Σχέσεις με τους Προμηθευτές Εννέα Όροι Εμπορικής Συνεργασίας

1. Πρέπει να είστε ικανός να απαντήσετε στην ερώτηση: τι υπηρεσία παρέχω στο φαρμακείο μου για την εταιρεία;

Και επομένως, τι υπηρεσία θα πρέπει εύλογα να ζητήσω εγώ από αυτήν;

Προσοχή, μην υποτιμάτε ή υπερτιμάτε αυτό που εσείς κάνετε για τη συγκεκριμένη μάρκα!

2. Αναρωτηθείτε πάνω στο κόστος της αμοιβαίας προσφοράς υπηρεσιών.

Πόσα πουλάω ή πόσα μπορώ να πουλήσω; Αυτά που ζητώ από την εταιρεία είναι ανάλογα;

3. Φροντίστε ώστε η προσφερόμενη υπηρεσία να μην στοιχίζει περισσότερο από αυτό που αποδίδει σαν κέρδος σε αυτόν που την αγοράζει.

commercial cooperation

4. Μην συμφωνήσετε για μια ενέργεια ή υπηρεσία που θα προετοιμασθεί από την εταιρεία με το σχετικό κόστος, αν δεν είσαστε σίγουρος ότι μπορείτε να ανταποκριθείτε αποδοτικά. Φροντίστε λοιπόν ιδιαίτερα τα παρακάτω:

  • Συνέπεια στο χρόνο δημιουργίας μια ειδικής βιτρίνας, καθώς και στον απαραίτητο χρόνο παραμονής της ώστε να είναι αποδοτική.
  • Συνέπεια στην τήρηση των όρων μίας προβολής προς τον καταναλωτή, όπως διδυμοποίηση με ένα δωρεάν προϊόν που προσφέρεται μαζί με ένα εμπορεύσιμο, χωρίς να τα διαχωρίζετε και να τα πωλείτε ξεχωριστά.
  • Διάθεση για βοήθεια και συνεργασία με τις προωθήτριες που στέλνονται από την εταιρεία για ειδικές προβολές.

5. Μην υπογράφετε σε καμία περίπτωση ένα συμβόλαιο συνεργασίας που δεν σας είναι πλήρως κατανοητό.

Μια εταιρεία μπορεί να συντάξει για λογαριασμό σας ένα συμβόλαιο εμπορικής συνεργασίας, με την προϋπόθεση να είναι όλοι οι όροι του ξεκάθαροι και κατανοητοί, ώστε να μπορούν να εφαρμοσθούν σωστά.

Σε αυτή την περίπτωση, ο πωλητής πρέπει να μπορεί να σας εξηγήσει τους όρους, να απαντήσει σε όλες σας τις απορίες και να σας δώσει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για την αποδοτικότερη συνεργασία σας.

commercial cooperation 2

6. Να ελέγχετε σε κάθε παραγγελία αν τηρούνται οι όροι του συμβολαίου σας και εάν τα αγαθά είναι αυτά που συμφωνήσατε με τον πωλητή στο αντίγραφο της παραγγελίας.

7. Καταγράψτε την παραγγελία στα στοιχεία της αποθήκης σας, αλλά και στα λογιστικά σας βιβλία.

8. Αξιολογήστε το αποτέλεσμα της προσφερόμενης υπηρεσίας με ρεαλιστικά δεδομένα (φωτογραφίες από προβολές ή βιτρίνα, στατιστικά δεδομένα sell-out μετά από μια προβολή σε σύγκριση με αντίστοιχο χρόνο χωρίς προβολή…).

9. Σε περίπτωση που θέλετε να διακόψετε τη συνεργασία σας με μία εταιρεία, φροντίστε να εκθέσετε προφορικά στον πωλητή εύλογες αιτιολογίες.

Σε μια μακρόχρονη δε συνεργασία, στείλτε οπωσδήποτε και μία γραπτή προειδοποίηση, τουλάχιστον 3 μήνες πριν, εφόσον δεν υπάρχει ποινική παράβαση από μέρους της εταιρείας που σας δίνει το δικαίωμα άμεσης διακοπής της συνεργασίας.

Κατεβάστε τώρα το Application!

Με την περιήγησή σας στο pharmamanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.