Φαρμακείο Κωνσταντίνας και Αγγελικής Ποσειδώνος - Θεσσαλονίκη

Δυο νέες γυναίκες, η Κωνσταντίνα και η Αγγελική Ποσειδώνος, ξεκίνησαν πριν ένα χρόνο το Φαρμακείο τους στη Θεσσαλονίκη, με όνειρα και στόχους, με όλες τις σύγχρονες μεθόδους της διαχείρισης και με πνεύμα συνεργασίας και κυρίως διάθεση για προσφορά προς τον πελάτη.

Οι νέοι λοιπόν κάνουν τη διαφορά… 

Είναι αυτοί που κτίζουν το Φαρμακείο του αύριο!

Το «Φαρμακείο Ποσειδώνος», το οποίο φέρει την πλήρη επωνυμία «Ποσειδώνος Κωνσταντίνα και ΣΙΑ Ο.Ε.», γιόρτασε στις 17 Ιουνίου 2014 τα πρώτα του γενέθλια!

Στεγασμένο στο ισόγειο (210 τ.μ.) ενός τετραώροφου κτηρίου στη συμβολή των οδών Θεμιστοκλή Σοφούλη και Λογοθέτου και απέναντι από τη στάση «Ελληνικό Κολλέγιο», βρίσκεται σε έναν από τους ομορφότερους δρόμους της Θεσσαλονίκης.

Το άπλετο πράσινο, το οποίο κοσμεί την περιοχή, όχι μόνο συμβαδίζει απόλυτα με τους όρους της υγείας και ευεξίας, αλλά ενισχύει και την αίσθηση αυτών.

Όροι άρρηκτα συνδεδεμένοι με το Φαρμακείο ως έννοια.

Πέραν από το γεγονός πως η Θ. Σοφούλη είναι ένας πολυσύχναστος δρόμος με εύκολο parking, σε κοντινή απόσταση βρίσκονται το κτήριο Διοίκησης του ΙΚΑ, η Περιφέρεια Θεσσαλονίκης, καθώς και το κτηριακό συγκρότημα στο οποίο παρέχονται οι Ιατροφαρμακευτικές υπηρεσίες της Express Service, παράγοντες που αυξάνουν την επισκεψιμότητα του Φαρμακείου.

Η πλειοψηφία των πελατών είναι κάτοικοι, ή εργαζόμενοι στην περιοχή, συνθήκη η οποία ενισχύει τη σύναψη δεσμών εμπιστοσύνης και επικοινωνίας μεταξύ των τελευταίων και του προσωπικού.

Μετά από μελέτη της πελατείας και της ζήτησης, αλλά και λόγω της φύσης του, το Φαρμακείο λειτουργεί σε διευρυμένο ωράριο από την αρχή του 2014, κίνηση η οποία βοήθησε τόσο στην καλύτερη εξυπηρέτηση του κοινού, όσο και στην ανάπτυξη του πελατολογίου, ιδίως από νέους εργαζόμενους πελάτες που δεν είχαν χρόνο να ψωνίσουν με τα παλιά ωράρια των Φαρμακείων.

Μια Ελκυστική Αρχιτεκτονική

Η πρώτη εικόνα ενός καταστήματος είναι πάντοτε πάρα πολύ σημαντική, γι’ αυτό και τον εξωτερικό χώρο κοσμούν δύο μεγάλα, όμορφα παρτέρια δεξιά κι αριστερά της εισόδου, καθώς κι ένα χτιστό παγκάκι.

Εισερχόμενοι στον κυρίως χώρο, ακριβώς μπροστά μας βρίσκεται η κεντρική γόνδολα, στην οποία είναι τοποθετημένα όλα τα εποχιακά προϊόντα και οι προσφορές.

Η πτέρυγα στα αριστερά μας είναι αφιερωμένη στα καλλυντικά προϊόντα, τοποθετημένα ανά κατηγορία, με Φυτικά και Premium Δερμοκαλλυντικά και Μακιγιάζ.

Συνεχίζοντας την περιήγηση μας, στον αριστερά και πίσω τομέα, υπάρχει ένας τοίχος επενδυμένος με ράβδους αλουμινίου και ράφια, στα οποία φιλοξενούνται τα συμπληρώματα διατροφής, οι βιταμίνες, τα είδη υγιεινής διατροφής και τα ορθοπεδικά είδη.

Στη δεξιά πτέρυγα υπάρχει μία δεύτερη γόνδολα με όλα τα προϊόντα, τα οποία σχετίζονται με το παιδί και τη «νέα μαμά», τη φροντίδα των ποδιών καθώς και τα ανατομικά υποδήματα, ενώ στο πίσω μέρος της γόνδολας βρίσκουμε τα πάντα για την περιποίηση των μαλλιών.

Φαρμακείο Κωνσταντίνας και Αγγελικής Ποσειδώνος, Θεσσαλονίκη

Στο βάθος και δεξιά, ένας πάγκος εξυπηρέτησης του Φαρμακοπωλείου με δύο θέσεις εργασίας, είναι αυτός που συμπληρώνει την εικόνα του κεντρικού χώρου.

Δεξιά του πάγκου, υπάρχει τομέας αφιερωμένος στη στοματική υγιεινή, ενώ αριστερά είναι τοποθετημένα τα OTC.

Αυτό που απουσιάζει πίσω από τον πάγκο του Φαρμακοπωλείου, είναι η καθιερωμένη μεγάλη συρταριέρα!

Στη θέση της υπάρχουν ελάχιστα συρτάρια για τα ομοιοπαθητικά φάρμακα και ράφια με τα προϊόντα της βρεφικής διατροφής.

Τα φάρμακα είναι αποθηκευμένα στο ρομποτικό μηχανισμό Rowa της CSA, ο οποίος εξυπηρετεί μέσω τριών θυρίδων, τοποθετημένων ακριβώς πίσω από τον πάγκο του Φαρμακοπωλείου.

Το Rowa βρίσκεται σε χώρο ειδικά διαμορφωμένο, πίσω από τον πάγκο και μη ορατό από τους πελάτες, ο οποίος χρησιμοποιείται και ως αποθήκη.

Παρόλα αυτά, οι πελάτες έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθούν τις κινήσεις του Rowa μέσω ενός monitor, τοποθετημένου στο χώρο του φαρμακοπωλείου.

Δίπλα στο χώρο της αποθήκης βρίσκεται το εργαστήριο, πλήρως εξοπλισμένο με όλα τα απαραίτητα μηχανήματα για την παρασκευή γαληνικών σκευασμάτων.

Το Φαρμακείο διαθέτει ξεχωριστό χώρο γραφείου καθώς επίσης και καμπίνα ομορφιάς, στην οποία παρέχονται εντελώς δωρεάν δερμοαναλύσεις και περιποιήσεις προσώπου.

Η Ομάδα, η Ψυχή του Φαρμακείου

Ιδιοκτήτριες του φαρμακείου είναι η Κωνσταντίνα και η Αγγελική Ποσειδώνος.

Η Κωνσταντίνα είναι η υπεύθυνη φαρμακοποιός και αρμόδια για τις περισσότερες λειτουργίες της επιχείρησης.

Η Αγγελική ασχολείται με το κομμάτι του φαρμακευτικού καλλυντικού και του μακιγιάζ.

Πέραν των δύο ιδιοκτητών, στο χώρο απασχολείται ακόμα μία Φαρμακοποιός, η Ελπίδα Κεσόγλου, η οποία είναι υπεύθυνη για την εξυπηρέτηση του κοινού και την παροχή επιστημονικής συμβουλής σε αυτό.

Η Αθανασία Παπαδημητρίου είναι αισθητικός, άρτια καταρτισμένη στον τομέα των καλλυντικών και υπεύθυνη στο αντίστοιχο τμήμα του Φαρμακείου.

Είναι, επίσης, επιφορτισμένη με τη διαχείριση των παραγγελιών του τμήματος και υπεύθυνη για τη λειτουργία της καμπίνας ομορφιάς. Τέλος, ο Βαγγέλης Δαπόλας είναι αρμόδιος για τις παραλαβές και την αποθήκη του φαρμακείου, ενώ έχει αναλάβει και την οργάνωση του λογιστηρίου, σε συνεργασία με την Αρετή Λεονταρή, η οποία είναι λογίστρια κι εξωτερικός συνεργάτης της επιχείρησης.

«Η πορεία του Φαρμακείου αξιολογείται κάθε μήνα κατά τις συναντήσεις εργασίας», μας λέει η Κωνσταντίνα Ποσειδώνος.

«Εκεί γίνεται η απαραίτητη ενημέρωση του προσωπικού, προκειμένου να διατηρηθεί η ανοδική του πορεία, αλλά και να αυξηθεί η ποιότητα των παροχών προς του πελάτες μας.

Η σχέση αυτή είναι αμφίδρομη, καθώς όλες οι νέες ιδέες και προτάσεις του προσωπικού τίθενται, επίσης, προς συζήτηση κι εφόσον κριθεί πως μπορούν να συμβάλουν στην ανάπτυξη του φαρμακείου, δημιουργείται ένα πλάνο για την υλοποίησή τους.

Με αυτόν τον τρόπο όλα τα μέλη της ομάδας νιώθουν δημιουργικά.

Για τη σωστή λειτουργία του Φαρμακείου όμως, δεν είναι αρκετή μόνο η υγιής σχέση κι επικοινωνία μεταξύ των εργαζομένων.

Η διαρκής εκπαίδευση είναι απαραίτητη για την πληρέστερη κι εγκυρότερη ενημέρωση των πελατών σχετικά με τα προϊόντα.

Γι’ αυτό το λόγο όλοι μας παρακολουθούμε σεμινάρια εντός κι εκτός του χώρου εργασίας, τα οποία αφορούν τόσο σε νέα προϊόντα, τεχνικές πωλήσεων κι επικοινωνίας με τον πελάτη, όσο και σε επιστημονικές φαρμακευτικές εξελίξεις».

Στρατηγική Ανάπτυξης με Σύγχρονα Εργαλεία της Διαχείρισης

«Καθώς το Φαρμακείο μας διανύει τον δεύτερο χρόνο λειτουργίας, οι ανάγκες του σε ότι αφορά την ποικιλία και την ποσότητα του εμπορεύματος συνεχώς μεταβάλλονται και φυσικά επηρεάζονται από τις ανάγκες που γεννά η κάθε εποχή του χρόνου.

Οι συνεργάτες σε επίπεδο εταιρειών επιλέγονται με αυστηρά κριτήρια, έτσι ώστε να είναι εξασφαλισμένη η προμήθεια του Φαρμακείου με προϊόντα ποιοτικά, αξιόπιστα αλλά και σε προσφορές συμφέρουσες τόσο για την επιχείρηση, όσο και για τους πελάτες.

Στη συνεργασία με τους προμηθευτές αλλά και στην εξυπηρέτηση του κοινού, πολύτιμος βοηθός είναι το λογισμικό της CSA, το οποίο παρέχοντας χρήσιμα στατιστικά στοιχεία, δίνει μία πλήρη εικόνα για τις κινήσεις των προϊόντων (φαρμάκων και παραφαρμακευτικών ειδών) και απόλυτο έλεγχο των αποθεμάτων.

Με τα παραπάνω εργαλεία η διαδικασίες των παραγγελιών και της απογραφής γίνονται πολύ πιο εύκολα και γρήγορα.

Παράλληλα, με την άρτια μηχανοργάνωση την οποία διαθέτει η επιχείρηση, ανά πάσα στιγμή είναι διαθέσιμο στο προσωπικό το ιστορικό και οι προτιμήσεις όλων των πελατών.

Κάτι τέτοιο διευκολύνει τόσο την εκτέλεση των συνταγών όσο και την ενδεχόμενη ενημέρωσή τους για κάποιο νέο προϊόν ή για κάποια προσφορά.

Η διαχείριση των εργασιών και η παροχή υπηρεσιών του Φαρμακείου γίνεται ακόμη πιο ποιοτική και εύκολη με την παρουσία του ρομποτικού μηχανισμού της CSA.

Η λειτουργία του υποστηρίζεται πλήρως και από το λογισμικό της CSA.

Πρόκειται για μία μεγάλη και χρήσιμη επένδυση καθώς μειώνει το χρόνο εξυπηρέτησης των πελατών, ενώ ταυτόχρονα αυξάνει τον διαθέσιμο χρόνο για επικοινωνία με αυτούς.

Τα φάρμακα βρίσκονται αποθηκευμένα στο εσωτερικό του, σε πρότυπες συνθήκες φύλαξης και με καταχωρημένες ημερομηνίες λήξης, γεγονός που απαλλάσσει από τη διαδικασία της απογραφής και του συνεχούς ελέγχου για ληξιπρόθεσμα φάρμακα και βοηθάει στη σημαντική μείωση της πιθανότητας λάθους κατά την χορήγηση τους».

Φαρμακείο Κωνσταντίνας και Αγγελικής Ποσειδώνος, Θεσσαλονίκη

Επικοινωνία με τους Πελάτες

«Κύριο μέλημα όλης της ομάδας μας είναι η υψηλή ποιότητα επικοινωνίας και ενημέρωσης προς τους πελάτες μας.

Ο καθένας μας ,εξειδικευμένος σε διαφορετικές κατηγορίες προϊόντων, είναι σε θέση να προτείνει λύσεις και να δώσει εξατομικευμένες συμβουλές υγείας, ομορφιάς και εναλλακτικών θεραπειών στον κάθε πελάτη ανάλογα με τις ανάγκες του.

Επίσης ορισμένες φορές και σε συνεργασία με τις εταιρίες, οργανώνουμε εκδηλώσεις ενημέρωσης και προσφορών, οι οποίες διαρκούν λίγες ημέρες και αφορούν συγκεκριμένες ομάδες προϊόντων ανάλογα με την εποχή του χρόνου και τις ανάγκες υγείας που τη χαρακτηρίζουν.

Κατά τη διάρκεια αυτών των ημερών οι πελάτες έχουν τη δυνατότητα να ενημερωθούν για τα προϊόντα και να τα αποκτήσουν σε προνομιακές τιμές.

Οι προσφορές του Φαρμακείου βρίσκονται πάντα τοποθετημένες σε κεντρικό σημείο του Φαρμακοπωλείου, με ειδική σήμανση για να γίνονται πιο εύκολα διακριτές.

Παράλληλα όσοι από τους πελάτες το επιθυμούν γίνονται κάτοχοι της «κάρτας υγείας» του Φαρμακείου και απολαμβάνουν επιπλέον προνόμια, όπως έκπτωση με τη μορφή δωροεπιταγών, πρόσβαση στο πρόγραμμα δερμοαναλύσεων, περιποίησης προσώπου και μακιγιάζ καθώς επίσης και διαδικτυακή ενημέρωση για όλες τις προσφορές και τις εκδηλώσεις».

Ποιότητα σε Όλα τα Επίπεδα

«Η ποιότητα της επικοινωνίας αποτελεί, ίσως, το δυνατότερο σημείο του Φαρμακείου μας, αλλά δεν είναι μόνο αυτή η οποία έχει συμβάλει στην ολοκλήρωση ενός πρώτου επιτυχημένου χρόνου λειτουργίας της επιχείρησής μας.

Η ενημέρωση την οποία παρέχουμε στον πελάτη σε επίπεδο επιλογής ενός προϊόντος, σωστής χρήσης του, πιθανών παρενεργειών, αλλά και αναμενόμενων αποτελεσμάτων είναι αναπόσπαστο κομμάτι της επαφής μας με αυτόν.

Πέραν όμως από την επικοινωνία σε επιστημονικό επίπεδο, το προσωπικό μας είναι πάντοτε διαθέσιμο να συζητήσει και να αναπτύξει μία πιο προσωπική επαφή, αφού άλλωστε κάθε άνθρωπος που μπαίνει στο χώρο μας, μοιράζεται μαζί μας κομμάτι της προσωπικής του ζωής.

Το χαμόγελο μας, η άνεση χώρου, το όμορφο περιβάλλον, η ευρεία γκάμα προϊόντων μας, το ευέλικτο ωράριο και η διάθεση για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση, είναι μερικά ακόμα δυνατά σημεία, τα οποία συμπληρώνουν την εικόνα του φαρμακείου μας»

Εξελίξεις και Φιλοδοξίες

Δυστυχώς οι εξελίξεις για το φαρμακευτικό επάγγελμα δεν είναι ούτε ευχάριστες ούτε ευνοϊκές για μακροπρόθεσμα σχέδια.

Παρόλα αυτά όμως όλοι μας θα πρέπει να αγωνιστούμε και να βρούμε εναλλακτικούς τρόπους να παγιώσουμε τη θέση μας και να κάνουμε αισθητή την παρουσία μας ως επιστήμονες Φαρμακοποιοί στην ελληνική κοινωνία.

Σε αυτό τον αγώνα έχουμε σύμμαχους τους πελάτες μας οι οποίοι χρόνια τώρα έχουν αποδείξει την πίστη και την εμπιστοσύνη τους στον Έλληνα Φαρμακοποιό και στόχος μας πρέπει να είναι η διατήρηση και ενίσχυση αυτής της σχέσης.

Ο σύγχρονος Φαρμακοποιός οφείλει να παραμείνει επιστημονικός σύμβουλος και «φίλος» του καταναλωτή, ενώ ταυτόχρονα πρέπει να παρακολουθεί τις εξελίξεις, να ενημερώνεται και να προσαρμόζεται σε αυτές.

Πληρώντας τα παραπάνω, οι πελάτες μας δεν θα έχουν λόγους να απευθυνθούν σε άλλα κανάλια διανομής , αλλά θα συνεχίσουν να συμβουλεύονται εμάς και να αγοράζουν από εμάς, αφού θα ξέρουν ότι είμαστε πάντοτε στη διάθεσή τους να δώσουμε τη σωστή λύση στο πρόβλημά υγείας ή ομορφιάς τους.

Τα πλάνα και οι φιλοδοξίες του Φαρμακείου μας θα έλεγα ότι είναι να διατηρήσουμε την ανοδική μας πορεία, να συνεχίσουμε να αυξάνουμε την γκάμα των προϊόντων και υπηρεσιών μας, έτσι ώστε να καλύπτουμε όλο και περισσότερες ανάγκες της αγοράς έτσι όπως εξελίσσεται, να αυξήσουμε την ποιότητα των παροχών μας σε επίπεδο συμβουλής και τέλος να συνεχίσουμε να κερδίζουμε την εμπιστοσύνη του κόσμου, εξυπηρετώντας τους πελάτες μας με μεράκι και καλή διάθεση, επιδιώκοντας να γινόμαστε κάθε μέρα και καλύτεροι.

Και αυτό θέλει πολύ δουλειά και γερή δόση αισιοδοξίας!

Κατεβάστε τώρα το Application!

Με την περιήγησή σας στο pharmamanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.