Φαρμακείο Αθηνάς Φράγκου - Χαλάνδρι

Νέες Ιδέες, Νέα Κουλτούρα Δουλειάς

Ένα νέο Φαρμακείο από μια νέα Φαρμακοποιό κάνει το ντεμπούτο του, επιχειρώντας μια φιλόδοξη προσπάθεια να διαφοροποιηθεί και να ακολουθήσει τις τάσεις της εποχής.

Σημαντικό ατού του το κομβικό του σημείο, αλλά και η εύκολη προσβασιμότητα στα ωράρια λειτουργίας , η ποικιλία προϊόντων και οι θελκτικές τιμές.

Με την επωνυμία «Αθηνά Φράγκου και ΣΙΑ Ο.Ε.» και με διακριτικό τίτλο «Novo Pharmacy» το φαρμακείο ξεκίνησε τη λειτουργία του στο δήμο Χαλανδρίου, τον Σεπτέμβριο του 2013, μετρά δηλαδή μόνο λίγους μήνες λειτουργίας.

Βρίσκεται σε ένα πολύ σημαντικό κόμβο κυκλοφορίας , σε απόσταση 300 μέτρων από το μετρό της Δουκίσσης Πλακεντίας, κοντά στην έξοδο της Αττικής οδού.

Υπολογίζονται 500.000 αυτοκίνητα να περνούν καθημερινά από μπροστά του!

Είναι ένα γωνιακό τριώροφο κτίριο, οπότε γίνεται ορατό από μεγάλη απόσταση.

Λόγω του σημείου του, το μεγαλύτερο ποσοστό της πελατείας του, περίπου το 70%, είναι περαστικοί, άνθρωποι που γυρνούν από τις δουλειές τους και βρίσκουν βολικό το σημείο, καθώς έχει άνετο parking, διευρυμένο ωράριο αλλά και όλα τα φάρμακα και παραφάρμακα διαθέσιμα.

Παράλληλα συνεχώς αυξάνονται και οι μόνιμοι πελάτες του που είναι κάτοικοι της γύρω περιοχής, αναζητώντας μια πιο εξειδικευμένη και εξατομικευμένη προσέγγιση στην εξυπηρέτηση τους, πάντα με προνομιακές τιμές και σωστές υπηρεσίες που προσφέρει το νέο αυτό κατάστημα.

Ανακαλύπτοντας τους Χώρους

Το Φαρμακείο είναι ένα αυτόνομο τριώροφο κτίριο.

Το ισόγειο φιλοξενεί το Φαρμακοπωλείο που απαρτίζεται από τον πάγκο του Φαρμακείου με δύο ανεξάρτητες θέσεις εργασίας, τη συρταριέρα με τα φάρμακα και ράφια με τα ΜΗΣΥΦΑ προϊόντα πίσω από τον πάγκο.

Αριστερά του πάγκου βρίσκονται κάποια από τα συμπληρώματα διατροφής και τα premium καλλυντικά.

Δεξιά του πάγκου βρίσκονται τα προϊόντα στοματικής υγιεινής και δεξιά και αριστερά από την είσοδο τα δερμοκαλλυντικά, με την γωνιά των φυτικών προϊόντων.

Στον συγκεκριμένο χώρο υπάρχει και ταμείο express για την άμεση εξυπηρέτηση των πελατών του παραφαρμάκου.

Ο πρώτος όροφος έχει μια ιδιαίτερη φιλοσοφία καθώς έχει εξειδικευμένα τμήματα όπου ο πελάτης μπορεί να βρει ό,τι θελήσει.

Περιλαμβάνει πλήρως οργανωμένο τμήμα ορθοπεδικών, ανατομικά υποδήματα, προϊόντα για εξειδικευμένη περιποίηση ποδιών, ειδικά συμπληρώματα για αθλητές, προϊόντα καθημερινής φροντίδας και τέλος τμήμα για τη μητέρα και το παιδί.

Οι ''γωνιές'' αυτές επιτρέπουν στον πελάτη να κάνει τις αγορές του με ευκολία και άνεση, με τη βοήθεια φυσικά του εξειδικευμένου προσωπικού του φαρμακείου που προτείνουν τις κατάλληλες λύσεις για κάθε ανάγκη του πελάτη.

Επίσης στον όροφο αυτό υπάρχει ειδικά διαμορφωμένος χώρος για την απασχόληση των παιδιών με παιχνίδια και ζωγραφιές, έτσι ώστε οι μητέρες να κάνουν τις αγορές τους χωρίς άγχος.

Στο δεύτερο όροφο στεγάζεται ειδικά εξοπλισμένο εργαστήριο με συσκευές για την παρασκευή κάθε γαληνικού σκευάσματος, καθώς και ομοιοπαθητικών φαρμάκων.

Φαρμακείο Αθηνάς Φράγκου - Χαλάνδρι

Στον διπλανό χώρο βρίσκεται καμπίνα ομορφιάς, στην οποία εξειδικευμένες αισθητικοί παρέχουν δερμοαναλύσεις αλλά και περιποιήσεις στους πελάτες εντελώς δωρεάν.

Τέλος στο υπόγειο βρίσκονται αποθηκευτικοί χώροι και ένας άνετος χώρος για συγκεντρώσεις του προσωπικού για εκπαίδευση ή συναντήσεις εργασίας.

Μια Πολύ Δυναμική Ομάδα

Στο Φαρμακείο απασχολούνται εκτός από την ιδιοκτήτρια Φαρμακοποιό κυρία Αθηνά Φράγκου, άλλοι δύο Φαρμακοποιοί: η κ. Ελένη Παπακώστα που έχει αναλάβει τη διαχείριση της αποθήκης και των συνταγών και η κ. Εύη Εκκλησιάρχη που κυρίως εξυπηρετεί το κοινό στον πάγκο, παρέχοντας εξατομικευμένες συμβουλές ιδιαίτερα σε θέματα πρόληψης ασθενειών.

Παράλληλα εξυπηρετούν και οι δύο βοηθοί Φαρμακείου: η κ. Σοφία Κουρουνιώτη ιδιαίτερα καταρτισμένη στη κατηγορία των συμπληρωμάτων διατροφής και την ομοιοπαθητική, ενώ η άλλη βοηθός η κ. Παναγιώτα Ζήση είναι κυρίως υπεύθυνη για τα τμήματα του πρώτου ορόφου του φαρμακείου.

Η αισθητικός κ. Μαρία Σαμίου παρέχει συμβουλές ομορφιάς και αναλαμβάνουν περιποιήσεις και δερμοαναλύσεις.

Τέλος να αναφέρουμε και τη σημαντική βοήθεια της εταιρείας Innovative Year, η οποία ανέλαβε συνολικά την επιμέλεια του χώρου, όσον αφορά το merchandising, τα εικαστικά, τις εμπορικές συμφωνίες με τις εταιρείες παραφαρμάκων, την εύρεση προσωπικού, τις ψηφιακές καινοτομίες αλλά και το συνολικό μάνατζμεντ του φαρμακείου.

Κάθε εβδομάδα γίνονται συναντήσεις εργασίας με όλη την ομάδα που συντονίζει από την Innovative Υear ο κ. Τζανίδης Βαγγέλης, ο οποίος έχει αναλάβει προσωπικά εκτός των άλλων και τον καταμερισμό εργασιών του προσωπικού, την οργάνωση όλης της επιχείρησης από πλευράς διεργασιών, καθώς και στηρίζει την κ. Φράγκου στην εποπτεία του προσωπικού.

«Στα meetings αυτά» μας λέει η κ. Φράγκου, «συζητάμε την πρόοδο της στοχοποίησης κάθε υπαλλήλου, και δίνουμε συμβουλές για τη βελτίωση και την αρμονική συνεργασία της ομάδας.

Δίνουμε ιδιαίτερη έμφαση στην αξιολόγηση του προσωπικού και των ενεργειών μας καθώς είναι σημαντικό στοιχείο για την εξέλιξη του Φαρμακείου μας».

Η Ιnnovative Υear κάνει σεμινάρια σε όλη την ομάδα ανά τακτά χρονικά διαστήματα με θέματα που αφορούν τη συνεργασία, την εξυπηρέτηση προς τους πελάτες καθώς και τεχνικές πωλήσεων.

Επίσης παράλληλα το προσωπικό, παρακολουθεί συνεχώς σεμινάρια από τις συνεργαζόμενες εταιρείες παραφαρμάκων, έτσι ώστε να υπάρχει ενημέρωση 'up to date' διαρκώς.

Τέλος σημαντική είναι και η εκπαίδευση τους σε συχνές παθολογίες, δίνοντας το κατάλληλο υλικό και στη συνέχεια γίνεται αξιολόγηση των γνώσεων τους."

Διαχείριση και Υπηρεσίες στο Επίκεντρο

«Για την εμπορική διαχείριση του Φαρμακείου» συνεχίζει η φαρμακοποιός, «υπάρχει ειδικό πλάνο προβολών και ενεργειών κάθε εποχή, βάση του οποίου γίνονται και οι αγορές μας κυρίως στα παραφάρμακα.

Σχετικά με τα οικονομικά στοιχεία υπάρχει μηνιαίο σύνολο αναλύσεων και αναφορών που προκύπτουν από την τελευταίας τεχνολογίας μηχανογράφηση που διαθέτουμε.

Σύμφωνα με αυτά τα στοιχεία και τους δείκτες που παρακολουθούμε, κάνουμε τις αντίστοιχες ενέργειες προς βελτίωση.

Η παρακολούθηση όλων αυτών των αποτελεσμάτων αφορούν την κίνηση του μήνα, το είδος της πελατείας, συγκριτικά στοιχεία με προηγούμενους μήνες και το ποσοστό ανάπτυξης κάθε κατηγορίας του Φαρμακείου.

Όσον αφορά τις υπηρεσίες προς τους πελάτες, το Φαρμακείο μας διαθέτει ειδικά σχεδιασμένη κάρτα πελάτη τη ''NOVO BONUS CARD'' με την οποία κάθε πελάτης λαμβάνει έκπτωση με τη μέθοδο συλλογής πόντων.

Μέσω της ''NOVO BONUS CARD'' και του CRM μηχανογραφικού συστήματος που διαθέτουμε, διατηρούμε ιστορικό για κάθε πελάτη ξεχωριστά, έτσι ώστε εκτός των στατιστικών στοιχείων να μπορούμε να ξέρουμε ποιες κατηγορίες τον ενδιαφέρουν, αλλά ακόμη και τα προϊόντα που αγόρασε.

Έτσι σε περίπτωση που δε θυμάται κάποιος το φάρμακό του μπορούμε να ανατρέξουμε στο ιστορικό του και να του παρέχουμε την πληροφορία αλλά και να επικοινωνήσουμε μαζί του αν χρειαστεί»

Έμφαση στην Επικοινωνία

«Το προσωπικό μας προσφέρει συμβουλές ομορφιάς και υγείας σε κάθε πελάτη ξεχωριστά, έτσι ώστε να καλύψουμε και την πιο δύσκολη ανάγκη.

Σκοπός μας είναι να παρέχουμε σωστή ενημέρωση για κάθε προϊόν που βρίσκεται στο χώρο μας.

Κάθε μήνα έχουμε ξεχωριστές προσφορές που τις επικοινωνούμε μέσω:

• Γραπτού sms

• Ειδικά σχεδιασμένου τρίπτυχου φυλλαδίου που μοιράζεται στο metro αλλά και μέσα στο φαρμακείο

• Ηχητικών spots που ακούγονται μέσα στο χώρο από το 'Ιnternet Radiο' του φαρμακείου μας

• Video που παίζουν στις οθόνες σε κάθε όροφο

• Μέσω του web site μας www.novopharmacy.gr

• Ειδικά σχεδιασμένων δεικτών σε κάθε ράφι

Όλες αυτές οι τεχνολογικές καινοτομίες σχεδιάζονται και υλοποιούνται με την συνδρομή της Innovative Year».

Επιτυχία Σημαίνει...

«Κατά την άποψή μου η επιτυχία ενός Φαρμακείου εξαρτάται από πολλούς παράγοντες.

Το σημαντικότερο πράγμα είναι η ανθρώπινη επαφή μεταξύ Φαρμακοποιού και πελάτη.

Οφείλουμε να είμαστε σύμβουλοι υγείας αλλά και ο συνδετικός κρίκος ανάμεσα σε γιατρό και ασθενή.

Κάτι που πρέπει να γίνεται κατά την άποψη μου είναι να ενημερώνουμε για ανεπιθύμητες ενέργειες των φαρμάκων, να δίνουμε συμβουλές υγείας και πρόληψης αλλά και να τους παραπέμπουμε στο γιατρό όποτε αυτό κρίνεται αναγκαίο.

Σημαντικό είναι επίσης να υπάρχει διαθεσιμότητα των προϊόντων και ευέλικτο ωράριο έτσι ώστε οι πελάτες του φαρμακείου να εξυπηρετούνται άμεσα και όποτε μας χρειάζονται.

Φαρμακείο Αθηνάς Φράγκου - Χαλάνδρι

Διαπιστώσαμε αξιοσημείωτη αύξηση της κίνησης των πελατών μας με το διευρυμένο ωράριο που υιοθετήσαμε πρόσφατα και αύξηση κυρίως στη κατηγορία παραφάρμακο, η οποία κατέχει το 70% του τζίρου μας.

Ο στόχος και η προοπτική μας είναι να αυξήσουμε και τη κατηγορία συνταγογραφούμενο φάρμακο.

Τέλος, οι προνομιακές μας τιμές αποτελούν κίνητρο αγορών για τον πελάτη, κάτι που είναι ιδιαίτερα ουσιώδες στις δύσκολες στιγμές που διανύει το επάγγελμα μας.

Στο Φαρμακείο μας έχουμε βασιστεί στην καινοτομία σε όλα τα επίπεδα εξ' ου και το μότο μας «Υγεία – Ομορφιά – Καινοτομία».

Παρέχουμε το προϊόν μαζί με υπηρεσία σε ένα πολύ ευχάριστο περιβάλλον, συνδυασμός που έχει βρει ιδιαίτερη ανταπόκριση από τους πελάτες μας.

Σίγουρα σημαντικό ρόλο στην προσέλκυση πελατείας έχει παίξει το να έχουμε «πάντα, τα πάντα διαθέσιμα» άλλα και η μεγάλη επένδυση που έχει γίνει στην επιχείρηση, πράγμα που οφείλω αποκλειστικά στους γονείς μου, που συνέβαλαν στο μέγιστο έτσι ώστε να ξεκινήσω με γερές βάσεις.

Οι γνώσεις, η διεθνής εμπειρία και οι επαφές του πατέρα μου σε θέματα πληροφορικής, μάνατζμεντ, αλλά και κατασκευής κτιρίων, έπαιξαν ένα καθοριστικό ρόλο στο δυνατό ξεκίνημα του φαρμακείου.

Η δε μητέρα μου, πολύ πετυχημένη έμπορος εδώ και χρόνια στην Νέα Ερυθραία, μου πέρασε από μικρή που δούλεψα στο καθαριστήριό της, τα μυστικά της ποιοτικής εξυπηρέτησης του πελάτη.

Γι' αυτό και τους χρωστάω ένα μεγάλο ευχαριστώ και προσπαθώ συνέχεια να βελτιώνομαι όχι μόνο για να αισθάνονται ικανοποιημένοι αλλά και για τη δική μου αυτοπραγμάτωση.

Το Επάγγελμα μας στο Αύριο

«Οι εξελίξεις στο χώρο μας δεν είναι ευχάριστες, διότι υποτιμάται ο ρόλος του Φαρμακοποιού που αποτελεί λειτούργημα για την κοινωνία.

Παρόλα αυτά ο καθένας μας θα πρέπει να κινητοποιηθεί και να βρει τις απαραίτητες ασπίδες γι αυτή τη μάχη που ανοίγεται.

Η καλύτερη ασπίδα είναι η επιστημονική γνώση και η προσπάθεια στο να γινόμαστε πάντοτε καλύτεροι.

Ο Φαρμακοποιός έχει το πλεονέκτημα να είναι ένα από τα πιο αγαπητά επαγγέλματα στη συνείδηση του καταναλωτή.

Αν το συνειδητοποιήσουμε αυτό και αξιοποιήσουμε τoν ιδιαίτερο ρόλο μας, ο κόσμος θα συνεχίσει να αγοράζει από εμάς και όχι από τα άψυχα ράφια του super market.

Ο καταναλωτής γνωρίζει ότι ο Φαρμακοποιός θα είναι πάντοτε δίπλα του, να τον ακούσει, να βρει λύση στο πρόβλημα του και να τον συμβουλέψει κατάλληλα.

Το κομμάτι που προσωπικά θα ήθελα να εξελίξω είναι αυτό του εργαστηρίου.

Πιστεύω ότι είναι μια δραστηριότητα που δε μπορεί να την ανταγωνιστεί κανένα άλλο κανάλι πώλησης.

Όνειρο μου είναι να παρασκευάζουμε εδώ σκευάσματα με εξατομικευμένες δοσολογίες που θα προορίζονται για τον κάθε ασθενή ξεχωριστά με βάση τις ανάγκες του.

Το εργαστήριο αποτελεί σίγουρα ένα τμήμα του επαγγέλματος που δεν το έχουμε εκμεταλλευτεί όσο θα έπρεπε!

Τα μελλοντικά πλάνα του Φαρμακείου μας, είναι να κερδίζουμε συνεχώς την εμπιστοσύνη του κόσμου επάξια και συνεχώς να ανανεώνουμε τις υπηρεσίες μας με ότι πιο καινοτόμο υπάρχει με προστιθέμενη αξία, έτσι ώστε να υπάρχει συνεχής εξέλιξη και καλύτερα συγκριτικά αποτελέσματα».

Κατεβάστε τώρα το Application!

Με την περιήγησή σας στο pharmamanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.