Δερμοκαλλυντικά Mία Ξεχωριστή Κατηγοριοποίηση

Παρ' όλο που λίγο πολύ όλα σχεδόν τα φαρμακεία διαθέτουν μάρκες καλλυντικών, μια ξεχωριστή κατηγοριοποίηση τους θα μπορούσε να δώσει μια διαφοροποιημένη νότα στον τομέα αυτόν.

Παράδειγμα, η δημιουργία τομέων για ιδιαίτερες ανάγκες του καταναλωτή, όπως η δερματολογία συμβουλής για μικροπροβλήματα του δέρματος, τα βιολογικά καλλυντικά, αλλά και τα premium καλλυντικά, είναι ειδικοί τομείς που αν αναπτυχθούν σωστά στον χώρο, θα αποφέρουν περισσότερα κέρδη για την κατηγορία.

Δερμοκαλλυντικά

Επίσης, ιδιαίτερη κατηγοριοποίηση μπορεί να γίνει στη φροντίδα μαλλιών, στις βαφές μαλλιών και στα βρεφικά καλλυντικά .

Για να γίνει κάτι τέτοιο χρειάζεται κατά αρχάς η επιλογή των μαρκών που έχουν την καλύτερη απόδοση, αναλύοντας για κάθε μάρκα και κάθε υποκατηγορία της τον τζίρο, τα περιθώρια κέρδους αλλά και τις προσφερόμενες υπηρεσίες από μέρους της εταιρείας.

Εκτός όμως από μία νέα κατηγοριοποίηση, για να δουλέψουμε ακόμη πιο επαγγελματικά τα δερμοκαλλυντικά, χρειάζεται πολύ καλή εκπαίδευση του προσωπικού που θα ασχοληθεί, καθώς και συνεχείς ενέργειες προβολών.

Το επιστημονικό προφίλ του φαρμακείου, η αξιοπιστία των προϊόντων και οι σχετικά οικονομικότερες τιμές τους σε σχέση με το κανάλι της επιλεκτικής, αποτελούν μια ευκαιρία διαφοροποίησης για το φαρμακείο που θα ασχοληθεί σοβαρά με αυτόν τον τομέα.

Κατεβάστε τώρα το Application!

Με την περιήγησή σας στο pharmamanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.