Πέντε Σημαντικοί Όροι σε Σχέση με το Μάρκετινγκ και την Επικοινωνία με τους Προμηθευτές

Εκτός από τα κλασικά προωθητικά υλικά που σας προτείνει ο πωλητής, όπως έντυπα, δείγματα, καρτολίνες, stands πάγκου ή δαπέδου, δείκτες ραφιών κτλ....

  • Ζητήστε του να τακτοποιήσει σωστά τα προϊόντα στα ράφια που αμοιβαία συμφωνήσατε να του δοθούν για τη συγκεκριμένη μάρκα, σύμφωνα με την εμπειρία του.
  • Ζητήστε του να σας ενημερώσει για το χρονοδιάγραμμα της επικοινωνιακής καμπάνιας των προϊόντων του, είτε στα Μ.Μ.Ε. (TV, ραδιόφωνο, περιοδικά…) είτε σε άλλα κανάλια επικοινωνίας (γιατροί, νοσηλευτές…), και συντονίστε μαζί του χρονικά την προβολή των αντίστοιχων προϊόντων στο δικό σας σημείο πώλησης, για μεγαλύτερη απόδοση της καμπάνιας με αμοιβαίο όφελος.
  • Ζητήστε του επίσης να κάνει μια ειδική και πρακτική εκπαίδευση σχετικά με τα προϊόντα στα άτομα που ασχολούνται στο φαρμακείο σας με τη συγκεκριμένη μάρκα, σε μια χρονική στιγμή που αυτά είναι περισσότερο διαθέσιμα.

Όροι σε Σχέση με το Μάρκετινγκ και την Επικοινωνία

  • Επιλέξτε προσεκτικά, ανάλογα με τη θεματολογία τους, τα σεμινάρια που οργανώνονται από τις εταιρείες, κρίνετε αυτά που αξίζει να παρακολουθήσετε εσείς και η ομάδα σας και δεσμευθείτε με συνέπεια για την παρουσία σας. Μην ξεχνάτε ότι η οργάνωση σεμιναρίων κοστίζει σημαντικά για την εταιρεία και ακόμη περισσότερο «κοστίζει» μια σχεδόν άδεια αίθουσα!
  • Ζητήστε επίσης από τον πωλητή γενικά στοιχεία αγοράς, αν υπάρχουν (τάσεις, μερίδια αγοράς, έρευνες καταναλωτών…), για τις αντίστοιχες μάρκες ή κατηγορίες προϊόντων που εκείνος εκπροσωπεί, που θα σας βοηθήσουν να μεθοδεύσετε την κατάλληλη επικοινωνία τους (οπτική και λεκτική) προς τους πελάτες σας.

Κατεβάστε τώρα το Application!

Με την περιήγησή σας στο pharmamanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.