Η Βιτρίνα

Η βιτρίνα αποτελεί την πρώτη επαφή του πελάτη με το Φαρμακείο.

Αποτελεί ένα “εργαλείο” προβολής του φαρμακείου προς το εξωτερικό περιβάλλον, αλλά και ένα σημαντικό σημείο επικοινωνίας με τον κόσμο που περνά και προσπερνά ή που δρασκελίζει το κατώφλι του Φαρμακείου.

Η βιτρίνα πρέπει να δείχνει την πολιτική προϊόντων του φαρμακείου και να προκαλεί τον πελάτη να τα ανακαλύψει, μπαίνοντας στο Φαρμακείο.

Η αντίληψη του μηνύματός της γίνεται μόνο σε λίγα δευτερόλεπτα.

Για τους λόγους αυτούς η βιτρίνα πρέπει να έχει πλήρη “διαφάνεια” όσον αφορά στα μηνύματά της.

Τα μηνύματα πρέπει να είναι λίγα και εμφανή, επιτρέποντας παράλληλα την οπτική επαφή με το εσωτερικό του Φαρμακείου.

Τα μηνύματα της βιτρίνας μπορεί να προβάλλουν ένα καινοτόμο προϊόν, μία λύση σε ένα θέμα υγείας ή μερικές φορές μια εμπορική προσφορά σε προϊόντα.

Το περιεχόμενο της βιτρίνας πρέπει να ανανεώνεται περιοδικά κάθε 15-20 μέρες, με βάση ένα γραπτό πλάνο, που καθορίζεται είτε λαμβάνοντας υπ’ όψιν εποχικά γεγονότα πχ. Χριστούγεννα, Πάσχα, γιορτή της μητέρας, παγκόσμια ημέρα κατά του καπνίσματος κτλ. είτε κατόπιν συμφωνίας με τις εταιρείες-προμηθευτές για προβολές ορισμένων προϊόντων.

Η προσφορά δώρων από το φαρμακείο απαγορεύεται από τον κώδικα δεοντολογίας.

Στην πράξη όμως, αρκετά φαρμακεία δίνουν δώρα στους πελάτες τους, όπως ατζέντες, ημερολόγια, καλλυντικά...

Παρά το γεγονός ότι τα δώρα αυτά είναι μικρής αξίας, εν τούτοις εκτιμώνται πολύ από την πελατεία.

Επίσης, απαγορεύεται η διαφήμιση των προσφορών. Ο Φαρμακοποιός, όμως, μπορεί να έχει στη βιτρίνα του αφίσες, που ανακοινώνουν μία προβολή ή εμπορική προσφορά κυρίως σε παραφαρμακευτικά προϊόντα.

Κατεβάστε τώρα το Application!

Με την περιήγησή σας στο pharmamanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.