την επιτυχία του Φαρμακείου σας.

Κατεβάστε τώρα το Application!

Με την περιήγησή σας στο pharmamanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.