Η Οργάνωση Προβολών με Προωθήτριες από τις Εταιρείες

Ι. Από την Πλευρά του Φαρμακείου

Α. Πριν τη Προβολή

  • Έλεγχος stock για επάρκεια προϊόντων.
  • Κατάλληλη προετοιμασία με προσκλήσεις ή και ραντεβού στο δυνητικό του πελατολόγιο.

Β. Κατά τη Διάρκεια της Προβολής

  • Παροχή κατάλληλου και άνετου χώρου για τα προϊόντα και την προωθήτρια.
  • Υποστήριξη της προωθήτριας από όλη την ομάδα, με ανακοίνωση της ειδικής προβολής σε κάθε δυνητική πελάτισσα και την παραπομπή της αν είναι δυνατό στην προωθήτρια.
  • Ενημέρωση της προωθήτριας για τυχόν ιδιαιτερότητες των πελατών.

Γ. Μετά την Προβολή

Εκμετάλλευση του ενεργού πελατολογίου των μαρκών για επαναληπτικές αγορές.

ΙΙ. Από την Πλευρά της Προωθήτριας

Α. Kατά τη Διάρκεια της Προβολής

  • Διαμόρφωση του χώρου προβολής και του υλικού της (προϊόντα, stands, μηνύματα, έντυπα, δείγματα , δώρα).
  • Καλή συνεργασία με την ομάδα του φαρμακείου και δημιουργία σχέσεων εμπιστοσύνης για ενίσχυση του sell-out.

ΙΙΙ. Από την Πλευρά της Εταιρίας

Α. Πριν την Προβολή

  • Αμοιβαία συμφωνία με την ομάδα για την αναγκαιότητα και το όφελος της προβολής.
  • Έλεγχος stock για επάρκεια προϊόντων.

Β. Μετά την Προβολή

  • Ενημέρωση του φαρμακοποιού για τα αποτελέσματα της προβολής (πωληθέντα τεμάχια συγκριτικά με άλλες περιόδους).
  • Αμφίδρομος σχολιασμός της προβολής (ποσοτικά και ποιοτικά δεδομένα).

Κατεβάστε τώρα το Application!

Με την περιήγησή σας στο pharmamanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.