Κάντε μια Έρευνα του Ανταγωνισμού

Επικεντρωθείτε σε προϊόντα που είναι "ευαίσθητα" στην τιμή.

Διερευνήστε τις τιμές σε άλλα φαρμακεία και ίσως και σε άλλα καταστήματα που είναι σε μια ευρύτερη αγοραστική ζώνη της περιοχής σας.


Συγκρίνατε τις τιμές σε προϊόντα που είναι "ευαίσθητα" στη τιμή, δηλαδή σε προϊόντα leaders της αγοράς που κάνουν πωλήσεις σε πολλά τεμάχια όπως: καθαριστικά προσώπου για την ακμή, αντηλιακά, προϊόντα για το αδυνάτισμα, προϊόντα υγιεινής για βρέφη, σαμπουάν για τη τριχόπτωση...κ.α.


Δείτε τι κάνουν οι άλλοι για αυτά τα προϊόντα, στέλνοντας από καιρού εις καιρό κάποιον δικό σας που δεν τον γνωρίζουν οι ανταγωνιστές σας, να κάνει δήθεν αγορές, ώστε να διερευνήσει την πολιτική τιμών τους.


Για παράδειγμα τα δίκτυα φαρμακείων που έχουν μια στρατηγική τιμών λόγω ομαδοποιημένων αγορών, έχουν μελετήσει προηγουμένως την υπάρχουσα κατάσταση των τιμών, προσφορών και εκπτώσεων, ώστε να εξασφαλίσουν για το φαρμακείο ανταγωνιστικές τιμές και δώρα (με τις κάρτες πιστότητας), αλλά και ένα επαρκές περιθώριο κέρδους.

Κατεβάστε τώρα το Application!

Με την περιήγησή σας στο pharmamanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.