Η Παγίδα των Εκπτώσεων

Σε πολλές περιπτώσεις οι υπεύθυνοι πωλήσεων των προμηθευτών πηγαίνουν στο Φαρμακείο και προτείνουν μια σειρά από εκπτώσεις με τη προϋπόθεση να παραγγελθεί ένας μεγάλος σχετικά αριθμός τεμαχίων από τα προσφερόμενα προϊόντα.

Το λογικό όμως είναι, ότι δε θα πρέπει ο Φαρμακοποιός να συμφωνήσει σε τέτοιες προσφορές, αν δε τις επεξεργαστεί ανάλογα με τις ανάγκες του.

Έχει υπολογισθεί ότι σε διάστημα ενός μηνός ένα προϊόν στοκαρισμένο κοστίζει στην επιχείρηση 2,5-3% επί πλέον από την αξία αγοράς του!

The Trap of Concession

Με άλλα λόγια ο Φαρμακοποιός που πήρε 10% έκπτωση κατά την αγορά του προϊόντος, αν το στοκάρει και δεν το πουλήσει σε 3 μήνες...

Έχει χάσει την έκπτωση του 10% που πήρε!

Η πρακτική έχει αποδείξει ότι μόνο το 20% των κωδικών μιας μάρκας είναι τα best sellers και όμως πολλές εταιρείες απαιτούν μια ολοκληρωμένη παρουσία με όλους τους κωδικούς τους.

Θα πρέπει λοιπόν η εμπορική σχέση με μια εταιρεία να βασίζεται σε ένα ετήσιο πλάνο συνεργασίας και τζίρου, με συμφωνία για επιστροφή των μη κινήσιμων κωδικών.

Πέντε τρόποι σωστών μεθόδων αγορών:

  • Μην υποκύπτετε σε μια δελεαστική έκπτωση εάν δεν γνωρίζεται τις τάσεις της αγοράς σε αυτή την κατηγορία, ή τις πωλήσεις σας όλο το χρόνο, καθώς και την τιμή που ο καταναλωτής μπορεί να πληρώσει.
  • Κάνετε άμεσες αγορές από τις εταιρείες μόνο σε κατηγορίες που βρίσκονται σε ανάπτυξη και επιλέξτε προϊόντα με σταθερή αξία, με στόχο να καλύψετε το 75% των αναγκών του καταναλωτή. Τα υπόλοιπα αγοράστε τα από την φαρμακαποθήκη ένα-ένα κομμάτι.

The Trap of Concession 2

  • Προσοχή στις δελεαστικές εκπτώσεις που σας οδηγούν πολλές φορές σε υπερ-στοκάρισμα.
  • Ασχοληθείτε με τον υπολογισμό του περιθωρίου κέρδους που θέλετε να πάρετε, με την ανακύκλωση των προϊόντων στο ράφι και με τον χρόνο πληρωμής.
  • Επιλέξτε άμεσους προμηθευτές όχι μόνο από τις εκπτώσεις που δίνουν, αλλά και από τις προωθητικές ενέργειες που κάνουν για να βοηθήσουν το sell out,καθώς και από τις ενέργειες εκπαίδευσης για σας και το προσωπικό σας.

Κατεβάστε τώρα το Application!

Με την περιήγησή σας στο pharmamanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.