Οι Διαφημιστικές Καμπάνιες των Εταιρειών

Μια έντονη διαφημιστική καμπάνια στην τηλεόραση ασφαλώς αυξάνει τη ζήτηση του προϊόντος.

Αποτελεί όμως και ένα ατού, μια ευκαιρία για το φαρμακείο να ενδυναμώσει το αποτέλεσμα στις πωλήσεις του και να αναδείξει τον επαγγελματισμό του, δημιουργώντας παράλληλα μια δική του επικοινωνία στο συγκεκριμένο διαφημιζόμενο προϊόν.

Για μια ακόμη φορά εδώ η ομάδα του φαρμακείου παίζει ένα ρόλο «κλειδί».

Οι καμπάνιες αυτές είτε αφορούν προϊόντα O.T.C, είτε καλλυντικά και άλλα παραφάρμακα, δίνουν την ευκαιρία στην ομάδα να μιλήσουν στον πελάτη για παθολογίες, για ανάγκες ομορφιάς και όχι μόνο….

Τόσες λοιπόν ευκαιρίες για να αναδείξετε τον ρόλο σας στο να ακούσετε τον πελάτη, να τον συμβουλέψετε και να τον καθοδηγήσετε σε θέματα υγείας και ομορφιάς!

Η πληροφόρηση λοιπόν για το βραχυπρόθεσμο διαφημιστικό πλάνο των εταιρειών, επιτρέπει την οργάνωση ενός συνεργικού και πολύ σημαντικού άξονα επικοινωνίας, που είναι ο χώρος του φαρμακείου μαζί με την ενεργό συμμετοχή των ατόμων που εξυπηρετούν τον πελάτη.

Αυτή η πληροφόρηση είναι αρμοδιότητα των ομάδων πωλήσεων των εταιρειών και θα πρέπει απαραίτητα να συνοδεύεται και από την κατάλληλη κινητοποίηση του φαρμακοποιού,
με στόχο να μπορέσει να οργανώσει κατάλληλες συνεργικές προωθητικές ενέργειες και υλικά κατά τη διάρκεια της διαφημιστικής καμπάνιας.

Ένα περιοδικό υγείας αν προσφέρετε στον πελάτη, με αναφορά στο διαφημιζόμενο προϊόν και στην πάθηση, ένα ενημερωτικό έντυπο του προϊόντος, μια περιοδική εμφάνιση της ίδιας διαφήμισης σε μια οθόνη μηνυμάτων πίσω από τον πάγκο εξυπηρέτησης, κάνουν θαύματα μαζί με τη δική σας προσωπική συμβουλή.

Διαφημιστικές Καμπάνιες

Καθοδηγείστε λοιπόν την ομάδα σας να συμμετέχει!

Αλλά και στις ειδικές παγκόσμιες ημέρες διαφόρων παθήσεων όπως ο διαβήτης , η υπέρταση κ.α, είναι ευκαιρία να δημιουργείστε ένα δικό σας μήνυμα στη βιτρίνα.

Τι το πιο δημιουργικό!

Την παγκόσμια μέρα π.χ. κατά του καπνίσματος, τοποθετήστε σε ένα τραπεζάκι προβολής τα υποκατάστατα νικοτίνης, σε συνδυασμό με συμπληρώματα διατροφής για το στρες και διαιτητικά προϊόντα για την αποφυγή πρόσληψης βάρους, μαζί με ενημερωτικά έντυπα για πληροφόρηση των καπνιστών όχι μόνο για τους κινδύνους από το κάπνισμα, αλλά και ότι πλέον υπάρχουν λύσεις που βοηθάνε αυτόν που θέλει να το κόψει.

Η συνεργική διαχείριση των διαφημιστικών ενεργειών των εταιρειών από μέρους του φαρμακείου πρέπει να γίνει θεσμός για την ομάδα.

Κάθε μήνα ο φαρμακοποιόςεπιχειρηματίας πρέπει να δίνει τις κατευθύνσεις για 2-3 στρατηγικά προϊόντα που θα διαφημιστούν και επιθυμεί τη συνέργεια της ομάδας, αλλά και παράλληλα να φροντίζει να εμπλουτίζει και να ελέγχει τις γνώσεις του αρμόδιου υπαλλήλου πάνω στο συγκεκριμένο πρόβλημα, έτσι ώστε η επικοινωνία με τον πελάτη να είναι η κατάλληλη.

Ένα άλλο αξιόλογο σημείο προσοχής εδώ, για να αποφύγουμε ανταγωνιστικές κινήσεις λόγω της πληθώρας των προϊόντων που διαφημίζονται, είναι να δημιουργήσουμε ένα πλάνο προβολών μηνιαίο ή ανά 3 εβδομάδες, λαμβάνοντας υπ΄όψιν και την συμφέρουσα εμπορική συνεργασία με την εταιρεία προμηθευτή.

Κατεβάστε τώρα το Application!

Με την περιήγησή σας στο pharmamanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.