Εξωστρέφεια της Βιομηχανίας Καλλυντικών στο Φαρμακείο εν Μέσω Κρίσης

Ο ιδιωτικός τομέας αποτελείται από προμηθευτές και αγοραστές και σήμερα, εν μέσω κρίσης, επιβιώνει λόγω των συμμαχιών.

Σε μια χρονική συγκυρία κατά την οποία όλοι σχεδόν οι οικονομικοί αναλυτές προβλέπουν μια ακόμη μακρά περίοδο οικονομικής δυσπραγίας, έως το τέλος του 2014, υπάρχουν ακόμη κάποιοι «ρομαντικοί» (ευτυχώς!) που σε πείσμα όλων, εξακολουθούν να πιστεύουν ότι μπορούμε να αισιοδοξούμε, φτάνει να συνδυάσουμε την κοινή δράση, τον συγκεκριμένο στόχο και την καλή ψυχολογία.

Είναι πολύ σημαντικό αυτή την ώρα η ευαισθητοποίηση της κοινής γνώμης και του επιχειρείν για την παραγωγή νέων και έξυπνων προϊόντων και την αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών, καθώς και η μελέτη των εργαλείων και μέσων με την οποία θα επιτευχθεί η περαιτέρω ανάπτυξη, με την ταυτόχρονη ενίσχυση των προσπαθειών της πολιτείας για την γενικότερη ενίσχυση των κλάδων.

Η Όμορφη Βιομηχανία, η βιομηχανία των προϊόντων ομορφιάς, έχει μια πτώση, όπως και άλλες σημαντικές Βιομηχανίες, από το 2009 έως σήμερα της τάξης του 40%.

Το περιοδικό PHARMACY management ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ και οι εκπαιδευτικές του εκδηλώσεις έχουν πετύχει, να δημιουργήσουν ασπίδα εφοδίων εκπαίδευσης και ενημέρωσης γύρω από την Επιχειρηματικότητα και την Επικοινωνία υγείας στο Φαρμακείο.

Ο ΠΣΒΑΚ από την αρχή αντιλήφθηκε την σωστή προσπάθεια και συμμετείχε με την αιγίδα του και με πολλά από τα μέλη του στην προβολή των θέσεων του κλάδου μέσα στο δίκτυο των φαρμακείων.

Επιμέναμε πάντοτε ότι το φαρμακείο που δίνει έμφαση στη συμβουλή ομορφιάς και στη προώθηση του καλλυντικού, θα επιβιώσει στην εποχή της κρίσης.

Όσοι το αντιλήφθηκαν από χθες, σήμερα οι πωλήσεις και η κερδοφορία τους στο καλλυντικό σ’ όλες του τις μορφές, είναι εξίσου δυνατά όσο και το φάρμακο.

Ας σημειώσουμε μάλιστα ότι αν γίνουν οι σωστές αγορές και οι σωστές διαπραγματεύσεις πίστωσης, η ρευστότητα από τις πωλήσεις καλλυντικών είναι άμεση και αντισταθμίζει μερικώς τις καθυστερήσεις πληρωμών από τα ασφαλιστικά ταμεία στο φάρμακο.

Σήμερα τα κανάλια φαρμακείο, Super Market και το Door to door είναι οι καλύτεροι παίκτες πωλήσεων στην ομορφιά.

Είχαμε δίκιο λοιπόν που τονίζαμε σε κάθε ευκαιρία ότι ο τομέας του καλλυντικού στο φαρμακείο είναι μια πηγή κερδοφορίας, αν γίνει φυσικά η σωστή διαχείριση.

Και δεν θα πάψουμε να το τονίζουμε συνέχεια.

Οι εταιρείες από την πλευρά τους θα συνεχίσουν την προσφορά καινοτόμων προϊόντων, με "έξυπνα" καλλυντικά, ελκυστικές συσκευασίες, ενδιαφέρουσες προσφορές, και ενέργειες επιμόρφωσης των φαρμακοποιών.

bio kal

To Συμπέρασμα:

Η καλή ψυχολογία, η ευχάριστη ατμόσφαιρα, η προσέγγιση του πελάτη με εν-συναίσθηση για την κάθε ανάγκη ομορφιάς του, αλλά και τα "έξυπνα" προϊόντα, βοηθούν στην ανάπτυξη των πωλήσεων καλλυντικών στο φαρμακείο.

Ως γνωστόν ο φορέας της Ομορφιάς από το 1964 δημιουργεί τις προϋποθέσεις για ένα ασφαλές και καινοτόμο περιβάλλον.

Ο Σύνδεσμος της Βιομηχανίας Καλλυντικών (ΠΣΒΑΚ), σε συνεργασία με κρατικούς και ιδιωτικούς φορείς, αντιμετωπίζει και προωθεί όλα τα νομοτεχνικά και καινοτόμα θέματα που μας απασχολούν.

Η πληροφόρηση των μελών μας, με κατάληξη στα καταναλωτικά δίκτυα από τον Ευρωπαϊκό Σύνδεσμο Cosmetics Europe, είναι άμεση και έγκυρη.

Η πεποίθηση μας είναι ότι μόνο ενωμένοι και στενά συνεργαζόμενοι οι εταιρείες -παραγωγοί και οι φαρμακοποιοί προς τα κοινά συμφέροντα τους, θα ξεπεράσουν την κρίση, εξυπηρετώντας ολοένα και καλύτερα τις ανάγκες του σύγχρονου καταναλωτή.

Η «Αγοραία» Ψυχολογία

Έχουμε πλέον συνηθίσει να συνδυάζουμε την ψυχολογία με τις αγορές.

Ακόμα και ο απλός αναγνώστης, ή τηλεθεατής, αντιλαμβάνεται ότι η αίσθηση, οι οιωνοί και οι συμπάθειες επηρεάζουν καμιά φορά περισσότερο τα Χρηματιστήρια και την πορεία των χωρών.

Η καλή ψυχολογία, όμως, δεν είναι κάτι ασαφές και απρόβλεπτο όπως ο τυφώνας που προκλήθηκε στην άλλη πλευρά του ημισφαιρίου από το πέταγμα μιας πεταλούδας.

Η καλή ψυχολογία είναι οι σχέσεις, οι απτές, οι ορατές, οι επεξεργασμένες που χτίζονται μέρα με τη μέρα ανάμεσα στον καταναλωτή και τον έμπορο.

Όταν κάποιος είναι πιεσμένος οικονομικά ίσως να έχει περισσότερο ανάγκη για να καταναλώσει, το σίγουρο όμως είναι ότι έχει περισσότερη ανάγκη από σεβασμό!

Οι έμποροι, οι μάνατζερ, τα στελέχη των τραπεζών και των πολυεθνικών εάν ενδιαφέρονται από τη διατήρηση της μικρομεσαίας επιχείρησης μέχρι τη συντήρηση του καπιταλιστικού τρόπου ανάπτυξης, οφείλουν να αλλάξουν τις πάγιες τακτικές που υπολόγιζαν μόνο στα κέρδη και στους καταναλωτές.

Η μεγαλύτερη άνοδος της κατανάλωσης πλέον θα συντελείται εκεί όπου ο καταναλωτής θα αισθάνεται πρωτίστως άνθρωπος.

Εκεί που θα έχει κερδίσει τη μοναδικότητά του και την αυταξία του, όχι σαν πορτοφόλι αλλά σαν υποκείμενο.

Θα καταναλώνει πλέον μόνο όταν θα νιώθει μεγαλύτερη ψυχική εγγύτητα.

Εκεί όπου θα του δείχνουν προσοχή, ενδιαφέρον, ειλικρίνεια, συνέπεια, εντιμότητα, και θα του παρέχουν ίσως και το κάτι παραπάνω.

Ο καταναλωτής της κρίσης και της επόμενης μέρας της, οφείλει να γίνει εξυπνότερος, απαιτητικότερος και πιο συγκεκριμένος.

Όπως και οι έμποροι οφείλουν να εγκαταλείψουν την «αγοραία» νοοτροπία του εύκολου κέρδους και να επενδύσουν στο αληθινό ενδιαφέρον για σχέση.

Ευτυχώς στο φαρμακείο υπάρχει η ανθρώπινη σχέση!

ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΓΙΑΡΜΕΝΙΤΗΣ, Πρόεδρος του Πανελλήνιου Συνδέσμου Βιομηχανίας Καλλυντικών (ΠΣΒΑΚ)

Κατεβάστε τώρα το Application!

Με την περιήγησή σας στο pharmamanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.